X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

virtuel Hukommelse


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 22/11-03 02:12 
Jeg kunne godt tænke mig at gøre brug af overstående, for at få min PC til at køre hurtiger, jeg har 2888 MB at bruge til det, jeg ved bare ikke hvordan det skal indstilles, ville gerne have min PC til at køre hurtiger.

lige nu står den på det, som computeren vælger standard

286
og 512 i kolonen nede under.

hvordan ska jeg sætte det, hvis den ska køre hurtiger.?
kunne godt bruge nogle tal, da jeg ikk selv bare tør at trykke. men der ska helst kunne mærkes en forskel..


kører med WIN XP.
og har en 500 Mhz Amd athlon Riva TNT 2 Grafik, 192 MB ram. 10GB harddisk.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RonaldoRonaldoSkrevet 22/11-03 03:43, rettet 22/11-03 03:43 
Brugen af virtuel hukommelse gør computeren langsommere, men mere effektiv hvis man ikke har nok ram til krævende applikationer. Det er dog vigtigt at have en pagefil (sidefil), specielt hvis man har for lidt ram, som i dit tilfælde. Jeg ville minimum sætte den på 512/1024, og så ville jeg foreslå dig at enten købe en ny computer, eller installere et andet operativ system end Windows XP. Det kræver mange resourcer.

Ram er mange tusinde gange hurtigere end en harddisk, så det vil selvfølgelig ikke gå så hurtigt, når harddisken bliver brugt som virtuel hukommelse.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 22/11-03 03:44 
den bliver langsommere af at få virtuel hukommelse. så dit råd er, jeg ikk skal ændre det?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RonaldoRonaldoSkrevet 22/11-03 04:09 
Den bliver langsommere i forhold til hvis den brugte normal ram, men det betyder ikke at du kan undvære virtuel hukommelse. Hvis du bare surfer og ikke kører nogle krævende applikationer, så kan du nøjes med det som den er sat til. Har du dog gang i Photoshop, Counterstrike og lign. så ville det ikke skade at sætte den op. Du skal dog nok ikke gå over 1024MB.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 22/11-03 04:14 
hvordan sætter jeg den tilbage til "standard"?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig