X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MSN Games -> Intertain Games


Svar
StriferStriferSkrevet 03/12-03 17:03, rettet 03/12-03 17:04 
Så skiftede MSN Games navn (og design) til Intertain Games. Designet er blevet bedre, synes jeg. Men nu har vi mistet det der "MSN Games anbefaler" hvilket jeg syntes var godt. Men pyt.

Intertain Games
XBL Gamertag: ZeNtiX
DommergaardDommergaardSkrevet 03/12-03 17:07 
Tillykke med det nye site...
JinkJinkSkrevet 03/12-03 17:12 
Det er lang tid siden jeg har været derinde, men var derinde idag. Vidste ikke om det var noget nyt eller fordi jeg ikke havde besøgt den i lang tid.

Dog synes jeg den er blevet alt for almindelig og ligner de andre meget.
Synes også godt de mådte beholde den gamle karakter givning, for med de nye som går op til 10 som alle andre sites, vil folk vurdere et spil kun udfra hvad det får i karakter.

Det ser også ud som om de har lagt meget hårdt ud på andmeldelserne.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/12-03 18:31 
film.msn.dk er også gået over til Intertain.
NaieraNaieraSkrevet 03/12-03 19:37 
Stor overraskelse ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/12-03 19:39 
Så ved folk det da ;)
APHAPHSkrevet 03/12-03 20:43 
Jeg kunne umildbart bedre lide det gamle design...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SolaegSolaegSkrevet 03/12-03 20:46 
Jeg brød mig også bedre om det gamle design samt den forhenværende karaktergivning.
OkottaOkottaSkrevet 03/12-03 21:22 
Jeg synes Palle Jensen's anmeldelse af Secret Weapons over Normandy, er fin fin humor.

Gad vide hvad han ville ha' givet spillet, hvis han vidste at det ikke er en simulation..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 03/12-03 21:49 
Griberg >
Jeg brød mig også bedre om det gamle design samt den forhenværende karaktergivning.

Må tilstå jeg er enig i begge ting.
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg finder 1-6 skalaen tiltalende, så jeg synes det er lidt en skam de er gået væk fra den.
Men what the heck - det er vel de samme folk endnu, så niveauet bliver jo holdt ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
quadquadSkrevet 03/12-03 22:39 
games.msn's design var virkelig klassisk og friskt. Intertain games skiller sig jo knap ud fra flokken..mht. design.
MadsMadsSkrevet 03/12-03 22:41 
Og så er det sort baggrund med hvid skrift, ikke lige mig :/
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 03/12-03 22:43 
Så kan jeg anbefale at skaffe en ikke-stylesheet-kompatibel browser som fx jeg har. Så får man nemlig sort skrift på sort baggrund på Intertains sider...

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 03/12-03 23:01 
Så skal du markere teksten for at læse den eller hvad? Hehe..
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 03/12-03 23:08 
Jeg har heldigvis en "Override custom colors"-funktion, så jeg kan få min foretrukne sort skrift på hvad baggrund på alle sider :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 03/12-03 23:25, rettet 03/12-03 23:25 
Kun mig der er lidt skeptisk overfor MK:DD's & SW:RL3's karakterer? :)
MadsMadsSkrevet 03/12-03 23:35 
RJK >
Jeg har heldigvis en "Override custom colors"-funktion, så jeg kan få min foretrukne sort skrift på hvad baggrund på alle sider :)

Sådan en funktion kan jeg ikke finde i mit Explorer ;P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RonaldoRonaldoSkrevet 04/12-03 01:20 
Hvad betyder "Intertain" ?
RitesRitesSkrevet 04/12-03 06:58 
Analfabet der prøver at stave til entertain.

Så er det bare herre kodul smart at skrive det med I istedet for.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 04/12-03 08:29 
INTERactive enterTAIN (ment)

Tror jeg?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/12-03 17:50, rettet 11/12-03 17:50 
Det mest imporende ved "omflytningen", som jeg umiddelbart vil nikke bifaldende til er karaktersystemet. Yay...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
yokanabsteryokanabsterSkrevet 11/12-03 18:29, rettet 11/12-03 18:32 
Wagner >
games.msn's design var virkelig klassisk og friskt. Intertain games skiller sig jo knap ud fra flokken..mht. design.

Enig...Eller's tillykke med...Dog finder jeg nyheds framen iriterende i midten af siden!...
Edit:
Jeg hader reklamerne, det gør jeg generelt, men her er det altså irriterende med deres PANG farver i det grå miljø!
soon the world will be one big computer
SephirothSephirothSkrevet 11/12-03 18:32, rettet 11/12-03 18:32 
SkyblazeR >
Det mest imporende ved "omflytningen", som jeg umiddelbart vil nikke bifaldende til er karaktersystemet. Yay...

Ja, det karaktersystem holder 100!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 11/12-03 18:36 
Nej tak, ind med Edge-style 1-10 systemet, tak. (Se Vurder-sektionen)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig