X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det er jo næsten Halo - i 3rd person


Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/12-03 12:03, rettet 16/12-03 12:04 
Her gik jeg og troede, at Prince of Persia: Sands of Time, var julens bedste spil, og så kommer Metal Arms: Glitch in the System ind fra højre, og spolerer det hele.

Det spil er godt! Rigtigt godt endda.

Er man til shoot'em up action og robotter + mange og forskellige våben, så bør man købe dette spil pronto.

Dog bør man gå langt uden om PS2 udgaven - denne udgave er en port, og det er ikke engang Swingin' Ape Studios selv, som har udviklet spillet på PS2(!)

Xbox versionen er for lækker, men den indeholder dog noget tearing her og der, som kan være lidt irriterende.

Men spillet - det er bare så godt.

IGN har iøvrigt en head to head oppe - check den evt. ud.

Metal Arms IGN
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AndyAndySkrevet 16/12-03 12:12, rettet 16/12-03 12:13 
Har du bare en tendens til at sammenligne allemulige spil sammen med Halo!?, hvad er der egentlig så GODT ved Halo?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
OkottaOkottaSkrevet 16/12-03 12:14 
Tråden handler ikke om, hvad der er godt ved Halo - det er allerede skrevet så mange andre steder.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/12-03 12:23 
Florinda >
Har du bare en tendens til at sammenligne allemulige spil sammen med Halo!?, hvad er der egentlig så GODT ved Halo?

Instant fun. Har du spillet det? Back to topic.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AndyAndySkrevet 16/12-03 12:54, rettet 16/12-03 12:56 
Har spillet det igennem, hos en ven, i co-op altså. Faktisk ikke så fedt. Men regner med at jeg får MM3-Halo-bundlet i Xmas-gave.
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/12-03 12:57 
Glæd dig ;-)

Jeg var også tvivlende i starten.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AndyAndySkrevet 16/12-03 14:37, rettet 16/12-03 15:03 
Rent faktisk, er det også længe siden jeg har prøvet det.
Så jeg tror faktisk jeg lige smutter over til min venlige Xbox-ven og spiller lidt co-op OGSÅ Back To Topic!!!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
WehnerWehnerSkrevet 16/12-03 19:46 
Jeg sidder pt. og arbejder på en anmeldelse af Metal Arms. Ikke et spil jeg havde forventet mig meget af, men det har helt klart overrasket positivt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig