X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Manual til Zelda (limited)


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/12-03 22:32 
Argh!

Har netop solgt Zelda TWW til hele 360 kr på QXL.
Nu har jeg aldrig rigtig spillet det, og det har faktisk altid stået i mit skab-- men er der nogen der kan fortælle mig, hvordan manualen ser ud? Lader ikke til jeg har den.

Det eneste der fulgte med, da jeg købte det, var en sort ''consomer information and precaution booklet'' -- ikke nogen anden slags manual.

Hører der overhovedet en sådan med?

et hurtigt svar ville være top nice :)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
JoachimMAJoachimMASkrevet 18/12-03 22:40 
Nu har jeg den amerikanske udgave af spillet, men der følger 100 % også en manual med i PAL udgaven
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/12-03 22:45 
Okay,

så har jeg vidst bare været uheldig :(((

Hvad ville være rimeligt at trække fra de 360 kr,
når manualen ikke er med? 60 kr?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
tastasSkrevet 18/12-03 22:49 
Der er en manual med i Pal udgaven. Den er på dansk, og er samlet én for WW og OoT.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/12-03 22:51 
Jeg har som sagt solgt det for 360 på QXL, uden at vide, at manualen ikke var der.

Hvad ville I mene var rimeligt at trække fra dette beløb, eftersom jeg ikke har manualen?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
KoludaKoludaSkrevet 18/12-03 22:55, rettet 19/12-03 09:36 
Hør køberen ad, hvis ikke det gør personen er det jo ikke sikkert det er så meget.
Hvis han dog er samler , er det jo ikke sikkert han er interesseret i det så.

Edit: (Mener selvfølgelig i spillet)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/12-03 23:05 
ja,
jeg er da også frygetlig flov over det
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RitesRitesSkrevet 19/12-03 00:16 
En hund.
» a winner is you «
The DaneThe DaneSkrevet 19/12-03 09:20 
Koluda >
Hør køberen ad, hvis ikke det gør personen er det jo ikke sikkert det er så meget.
Hvis han dog er samler , er det jo ikke sikkert han er interesseret i den så.



Hvis han er samler skulle han jo ligepræcis være interesseret i at manualen var med (så spillet var komplet).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JuggernautJuggernautSkrevet 19/12-03 09:23 
Jeg tror også at det er det Koluda mener. Hvis han er samler og manualen mangler, er det ikke sikkert at han er interesseret i spillet.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kimmerkimmerSkrevet 30/12-03 19:31, rettet 30/12-03 19:49 
Hvis han er samler, så har han hverken den europæiske eller amerikanske udgave :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 30/12-03 22:31 
Kan være han er en samler der ikke kan japansk.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig