X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste (spil-)oplevelse i år?


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/12-03 18:38 
Så er det tid til at tænke igennem og komme med din bedste oplevelse for i år. Som titlen antyder, behøver det ikke nødvendigvis være omkring spil, men da dette jo ér Playright og forumid'et er multiplatform, så gider vi ikke høre om den strikkede trøje du fik af din gamle mormor eller hvor fedt da var at være til en eller anden sportsbegivenhed. Okay?!

Jeg lægger ud:

Adskillige gode oplevelser, men jeg er ikke i tvivl.
Zelda: The Wind Waker er helt klart en vinderen! Faktisk så har jeg ikke turde spille det igen, fordi jeg ikke ville ødelægge den unikke oplevelse det var at spille spillet igennem, og hvordan det i ugevis kun handlede om det eneste spil!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HankyHankySkrevet 17/12-03 18:42 
Tjaa, det må vel nok blive Golden Sun 2 - Til GBA
En geníal historie ... spil til håndholdte kan sagtens være fantastiske ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 17/12-03 18:48 
Jeg er helt enig i, at Zelda var (er; for mit vedkommende, da jeg ikke er helt igennem det endnu) en af de helt store spiloplevelser i år. Foruden Zelda synes jeg, at et spil der virkelig fangede mig i år var Gitaroo Man, som formåede at give en helt unik spiloplevelse.
元気ですか。
jaesjaesSkrevet 17/12-03 19:01 
Hvis det skal være 2003-udgivelser, er det Dark Chronicle, ellers er det nok tie mellem Vice City, Final Fantasy IX og Morrowind.
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/12-03 19:02, rettet 17/12-03 19:03 
Halo.... På PC!:D

Ellers KOTOR! Har også haft nogen gode timer på XBL i Return to caslte wolfenstein! Selvom det kun var tilbage i maj, føles det næsten som om der er gået flere år, siden jeg sidst fraggede løs online:-)

EDIT: Ja Vice City.... Jeg elsker det spil! Man kniber næsten en tåre når man sidder på den lyserøde scootere i en hawaiskjoter, og lytter til "Broken wings", men skyder gamle damere, med uzien... Det er så smukt.... Dog ikke på Halos niveau(Nothing is!!!!!!:))
Well crucify the insincere tonight...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/12-03 19:02, rettet 17/12-03 19:17 
Nok også Zelda for mit vedkomne. Jeg tror dog, at Mario & Luigi: Superstar Saga kan ændre det, hvis jeg får det til jul ;)

EDIT: Skulle jeg sige titler, der ikke udkom i 03', men alligevel blev spillet en del, er det følgende:

Samba De Amigo
Gunstar Heroes
Final Fantasy VII
Final Fantasy IX
NaieraNaieraSkrevet 17/12-03 19:08, rettet 17/12-03 23:02 
Xenosaga er klart årets spil for mit vedkommende. Mindst ligeså godt som Final Fantasy IX, X og en del bedre end VIII. Grafikken er afsindigt flot, og mellemsekvenserne (det gør IKKE noget at de til tider er meget lange) fik mig skiftevis til at tabe underkæben, og sidde og vente spændt på hvad der følgende sker, præcis ligesom med en god film, forskellen er bare, at det sker igennem hele spillet. Good stuff.

Jeg vil også godt lige sige, at Vice City også var en stor oplevelse for mig. Jeg fik det godt nok juleaften 2002, men det var jo nok mest i 2003 jeg spillede det. GTA har aldrig helt været min kop te, men Vice City var bare så meget bedre end de andre, og stemningen var helt i top.

Andre spil, der ikke nødvendigvis kom i 2003, men står klart i hukommelsen hos mig, er:

dodonpachi DAI-OU-JOU
Garou: Mark Of The Wolves
Battle Garegga
Samba De Amigo
Symphony Of The Night!!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nullernullerSkrevet 17/12-03 19:11 
GTA vice city. har taget min ungdom. min ps2 måtte dø, da det blev anonceret at den kom på "den grønne satan" læs.xbox (jeg har aldrig spillet så meget, som på gta.vc
så jeg kan allerede nu, lave det første indlæg
til samme tråd om et år.(bare på gta vc. på xboxen istedet)
fordi når den udkommer den 5.jan så skal der games.igen..og igen og ....
men tilbage til i år så foruden gta.vc.(ps2. så er projekt gotham racing 2,(xbox) et "total" racing spil, både "ofline" og online...Resident evil serien til Gamecuben, gjorde at jeg skulle have en såddan, men jeg har næsten ikke spillet på den. damm!! skal den, sælges ?.mario sunshine var lidt af en skuffelse, men der skulle vidst komme en mario 124 eller var det 128 :-)
så cuben bliver lige på hylden indtil videre.
jeg laver lige en lille top 2

ps2:
gta vc.
gta vc.

xbox
PRG 2
Top spin

gc
resident evil
resident evil 0
(fede spil havde bare ikke tid til at spille)

dette er et snævert syn på hvad der er kommet i 2003
men dette er mit bud.
best regards nuller2001
Nu med Xbox 360
ComradeComradeSkrevet 17/12-03 21:26 
Star Wars: KoTOR til Xbox helt klart. Aldrig har et spil formået at fange mig så meget, og har aldrig gennemført et RPG to gange før denne titel.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
FanboyFanboySkrevet 17/12-03 21:57 
Viewtiful Joe og TWW.
StriferStriferSkrevet 17/12-03 22:04 
Halo. Det eneste spil jeg har spillet igennem flere gange, og spillet over 50 timer, jeg har forsøgt mig med VJ, TWW, KOTOR osv. men ingen fangede mig.
XBL Gamertag: ZeNtiX
majjohamajjohaSkrevet 17/12-03 22:08 
Det må nok blive Zelda: TWW, havde glædet mig rigtig meget - og havde kun en dag inden jeg skulle til taekwondo stævne at nyde det med, hvilket jeg dog klart også har gjordt - virkelig en perle! Dog savner jeg noget der ligner OOT/MM :/ Måske bare mig..
APHAPHSkrevet 17/12-03 22:28 
For mig har årets spil klart været Project Gotham Racing 2. På tre uger har jeg allerede spillet omkring 50 timer, og det er en fornøjelse, når der udkommer et så gennemført spil, der fænger på den måde, som PGR2 har formået. Andre gode spil jeg har brugt meget tid på er Pro Evolution Soccer 3, og en del fremragende live titler (RTCW, MM3, R6:3 osv.). Årets største skuffelser for mig har nok været MGP2 og Zelda:TWW
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/12-03 22:31 
Jeg har kedet mig til døde i år. Sidste år fik jeg spillet MGS2 og FFX.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 17/12-03 22:46, rettet 17/12-03 22:49 
Enten Zelda WW eller REZ.
Jeg synes de er lige gode, på hver deres måde.


Matt >Dog savner jeg noget der ligner OOT/MM :/ Måske bare mig..

Jeg synes faktisk at Zelda WW minder om meget om MM på mange punkter.
Born to kill space
JimPPJimPPSkrevet 17/12-03 22:49 
Resident Evil 0-3 (Det var godt at komme dem igennem igen).
VJ og Enter The Matrix (ja jeg ved det godt, men jeg syntes det var fedt!)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/12-03 22:59 
Måske Crimson Skies? KTC, Mr Vodka og jeg har ihværtfald haft det fedeste teamplay i det spil!

ud over det mener jeg ikke at der har været de helt store spil i år. Går og glæder mig lidt til at se Arx Fatalis, men det er så det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 18/12-03 08:07 
De to project gotham racers. Begge geniale bilspil, og med meget mere gameplay end andre racere imo. Hvilket også har gjort need for speed: underground til en stor skuffelse. Den kan jo slet ikke måle sig med de andre to.
Ellers er der Paper Mario og Zelda tww.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 18/12-03 12:46 
Herfra bliver det Zelda: the Wind Waker...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tastasSkrevet 18/12-03 13:26, rettet 18/12-03 13:28 
Zelda: Wind Waker med Metroid Prime som runner up er de spil der har givet mig de bedste spil-opvelselser i år.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig