X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hurtigt spørgsmål omkr. Coolshop

Reply
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/12-03 18:03 
Min ordre af Horizons er netop blevet opdateret med "Behandles".

Spillet udkommer i hele Europa i morgen, og jeg DØR hvis jeg ikke har det der.

Er "Behandles" bare en anden måde at sige, at de ikke har fået det afsendt?

Sidst jeg bestilte noget hos dem fik min pakke en status som "Afsendt" efter de havde sendt den.

Det jeg gerne vil vide er, om jeg skal regne med at have pakken i morgen, eller om det bare er en pæn måde at sige, at de slet ikke har fået det sendt... selvom jeg havde forudbestilt 100 år før, og satsede på at have det på releasedagen d. 5 (i morgen).

Og ja, jeg har prøvet at kontakte dem, men de har ikke svaret på mine 1000 emails ;(
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/12-03 20:56 
slet ingen der har været ude for "Behandles" hos coolshop? Mindes nemlig at sidste de opdaterede min handel med "Behandles" var det fordi de ikke havde spillet på lager alligevel
VictorVictorSkrevet 04/12-03 21:04 
CoolShop sender næsten aldrig til tiden så forvent ikke spillet før ca. en uge eller to!
tastasSkrevet 04/12-03 21:33 
Det er så ikke helt rigtigt.

Jeg har forudbestilt 3 spil ved Coolshop, og fået én af dem på selve udgivelsesdagen, de 2 andre dagen efter.

Jeg tror dog ikke du skal regne med, at modtage spillet på selve udgivelsen - de fleste gange sender de først spillet når det bliver udgivet.
(Mener det var Zelda som jeg fik på udgivelsesdagen, og så derfor blev sendt dagen før. Formodentlig er det kun ved de rigtige store titler de gør sådan).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AsseAsseSkrevet 04/12-03 21:34 
De svarer nok heller ikke på dine mails. Det eneste der dur er at ringe, så ring til dem i morgen hvis du ikke har det der, og hør hvornår de får det. Du kan jo så afbestille hvis de ikke har det før om lang tid. Desværre får mange danske net-shops deres spil fra samme leverandør:(
SideshowSideshowSkrevet 04/12-03 23:30 
Ordre status på coolshop er det mest latterlige jeg længe har set. Man kan overhovedet ikke danne noget udfra status.

Behandles - Et meget nemt ord at bruge i alle situationer. Man kan absolut ikke bruge det til noget.

Det skal dog siges, at jeg selv kun har haft gode erfaringer med Coolshop. 8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dpldplSkrevet 05/12-03 01:22 
hmmm længe siden jeg har handlet med dem. Men nu har de jo fået lager status på deres varer.

Problemmet var altid at de ikke havde det hjemme, Men kan jo være det bliver letter nu hvor man kan se lager status....

Man ved jo aldrig
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
solid snakesolid snakeSkrevet 05/12-03 02:53 
Cool Shop stinker. Jeg bestilte metal gear substance og fik den en måned efter, jeg havde bestilt den. Jeg har også bestilt Mario Party 4 nu er der gået 35dage, og jeg har stadig ikke set skyggen af det spil.
Det skal dog siger at jeg engang bestilte Tony Hawk Skatebording 3 fik jeg den efter 2 dage.
Men Cool Shop er ikke hvad det har været nærmere on-Cool.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/12-03 08:13 
on-cool eller un-cool? ;)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/12-03 11:10 
Nu står der d. 12 Dec. på deres hjemmeside,
men de har IKKE informeret mig om dette... så er det vel bare med at afbestille.

Det er sku' sidste gang jeg handler der
D.B.M.D.B.M.Skrevet 05/12-03 11:18 
EB Games forventer også først at få spillet den 12. december, så måske det bare er en smule forsinket!

EB Games
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/12-03 11:32 
Ja,

det lader til alle butikker først får det d. 12.
Men man skal sq stadig informere sine kunder IMO.

PIIIS JEG HAVDE GLÆDET MIG TIL AT GAME DET HELE WEEKENDEN!!!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 06/12-03 01:07 
hrmf,
nu afbestiller jeg det og håber på at få lov at anmelde det i stedet.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me