X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kalibrering af skærm?


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 19/11-03 13:00 
Er det SLET ikke muligt at kalibrere skærmen med sin Xbox?
Man kan med Gamecube.

Der mangler ca 15% af min højre side, når jeg spiller Xbox.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-03 13:07 
Skod, jeg havde selv samme problem med PS2'en og DC'en.
Tror det kommer an på fjernsynet...
Spiller nu: Phantasy Star IV
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 19/11-03 13:09 
Det er da virkelig langt ude, at man ikke kan indstille skærmen med Xboxen, når man nu kan med GC'en!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-03 13:11 
...ja
Måske ville det hjælpe hvis du skiftede til RGB kabel?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 19/11-03 13:45 
GameCube er svjv den eneste konsol, hvor man kan indstille dette generelt. Ellers skal det gøres i hvert enkelt spil, hvis de understøtter det.

RGB rykker normalt billedet omkring 30 pixels til venstre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 19/11-03 13:49 
Af ren nysgerrighed: Er der nogen (fornuftig) forklaring på den rykning?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 19/11-03 13:58 
Personligt har jeg ingen anelse. Det er konsollerne der rykker billedet til RGB-udgangen. Samme problem med DVD-afspillere og andet. Der er også forskel på, hvor meget de gør det (Xbox så vidt jeg husker ikke ret meget).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 19/11-03 14:15 
okayyy... hvad kan jeg gøre for at det IKKE rykker sig?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 19/11-03 14:21 
Ingenting. Medmindre det respektive spil kan indstilles. Eller du har et fjernsyn der kan flytte billedet (vist ret sjældent...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 19/11-03 14:22 
Det er et problem "vi" altid har haft, lev med det..., men jeg giver dig ret i at det er irriterene, konsollerne bliver lavet i japan eller usa hvor de bruger ikke RGB som os, så der er nok bare ingen interesse for emnet, der er dog flere og flere spil hvor man han rette problemet i.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OkottaOkottaSkrevet 19/11-03 14:37 
Så det var det problem jeg havde, dengang jeg spillede Dead To Rights på min Xbox - billedet så helt kikset ud, og det selvom spillet understøttede widescreen; Intet på skærmen var centreret, og det så trælst ud kan jeg huske.

Jeg har sat min Cube op, således billedet er rykket 3-4 hak til højre, og så står skærmen i midten - dejligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 19/11-03 15:15 
Det er fanme' sur røv.
Det er alligevel en stor del af billedet jeg mister.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig