X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rez blev ikke lavet forgæves


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 18:46 
Undskyld de mange topics idag:) Er syg så der er ikke så meget andet og lave, og jeg vil ikke se tv, da Irak-krisen næsten gør en deprimeret:(
Anyway....
Peter Molyneux, manden bag Magic Carpet, Dungeon Keeper og Black and white, lavede for noget tid siden et studio kaldet Black and white og mens en masse Xboxfans(inkl mig selv) ser frem til Fable og BC, fra de to sidestudioer Big Blue Box og intrepit Entertaiment, er Molyneux og en fyr ved navn Jeff Minter jeg ikke har hørt om før gået igang med et andet Gamecube-only spil kaldet Unity!

Der er egentlig kun et lille mini site med en forside og lidt information, men hvis man snuser rundt på Cube-europe eller google kan man finde nogen screens! Underligt nok ligner det bare de der lyseffekter i Windows medie player:D Ingen personer, ingen hud, ingen ting, bare farver og mønstre!
Her er hvad de skriver på siden:

"Lionhead Studios is delighted to announce a collaborative project between two of the games industry's most respected veterans, Peter Molyneux and Jeff Minter.

Lionhead Studios will work closely with Minter on a new game, "Unity" which is being developed for the Nintendo Gamecube, a new development platform for Lionhead Studios. Day to day development of Unity will take place in Minters welsh studio, but he will have access to all Lionhead resources including audio, game testing, production and PR.

Unity is a fabulous journey through a succession of beautiful abstract 3D spaces, with gameplay varying in tempo, from fast paced shooting to a more gentle progression. Audio effects will be closely linked with the games pace and tempo and will be an integral part of the playing experience."

Lyder som Rez?

Fandt dog lige 200 screens: http://members.cox.net/vlmjournal/index.htm

Det ser altså virkelig syret ud.... Pikmin på crack, blandet sammen med et billed og en masse stærke farver=Unity?:/

Meget lille site...
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 21/03-03 18:54 
en fyr ved navn Jeff Minter jeg ikke har hørt om før

Så må du nok hellere checke lidt op på ham...

One word: Llama.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tue hazukitue hazukiSkrevet 21/03-03 18:56 
"Pænt" psycho spil!

Det ser da mystisk ud...gu ve hvad det handler om - men de er rigtigt, det ligner lidt en Rez-look-a-like
»You'll never walk alone«
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 19:12 
RJK >
en fyr ved navn Jeff Minter jeg ikke har hørt om før

Så må du nok hellere checke lidt op på ham...

One word: Llama.

Da jeg søgte på google kom der bare en masse billedere af deforme kameler:(

Fandt en review fra en af hans Atarispil kaldet Temtest 2000: http://www.digiserve.com/eescape/atari/jaguar/Tempest-2000.html

Arghh... hans officiele site: http://www.llamasoft.co.uk/

Cool, læser lige lidt om ham:)

lol Han ligner en hippie:)
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 21/03-03 23:04 
Man fristes til at råbe "kend din spilhistorie!!!!" efter dig =)

Jeff Minter er arkitekten bag nogle af de mest syrede, og dejligt spilbare spil overhovedet... Tempest 2000 og Gridrunner++ er endda til at skaffe nemt på pc'en.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 21/03-03 23:06 
Hey, jeg havde det der sindssyge lama spil til Amiga!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 21/03-03 23:08 
Jeg gider heller ikke hænge mig i spilhistorie.
Jeg har travlt nok med hvad det gælder om : Spille dem.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig