X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Coolshop - kæmpe fjolser!


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/12-03 23:22 
Efter at have sendt 5 mails om afbestilling af Horizons, har Coolshop nu sendt spillet afsted alligevel, og hævet 285 kr.

So much for good service.

De får fanme lov til selv at betale fragten, når jeg sender det tilbage i hovedet på dem!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
DommergaardDommergaardSkrevet 10/12-03 00:12, rettet 10/12-03 00:14 
Du sendte de 5 mails, over en periode på hvor lang tid?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 10/12-03 00:17, rettet 10/12-03 00:17 
6 dage
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
DommergaardDommergaardSkrevet 10/12-03 00:20 
De må have haft meget travlt så :/
JimPPJimPPSkrevet 10/12-03 00:52 
Syntes også at der er blevet slået fast flere gange at de ikke er særligt... hmmm... gode.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 10/12-03 01:23 
ingen service overhovedet.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
JAAJAASkrevet 10/12-03 02:50 
Jeg undveg dem heldigvis. Jeg gav dem email testen. Sendte en email og spurgte om de havde et spil på lager. Da det tog dem 5 dage at svare på mailen, vidste jeg, at det var et sted, man skulle undgå at handle.
FanboyFanboySkrevet 10/12-03 07:04 
Tja, men hvad kan man forvente til de priser?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/12-03 07:12 
Tja, jeg ville mene at man skulle kunne forvente det samme som alle andre steder... At man kan afbestille sine spil uden problemer, hvis blot de ikke er afsendt, og at man kan få et svar på de spørgsmål man stiller... Med mindre de direkte skriver, at dette ikke kan lade sig gøre, fordi de har så travlt :)

Cosmos, du prøvede ikke at ringe til dem for at afbestille? Jeg synes ofte at man kan løse problemet ret hurtigt ved at ringe til de firmaer, der er så dårlige til at svare på mails.
VictorVictorSkrevet 10/12-03 09:45 
Præcis det samme skete for mig.

Min lillebror havde fødselsdag, og jeg ville give ham NHL til GC. Jeg ringer ind til dem for at bestille, da købssiden ikke virker på min computer. Jeg bestilte 4 dage før det skulle bruges, men det kom ikke! Da jeg så på dagen ringede ind for at afbestille spillet, var det hele fint. 5 dage efter modtog jeg spillet...:/

Coolshop har VIRKELIG dårlig service!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/12-03 11:47 
Jeg køber hos Coolshop, fordi jeg får mine spil i original Nintendo folie (MEGET vigtigt for mig).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 10/12-03 12:56 
Bestilte Zelda: TWW hos dem og det kom et par dage efter! :)
AsseAsseSkrevet 10/12-03 13:37 
Jeg ringer altid i forvejen hvis jeg bestiller derfra..
FourDFourDSkrevet 10/12-03 15:13 
Det er da underligt.. Nogle får deres spil få dage efter ordre, andre uger.
De gør sig åbenbart kun umage med at levere det til tiden, i 10 ud af ca. 80 månedlige ordre :P

Nej. Når man taler om netshops er gameplay.com at foretrække!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/12-03 15:32 
Jeg er da tilfreds med de 3 gange jeg har købt fra siden. Nu har jeg så heller ikke prøvet at afbestille et spil fra deres side, men det er da helt sikkert et problem, hvis de ikke kan finde ud af det.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig