X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Midtown Madness 3 - genialt


Svar
OkottaOkottaSkrevet 07/12-03 01:59 
Jeg lagde lige MM 3 på, inden jeg ville spille Rainbow Six 3 - bare lige for at se hvad det var for noget.

Det endte med jeg spillede MM 3 i ca. 3 timer.

MM 3 er genialt, og så indeholder det vist den bedste netværkskode, som jeg har set, siden Moto GP - måske er koden endda bedre end Moto GP, da jeg ikke lige kan huske, at jeg oplevede nogetsomhelst lag, i MM 3.

Og så er spillet så utroligt let at gå i gang med, og nærmest en leg at spille, styre og nyde.

Personligt finder jeg det klart bedre, end Moto GP - og det var for mig, det sjoveste Live spil nogensinde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 07/12-03 02:15 
MM3 er helt klart også en af de live-oplevelser der har været størst for mig.
Det er enkelt og fartfornemmelsen er god og så er stor frihed og massere af plads.
Det er fedt at fræse rundt i paris gader mens man prøver at ryste politiet af, enten ved at vælge en server hvor bilerne er dobbelt så hurtige som politiet, eller prøve at ryste dem af med nogle langsommere af biler der kommer virkelig nerver på.
Det bedste er at det er så let at gå til og sammentidigt er så sjovt, arcadepræget giver nok blandede meninger.
Spiller nu: Halo 3
RebelheartRebelheartSkrevet 07/12-03 03:28 
Jeg har solgt mit eksemplar af MM3!

Spillet er efter min mening (som jo altid er den gældende) frustrerende i singleplayer og kedeligt, uoverskueligt og kaotisk i multiplayer.

Jeg er glad for, at jeg er sluppet af med spillet!
APHAPHSkrevet 07/12-03 09:16, rettet 07/12-03 09:21 
MM3 er helt genialt online, dog er der problemer med personer der glitcher, eller bruger speed easter egget.

PS2 playkid >
Det er fedt at fræse rundt i paris gader mens man prøver at ryste politiet af, ved at vælge en server hvor bilerne er dobbelt så hurtige som politiet

Utroligt mange spiller hunter med de hurtige biler, dog har jeg aldrig set det sjove i denne gamemode, da personen der er hunter aldrig har en reel chance for at fange nogle. Hunter med renault 5 eller Minier i begrænsede baner og Bus stayaway er klart de gamemodes, jeg har haft det sjovest med.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 07/12-03 11:37 
Det kan blive kedeligt hvis politiet ikke fanger en.
Det plejer somregel at gå til der hurtigt bliver fanget en og derfra går det hurtigere. Det er ikke altid ligesjovt at være politiet som du nævner.
Det plejer at være hunters med langsomme biler, i store områder, jeg spiller. Eller hurtige bilver i begrænsede baner.
Spiller nu: Halo 3
FourDFourDSkrevet 07/12-03 12:19 
Jeg spillede det med en ven, og er ikke ligefrem begejstret.

Narj.. giv mig hellere burnout2 og F-zero :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig