X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: TWW 2. gennemførsel


Svar
FanboyFanboySkrevet 02/12-03 19:08 
Hej.. Jeg er lige gået i gang med at gennemføre tww på anden gang, jeg brugte den save-file som spillet lavede specielt til formålet. Jeg har opdaget nogle underlige ting i den her 2. gennemførsel, bla. da jeg var nede hos grandma og få den grønne dragt var den usynlig. dvs. at Link hele tiden har den der blå sove dragt på hele tiden når jeg spiller, derudover startede jeg med at have kameraet.

Jeg har aldrig hørt om at der skulle være speciele ting ved at køre igennem anden gang, så jeg ville lige høre om der er andre der har oplevet lignende.
ChronoChronoSkrevet 02/12-03 19:15 
Det er alt sammen helt normalt. Kameraet har du så du kan få taget alle billeder til galleriet - det kunne du ikke i første gennemspilning.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FourDFourDSkrevet 02/12-03 19:17, rettet 02/12-03 19:18 
Det er bare en feature.
Det sker for alle, og er ikke en fejl i dit spil, der er også andre ting som er nye 2. gang, men dem må du selv finde ud af ;)

Til Chrono: Nej, det kunne man også i første gennemspilning.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ChronoChronoSkrevet 02/12-03 19:24 
Nåja, det var fordi jeg var så længe om at få farver på kameraet.

Men det er helt sikkert nemmere at få alle billederne anden gang, da der vil være flere chancer til at knipse dem. Jeg fik også først taget dem alle sammen anden gang.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RafRafSkrevet 02/12-03 19:48 
Kameraret kan man bruge til for at senere lave træfigurer af den chrackter der er blevet taget et billede af. Derfor:) Så det er specielle items.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig