X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Min PC er død... Hjælp..


Svar
BlossomBlossomSkrevet 24/11-03 09:40, rettet 24/11-03 09:41 
Min PC opfører sig helt vanvittigt og jeg har ikke en dyt forstand på det tekniske.
Den er pludselig blevet forbandet langsom, og går i stå konstant.
Den kan ikke engang klare at åbne et link i et indlæg herinde så går den død.
Hvis den bliver bedt om lidt for meget eller står tændt i et stykke tid uden at blive brugt og jeg så igen vil bruge den, så begynder den lige pludselig at stå at hakke og banke nede i "kassen".
Det larmer temmelig meget.
Hvad kan der være galt???
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/11-03 09:44 
Har du et anti virus program?:O

Prøv at søg på goggle! Der er mange gratis downloads og programmer rundt om på nettet:)

Det er ihvert fald et sted at starte!

Hvis den er langsom, kan det måske være fordi den er næsten fyldt? Har du tjekket hvor meget fri plads der er på dit C drev?

Btw hvilket Windows har du?:)
Well crucify the insincere tonight...
RonaldoRonaldoSkrevet 24/11-03 09:55 
Varmeproblemer, harddisken er stået af, windows. Pick one.
tastasSkrevet 24/11-03 11:13 
Hvis den går ned med en ordenlig "KLONK" lyd fra kabinnettet af, kunne det være Hardisken.

Jeg havde en Harddisk der kradsede af - det gik stille og roligt nedad. Nogle gange kunne computeren kører 2 timer før den begyndte at arbejde langsom og til sidst gik kold.
Det endte hvis med at den til sidst ikke kunne holde sig kørende mere end et par minutter, og jeg skiftede Harddisk.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
jaesjaesSkrevet 24/11-03 11:18 
Ja, det lyder som en defekt harddisk, eller evt. en defekt blæser.
MrCaseMrCaseSkrevet 24/11-03 11:25 
det kunne også være noget så simpelt som at harddisken er fyldt helt op...
Have you considered sucking less?
dchangdchangSkrevet 24/11-03 11:31 
Det kunne være manglen på ram, hvis du har for mange programmer kørende i baggrunden. Kunne evt. også være diverse spyware.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 24/11-03 13:03 
Prøv disse to ting først:

1. Hent programmet AdAware på download.com og installer det. Det kan finde alt det spyware, der ligger og sløver din computer.

2. Kør en online virus-scan. Evt. Housecall:
housecall.antivirus.com

Hvis intet af dette virker, så skriv igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BlossomBlossomSkrevet 24/11-03 14:28 
Mange tak for de mange svar.
Hvordan skulle det kunne være min harddisk når alle mine data osv. ikke fejler noget??
Sorry, men jeg er en dør til computere.. (undtagen at bruge dem)

Den går ikke ned med et "KLONK"
Den kommer med alle mulige mærkelige lyde og banker ligepludselig.
Harddisken er ikke fuld. Jeg har 50% ledig plads..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 24/11-03 14:30 
Prøv gør som Wehner foreslår. Jeg har osse en mistanke om at det er noget spyware. Btw, hvilket styresystem har du?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BlossomBlossomSkrevet 25/11-03 10:04 
Hejsa!
Jeg har XP.
I skrivende stund har jeg måttet køre 25 km for at kunne låne en PC.
Min egen gik fuldstændig død igår. Jeg kunne slet ikke komme ind på den.
Under opstart meldte den : Warning! SMART failure on boot disk drive: Quantum Fireball (min harddisk)
Og dewn er nu fuldstændig umulig at fikse.
Meget trist for vi havde en masse firma data på den skide harddisk.
Er det på nogen måde muligt at åbne den??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/11-03 11:10 
Det lyder temmelig meget som om at din harddisk har givet op.
Det kan godt lade sig gøre at redde data hvis det er virkelig vigtigt, men så skal det nok gøres af nogen som værktøj til det.

Blossom >
Hvordan skulle det kunne være min harddisk når alle mine data osv. ikke fejler noget??

Hvis mekanikken svigter skader det ikke de gemte data på selve disken, læsehovedet har bare svært ved at læse dem.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
AmbyAmbySkrevet 25/11-03 11:19 
Sæt den ødelagte hdd som slave i en anden computer.
Brug derefter nedestående program

GetDataBack
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DizzyDizzySkrevet 25/11-03 11:54 
GetDataBack er et suverænt program, men du skal registrere det, eller kan du kun se indholdet på harddisken, ikke hente dem. Men helt klart pengene hver.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig