X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Io Interactive


Svar
CanonCanonSkrevet 20/11-03 14:03, rettet 20/11-03 23:53 
Hvis I havde muligheden at interviewe IO Interactive, hvad ville I så spørge dem om?
Bah...
OkottaOkottaSkrevet 20/11-03 15:54 
Er det her da noget I har taget fra andre?

Hmm?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CanonCanonSkrevet 20/11-03 15:55 
Niks, Det var Mads Prahm vi fik et interview af, men det var ikke mig der lavte den interview
Bah...
OkottaOkottaSkrevet 20/11-03 15:58 
Hvad går denne her tråd så egentligt ud på?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CanonCanonSkrevet 20/11-03 16:00 
Hvad mener du? Dette har ikke noget med Newgamez at gøre!
Bah...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 20/11-03 16:01 
Gi' nu knægten en chance...!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
CanonCanonSkrevet 20/11-03 16:03, rettet 20/11-03 16:04 
Hold jer nu til emmnet
Bah...
OkottaOkottaSkrevet 20/11-03 16:11 
Nørgaard >
Hvis I havde muligheden at interviewe IO Interactive, hvad ville I så spørge dem om?

Hvorfor er der så dårlig multiplayer i Freedom Fighters?

Hvorfor kan man springe biler, indeholdende russiske soldater, i luften, hvorefter bilen pludseligt respawner samme sted, og ellers fortsætter sin scriptede rute, som om intet var sket?

Hvorfor er Freedom Fighters sådan et kort spil?

Hvorfor virker AI'en i Hitman 2 ikke ordentligt?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CanonCanonSkrevet 20/11-03 16:13 
Tak for det:P Seriøste spørgemål tak
Bah...
OkottaOkottaSkrevet 20/11-03 16:16 
Det var skam ment aldeles seriøst.

Hvad Hitman 2 angår, så har jeg da ikke tænkt mig at gi' fuld pris for et spil der ikke virker, så jeg er ret interesseret i at vide, hvorfor AI'en ikke virker i spillet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CanonCanonSkrevet 20/11-03 16:17, rettet 20/11-03 16:17 
Jeg kender også det problem i Hitman, men jeg vil ikke stille disse spørgemål
Bah...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/11-03 16:23, rettet 20/11-03 16:24 
Hvad er det ved Hitman 2's AI, der er så slemt, sammmenlignet med så mange andre shooters? Hvis du bare laver run 'n' gun, så er AI'en bestemt ikke god, men det er jo heller rigtig sådan, at det skal spilles.

EDIT: Jeg forsvarer forresten ikke Hitman, da jeg personligt ikke var helt vild med det, men er bare nysgerrig...
(...)
OkottaOkottaSkrevet 20/11-03 16:30 
Præcist!

Det endte nemlig altid med, at jeg forsøgte at være så musestille som overhovedet muligt, og at snige mig rundt. Men AI'en lod mig aldrig gøre noget ordentligt, så hvergang den fuckede op, så blev jeg nødt til at skyde mig ud af problemerne, og det er jo ikke meningen med spillet.

AI'en i Hitman 2 er noget af det mest latterlige jeg nogensinde har set - den virker bare ikke, og spillet bliver fuldstændigt ødelagt af det.

Man ku' gå rundt, klædt ud som vagter, og noglegange fik man lov til at gå forbi de andre vagter, og andre gange tiltede vagterne fuldstændigt, og begyndte at skyde på mig, på flere meters afstand, uden jeg havde gjort nogetsomhelst som skulle påkalde mig opmærksomhed.

Argh - jeg bliver i dårligt humør, af bare at tænke på det spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 20/11-03 16:31 
Fox McCloud >
Hvad er det ved Hitman 2's AI, der er så slemt, sammmenlignet med så mange andre shooters?

Hitman er overhovedet ikke en shooter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/11-03 16:35 
Nu du siger det, kan jeg faktisk genkende noget af det. Nogle gange virkede ens stealth-forsøg fint, men du har ret i, at vagterne indimellem gik helt kold over tilsyneladende ingenting. Kan især huske, jeg havde problemer på det der high-tech japanske slot.
(...)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/11-03 16:37 
Naiera >
Hitman er overhovedet ikke en shooter.

Er det fordi du mener en shooter er et regulært FPS-skydespil, eller at det er et shoot 'em up?
(...)
NaieraNaieraSkrevet 20/11-03 16:57 
Shooter = shoot'em up = hverken FPS eller stealth-action, som Hitman vel må være.

Shooter = Raiden, R-Type, Pulstar, Radiant Silvergun, Star Soldier osv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/11-03 17:07 
Jeg skal ikke indlade mig i en større diskussion i noget, jeg reelt ikke har megen forstand på, men vil bare sige, at der er mange, seriøse publikationer der har en anden defintion af ordet.

Det skal så siges, at det nok mest er udenlandske (læs: amerikanske) blade og sider jeg snakker om, så det kan være, at det har noget at sige?
(...)
jaesjaesSkrevet 20/11-03 22:56 
Tror ikke du finder seriøse spilmedier, der kalder Hitman-spillene for shooters.
Men det er rigtig nok, at definationen er ved at være lidt udvisket.
jaesjaesSkrevet 20/11-03 23:00 
Nørgaard >
Jeg kender også det problem i Hitman, men jeg vil ikke stille disse spørgemål

Hvis det skal være interessant at læse, bør du stille alle former for spørgsmål, også de kritiske. Men de skal selvfølgelig ikke være så firkantede stillet op, som Okotta skriver dem (tror (håber) nu heller ikke, at det er hans tanke).
CanonCanonSkrevet 21/11-03 10:41 
Jaa. Men kan vi ikke holde til emmnet nu?
Bah...
jaesjaesSkrevet 21/11-03 12:24 
Øh, det er jo det vi gør.
Forventer du spørgsmål klar til copy/paste?
CanonCanonSkrevet 21/11-03 12:28 
Nix! Jeg har stillet mange spørgemål, men jeg synes der mangler et eller andet, så hvad ville I spørge dem om?
Bah...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/11-03 16:40 
jaes >
Tror ikke du finder seriøse spilmedier, der kalder Hitman-spillene for shooters.

Hitman-spillene er da heller ikke shooters. Hvis du læste det ud af min tidligere kommentar, er det fordi jeg ikke udtrykte mig ordentligt. Det er selvfølgelig, som Naiera siger, stealth action.
Men det ændrer ikke på, at man, hvis man vil, kan pløkke sig vej igennem spillet, som var det et regulært første- eller tredjepersonsskydespil (deraf sammenligningen med andre "shooters"). Det er selvfølgelig ret kedeligt, da AI'en ikke giver megen modstand.
(...)
OkottaOkottaSkrevet 21/11-03 16:56 
Nørgaard >
Jaa. Men kan vi ikke holde til emmnet nu?

Spørg dem om AI'en bliver væsentligt forbedret i Hitman 3.

Hvad bliver deres næste store spil?

Kommer der en fortsættelse til Freedom Fighters?

Er det at udvikle til Xbox, det samme som at udvikle for PC? Er der ligheder i de to stykker hardware?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig