X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

N-Gage salgstal


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 26/11-03 18:45 
Quote fra msn:

"Salget af N-Gage faldt med 25% til lidt over 200 enheder"

Det er jo helt latterligt... Nok er den ikke noget særligt, men det salgstal er jo helt til grin.

Hvad sker der?
(gerne andre synspunkter end den sux! *s*)
Have you considered sucking less?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/11-03 18:49 
Det salgstal er jo imponerende lavt... Jeg ville gerne komme med et lidt anderledes synspunkt, men jeg er desværre enig med alle andre end de 200 der har købt den :)

Det er selvfølgelig fedt nok at den ligner en taco... Men ellers er der ikke meget sjovt ved den
Le RoofLe RoofSkrevet 26/11-03 18:55 
200 solgte enheder!...over hvor lang en periode?...siden release?!?
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
MrCaseMrCaseSkrevet 26/11-03 19:01, rettet 26/11-03 19:01 
...tallet er per uge... men det er nu slemt nok. I England. Den støste gaming-nation i Europa---

Den fulde historie
Have you considered sucking less?
PlaykidPlaykidSkrevet 26/11-03 19:02 
Det kan jeg nu ikke tro;)

Jeg har ikke meget tilid til den rent salgsmæssigt.
Jeg troede ellers at MP3 funktionen måske ville rykke lidt op i salget.
Spiller nu: Halo 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/11-03 19:07 
KidCaffeine >
Det er selvfølgelig fedt nok at den ligner en taco

Hørte du det, Naiera? En taco, ikke en citronmåne ;)

Men hvad skal man ellers sige om N-Gage's lave salgstal? Det er jo bare en all-round dårligt designet håndholdt konsol med en masse kedelige, halvfærdige spil. Men selvom konsollen flopper helt vildt, skal Nokia vel ikke dykke særligt langt ned i lommen, for at dække omkostningerne. De lærer hvad de kan af det og kommer, formentlig, frem med en N-Gage 2 om et par år.
Personligt kan ikke lade være med at grine af denne fiasko, især fordi diverse Nokia repræsentanter var hurtige til at håne GameBoy'en i pressemeddelelser og sige, at den kun var for 6-årige og modsat påstå, at N-Gage var cool og streetsmart og bla bla bla. Det var vel at mærke før den blev udgivet :)
(...)
SolaegSolaegSkrevet 26/11-03 19:17 
Det er kun fra spilbutikkerne, som salgstallene er fra. N-Gage skal da nok have en del solgte enheder hos telebutikkerne, selvom det dog ikke kan rette op på fiaskoen.
CalleCalleSkrevet 26/11-03 20:33 
Den har da god grafik og alt det halløj, men helt ærligt altså den bruger strømmen på ingen tid, og i alle de butikker hvor de har den stående fremme der virker de ikke. Hvorfor ikke bare lade nogle andre om det, nogen som der har arbejdet i konsol industrien i mange år og så kune de bare lægge penge til så det blev noget ordentilgt istedet for en stor taco med en mini skærm. Jeg venter bare på den nye gameboy den er sku sikkert overfed, så hvorfor købe en n-gage, men hvis jeg fik n-gage gratis ville det da ikke gøre noget.. hehehe ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-03 20:35 
Er de billeder man ser i reklamerne fusk? Folk jeg har snakket med siger at det lagger af H til, men i reklamerne kører det jo flydende :/.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 26/11-03 20:43 
Fox McCloud >
Hørte du det, Naiera? En taco, ikke en citronmåne ;)

Hvis nu du læste G2G ville du vide, at det ikke er MIG der har fundet på, at kalde det en citronmåne...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FourDFourDSkrevet 26/11-03 20:53 
Offtopic: Er der nogen grænser for hvor mange Playstation 2'er der bliver solgt? :P
65.000 er sgu ret meget i forhold til at det er mere end 2 år siden at den kom på banen!

og nu er jeg jo en af dem der danser rundt i mit værelse af glæde over at min lille lila cube ikke er så alene i verden mere, pga. rimlig højt salgstal i forhold til for nogle år siden :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/11-03 21:01 
Naiera >
Hvis nu du læste G2G ville du vide, at det ikke er MIG der har fundet på, at kalde det en citronmåne...

Nå okay, det antog jeg bare, da du forsvarede udtrykket sidst der var en N-Gage diskussion.
Bevares, citronmåne er da også en ganske rammende betegnelse ;)
(...)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/11-03 21:02 
Dog ikke lige så fængslende som taco :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/11-03 21:04 
Just præcist, KidCaffeine ;)
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig