X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bubble Bobble GBA


Svar
crying outcrying outSkrevet 12/12-03 20:34 
Er der nogle der har spillet dette - er mest interreseret i retro-banerne, om de lever om til 'de gode gamle dage' ??

Hvad med de 'nye' baner ?

Er her noget at komme efter ?
Jusqu'a ici tout va bien....
happyEDhappyEDSkrevet 14/12-03 23:07 
det er et rigtig sjov spil... helt lige som det gamle!! så man kan ikke lade vær at spille... med hensyn til de "nye" baner er det bare ny grafik... men helt samme baner.
men et evig sjov spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 14/12-03 23:08 
Det scroller vel skærmen ligesom GB-versionen? Det er jeg ikke så glad for...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 14/12-03 23:08 
Efter min mening lidt trivielt, at man bare kan gå videre fra den sidste bane man kom til. Selvf. en "god" save-form, men det mister lidt af fornøjelsen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JAAJAASkrevet 15/12-03 16:05, rettet 15/12-03 16:44 
Enig, det lyder ærligt talt som noget hø. Jeg er mægtig glad for at kunne save hvor som helst i bærbare spil, men lige i Bubble Bobble går der altså noget tabt, hvis man bruger den metode. For mig ligger fornøjelsen i spillet i at forsøge at komme mindst én bane længere end sidst og samtidig på den måde blive god til spillet. Jeg har indtryk af, at det er en ret generel holdning.
AndyAndySkrevet 15/12-03 16:09 
Kan du ikke bare lad være med at gemme?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RJKRJKSkrevet 15/12-03 16:16 
JAA >
Jeg har indtryk af, at det er en ret generel holdning.

You bet.

(Stadig ikke nået til bane 40 på én credit (uden paraplyer)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 15/12-03 16:21, rettet 15/12-03 16:22 
Florinda >
Kan du ikke bare lad være med at gemme?

Ikke når den gemmer automatisk ;)

Forresten ang. billedet, så er det sjovt nok at spille over GBP (gameboy player).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AndyAndySkrevet 15/12-03 17:15 
Ups hviste jeg ikke;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig