X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deus Ex 2 scores


Svar
jaesjaesSkrevet 27/11-03 15:57 
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/561456.asp
http://www.gamespy.com/reviews/november03/dx2xbox/

Me like.
APHAPHSkrevet 27/11-03 16:05, rettet 27/11-03 16:05 
Me tror det flopper, det er ihvertfald ikke et spil jeg forventer mig noget af...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/11-03 16:06, rettet 27/11-03 16:07 
Gamerankings-gennemsnittet siger vel ikke ret meget, taget i betragtning af, at det kun er baseret på to anmeldelser, hvoraf den ene er fra Official Xbox Magazine. Men det er da betryggende at GameSpy giver det 4/5, da det er en titel jeg virkelig ser frem til. Glæder mig til at se nogle flere anmeldelser...
(...)
jaesjaesSkrevet 27/11-03 17:49, rettet 27/11-03 17:58 
Det flopper 100% sikkert ikke.
Det har meget høj prioritet hos Ion Storm, og Warren Spector ved hvad han laver (han er dog ikke producer på spillet, men konsulent).

Gennemsnittet siger intet endnu, men lad mig nu have min rus ;)
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/11-03 18:32 
Har i downloadet demoen?:/

Wow... jeg synes slet ikke det spil fungere!

Havoc enginen er totalt smadret... Fungerede ellers så godt i Max Payne 2! Lig hænger fast i i loftet... Hacking osv er blevet simpelt, og hele spillet føles bare mindre, som om det er presset ned til at være på en konsol. Der er nogen der siger at den nye interface hvor hud sidder fast i øjene på hovdepoersonen, skyldes Xbox versionen:/ Det var også rigtig dårligt optimeret, og der er mange enige i! Krydser fingre for at det bare er en dårlig demo, ligesom med Deus Ex 1!
Well crucify the insincere tonight...
PapandPapandSkrevet 27/11-03 18:59 
Deus Ex er et af de bedste spil nogensinde. De kan umuligt ødelægge fortsættelsen.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/11-03 19:13 
Responsen på PC-demoen har desværre ikke været alt for god...

Xbox-bias?
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig