X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EM Lodtrækning


Svar
APHAPHSkrevet 30/11-03 13:03 
Således blev pulje fordelingen til EM 2004 i Portugal.

A:
Portugal
Spanien
Rusland
Grækenland

B:
Frankrig
England
Croatien
Schweiz

C:
Sverige
Italien
DANMARK
Bulgarien

D:
Tjekkiet
Tyskland
Holland
Letland
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ViolatorViolatorSkrevet 30/11-03 13:06 
Farvel Danmark...
ChronoChronoSkrevet 30/11-03 13:08 
Danmark og Sverige går videre :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CronossCronossSkrevet 30/11-03 13:16 
Det ser da ikke helt dårligt ud. Tyskland istedet for Italien, samt Letland istedet for Bulgarien havde vel været det optimale.

Nu skal vi jo bare være glade for at vi fik det 1. seedede hold der var seedet TOTALT forkert.
TKTKSkrevet 30/11-03 13:16 
det er da fedt vi skal møde pølse sverige... det blir kanoon... også godt med lidt spænding...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/11-03 13:16 
Uha, Spanien og Portugal i samme gruppe - spændende!

Men jeg vil nu ikke udelukke Danmark. Vi har en chance mod Bulgarien ville jeg mene, mens Sverige-kampen bliver meget afgørende. Italien vinder alle kampene i gruppen.
TKTKSkrevet 30/11-03 13:18, rettet 30/11-03 13:19 
italien er da ikke særlig prængende.. de kan saaagtens slagtes! wales har gjort det så vi kan da også... bulgarien blir vanskelig.. vi har en meget dårlig statistik mod dem... 2-ud af 12 har vi vundet :´-(
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/11-03 13:22 
De fleste fra den statestik er fra dengang, at Bulgarien var noget af det bedste i Europa. Sidst vi spillede mod dem vandt vi på udebane, og jeg tror det har betydning i danskernes hoveder.
TKTKSkrevet 30/11-03 13:24 
måske... håber da vi vinder... Sverige og Italien tor jeg inderst inde... går videre... håber danmark spiller godt...
RJKRJKSkrevet 30/11-03 13:40 
Ouch, den var grum i første seedningslag, da der kun var et par stykker tilbage og vi kunne have fået Frankrig i stedet. Frankrig, Italien, Danmark og Bulgarien. Det var aldrig gået.

Som Cronoss siger: Lækkert at vi fik det totalt fejlplacerede hold i form af Sverige ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 30/11-03 13:47, rettet 30/11-03 13:50 
Jeg forstår ikke jer, som ser negativt på lodtrækningen. Det her er den absolut nemmeste gruppe. Det er fandme sjældent, at vi har heldet med os i lodtrækningen. Denne gang der ligger alt til os, hvis vi kan spille som vi er rustet til. Vi er et bedre hold end både Bulgarien og Sverige. Italien kan vi slå på en god dag.

Bulgarien er sikker taber. Deres mandskab er alt for ungt. De spillede måske en god kval, men det var altså heller ikke verdens sværeste gruppe. Det er slut for dem nu. Jeg vil være overrasket, hvis ikke vi vinder over Sverige. De har da et par profiler, men intet sammenlignet med hvad Danmark har rundt omkring på pladserne, hvis vi kan holde os skadesfri.

Det bli'r ikke bedre og Danmark går videre. Dem som taler anderledes. Skulle I ikke bare se noget håndbold i stedet?

Ps: Jeg tror Portugal flopper.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/11-03 13:48 
D-gruppen bliver også spændende. Bare tanken om, at et af holdene (/Tyskland) skal ud...
SideshowSideshowSkrevet 30/11-03 13:51 
Hvis Holland kan få alle primadonna'erne til at spille sammen. Ellers så ryger de hurtigt ud, sammen med Letland.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 30/11-03 13:53 
for engangs skyld er vi IKKE i gruppe med Frankrig
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ViolatorViolatorSkrevet 30/11-03 13:56 
Vi har pr. definition dårlige erfaringer med de 3 hold, vi er kommet i gruppe med. Jeg forventer ikke at Danmark går videre, og kan derfor kun blive positivt overrasket :)
SideshowSideshowSkrevet 30/11-03 14:02 
Hvis du vender den sådan kan man jo sige, at vi har dårlige erfaringer med alle undtagen Uruguay og Saudi Arabien.

Hvor langt skal vi tilbage for at finde dårlige erfaringer med disse hold? En enkelt kamp med et skuffende resultat kan vel ikke retfærdigøre udsagnet? Sidst vi var i gruppe med Italien var vi bagud 2-0 og vandt 2-3.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PoulPoulSkrevet 30/11-03 14:38 
Jeg synes nu også at gruppen virker overkommelig. Bulgarien skal vi slå, Sverige burde vi kunne slå og Italien er jeg ikke synderlig imponeret over. På en god dag kan vi godt slå dem. De spiller jo ikke et hurtigt spil som f.eks. Frankrig og Holland, hvor det jo har vist sig vi nogle gange slet ikke kan følge med. Når alt kommer til alt, kan alting dog ske til disse slutrunder, det så vi jo i Japan/Syd Korea, men jeg ser bestemt positivt på Danmarks muligheder for at gå videre.
JoachimMAJoachimMASkrevet 30/11-03 17:34 
Violator >
Vi har pr. definition dårlige erfaringer med de 3 hold, vi er kommet i gruppe med. Jeg forventer ikke at Danmark går videre, og kan derfor kun blive positivt overrasket :)

Vi har da også gode erfaringer med de hold. Em-kval 1999? Der slog vi da Italien, efter at have været bagud. Bulgarien har vi også slået sidste gang vi mødtes. Det er da den nemmeste gruppe vi kunne komme i.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ComradeComradeSkrevet 30/11-03 18:57 
Den gruppe skal vi da nok gå videre fra.

De fleste hold plejer vi at slå, ved dog ikke med Sverige?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 30/11-03 19:18 
Lidt statestik:

Italien:

10 kampe: 3 vundet - 0 uafgjort - 7 nederlag

Seneste kamp:
28.09.1999 (Napoli) 2-3 Sejer


Bulgarien:

12 kampe: 2 vundet - 6 uafgjorte - 4 nederlag

Seneste kamp:

05.09.2001 (Sofiad) 0-2 Sejer


Sverige

96 kampe: 36 vundet - 16 uafgjorte - 44 tabte

Seneste kamp:

26.04.2000 (Parken) 0-1 Nederlag
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig