X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Død laser?


Svar
Homer00Homer00Skrevet 02/12-03 13:21, rettet 02/12-03 13:36 
Jeg er bange for, at min laser er gået tabt. I starten, ville den ikke læse spil og nu vil den heller ikke afspille dvd film. Og så har man jo ikke så meget at bruge den til.

Kan man købe en laser, og kan man selv putte den i?

(Det hedder "laser" og ikke "lasser". Fejlen er rettet i din overskrift - mod.)
Must eat - So cheap...
Homer00Homer00Skrevet 02/12-03 13:37 
Ahh.. Mange tak :)
Must eat - So cheap...
KTCKTCSkrevet 02/12-03 15:29 
Prøv med en rense-cd. Det plejer at gøre underværker.
At skifte laseren er en besværlig procedure, men du kan muligvis finde nogen på Lik-Sang eller lignende steder.
Ellers kan man købe Xbox-drev på blandt andet Ebay...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Homer00Homer00Skrevet 02/12-03 15:46 
Jeg prøver lige med en rense cd først. Mange tak for hjælpen.
Must eat - So cheap...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/12-03 15:49 
KTC: Kan du forklare det her?

Min Xbox er mærkelig, larmer og efterlader "mærker" på mine skiver - men samtidig æder den ALT råt! Mens andres maskiner kan jerke med visse skiver, kører min "The Bear" alt problemfrit.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 02/12-03 20:29 
Er det kun når den læser, at det larmer?
Hvordan ser disse mærker ud, og ved du hvilken fabrikat dit drev er af?
Der er jo 3 forskellige DVD-drev i Xboxe, og disse har nogle nævneværdige forskelle. F.eks. er Thomson meget kræsen med medier og får nogle gange problemer med at læse medier efterhånden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Homer00Homer00Skrevet 03/12-03 11:53 
Nu har jeg skaffet mig sådan en rense cd. Hvad skaljeg så gøre. Den drejer jo næsten ikke rundt, når jeg sætter den i.
Must eat - So cheap...
KTCKTCSkrevet 03/12-03 13:54 
Der skulle gerne være instruktioner på æsken eller som lydspor på den. Og nej, den behøver heller ikke at køre ret meget.
Normalt skal man skifte imellem bestemte tracks, hvorefter børsten renser linsen. Nu har du vel taget en med rensevæske, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Homer00Homer00Skrevet 03/12-03 14:35 
Nope :(

Og jeg kan heller ikke spille musik på min xbox, for jeg kan ikke finde ud af at få mit MS dashboard frem (har EvoX)
Er vist kommet til at slette det, da jeg fik ny comp. Kan man få et ny?
Must eat - So cheap...
KTCKTCSkrevet 03/12-03 14:49 
Det er ikke umuligt, nej :)
Jeg mener faktisk, at du også kan lokke XBMP til at afspille musik-cd'er, hvis det er...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-03 15:11 
...den kan ihværtfald afspille DVDer så mon ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Homer00Homer00Skrevet 04/12-03 11:55 
Så må jeg jo lige prøve et installere XBMP.
Must eat - So cheap...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig