X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dirty disc killed my career in Top Spin


Svar
PoulPoulSkrevet 17/11-03 23:45, rettet 17/11-03 23:46 
Ja, for første gang nogensinde har jeg oplevet en dirty-disc error på min X-Box og hvad gør den så?? Jep, den smadrer mit saved-game, efter jeg netop er blevet nr. 1 på ranglisten. Det er simpelthen noget CRAP!!!!

Sorry, men trængte bare lige til at komme af med mine frustrationer inden jeg ser dyner. Ved godt det har været oppe at vende før, men kan man egentlig gøre noget for at undgå disse dirty-disc errors, udover at rengøre DVD'en? Jeg frygter jo lidt at boxen laver samme nummer igen.

EDIT:
Mods, i må godt lige rette "Carrer" til "Carreer" eller hvordan det nu staves.
RJKRJKSkrevet 17/11-03 23:48 
(Med fare for at blive irettesat igen)

Dirty Disc er stadig bare en standardmeddelelse, som bruges om alle mulige fejl. I dit tilfælde har det med ret stor garanti intet at gøre med, at discen er beskidt. Det giver jo ingen mening, at det skulle trashe dit savegame.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 00:05 
Ohh no mate:*(

Hvis du for dirty discs konstant - Så er det vist Boxen der er noget galt med!!
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 00:39 
Åh nej - det er Crimson Skies om igen, og jeg kan ikke længere holde mig tilbage.

Hvad f..... sker der med de, rent ud sagt, elendige skod Xbox maskiner og/eller dårligt-testede spil fra Microsoft's hånd? Sender Microsoft mig et tegn? "Lad være med at købe en Xbox, for selvom du ikke sælger den igen, indenfor et år, så skal vi fandme nok sørge for at ødelægge fornøjelsen for dig, ved at konstruere maskinen elendigt, og undlade at gennemteste vores software".
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 18/11-03 01:08 
Jeg har spillet Top Spin i et par timer her til aften.
Introens grafik og lyd hakker lidt i det på min Xbox og jeg har også lagt mærke til, at tilskuerstøjen hakker noget i det. Især ved drikkepauserne.
Andre som har oplevet noget lignende med spillet?

Men ellers må jeg sige, at spillet indtil videre har været en positiv oplevelse og jeg glæder mig allerede til næste gang, jeg får tid til at spille det lidt igen.
RebelheartRebelheartSkrevet 18/11-03 02:17 
Poul >
Ja, for første gang nogensinde har jeg oplevet en dirty-disc error på min X-Box og hvad gør den så?? Jep, den smadrer mit saved-game, efter jeg netop er blevet nr. 1 på ranglisten. Det er simpelthen noget CRAP!!!!

Tror du ikke bare, at det er belønningen for at have nået op som nummer 1 på ranglisten?

Det må jo næsten siges at være genialt fundet på af spiludviklerne!

Lad os håbe, at det bliver et fast indslag i alle de kommende spil til Xbox!

DDE styrer for vildt!
PoulPoulSkrevet 18/11-03 08:30 
Måske du har ret Rebelheart. Det finder vi jo ud af når jeg får taget mig sammen til at spille mig frem til nr. 1 igen, hvilket nok bliver meget snart, da jeg stadigvæk synes spillet er rigtigt fedt og enormt flot iøvrigt. Jo flere stadions jeg spiller på, jo mere imponeret bliver jeg. Det er altså lidt af en grafisk lækkerbisken.
3of193of19Skrevet 18/11-03 08:50 
RJK >
(Med fare for at blive irettesat igen)

Dirty Disc er stadig bare en standardmeddelelse, som bruges om alle mulige fejl. I dit tilfælde har det med ret stor garanti intet at gøre med, at discen er beskidt. Det giver jo ingen mening, at det skulle trashe dit savegame.

Har selv oplevet det samme Rune. Spillet saver ret ofte og hvis man får DDE mens spillet er igang med at save skodder ens savefil.
Jeg havde først kun et par DDEs med TS, men det blev hurtigt så slemt at spillet ikke engang starter mere.
Er det en v1 Xbox (launcH) du har Poul? I så fald ville jeg ringe til MS og få drevet skiftet. Det ser ud til at det kun er et spørgsmål om tid før de der skod Thompson drev krakelerer, og takket være den danske 24 måneders returret, er MS forpligtet til at skifte drevet ganske gratis. De betaler endda transport.
PoulPoulSkrevet 18/11-03 09:27 
Jeg er ikke sikker på hvad version det er, men under alle omstændigheder kan det let blive en rodet affærre at skulle have den fikset, da det er en US box, købt hos Goblindirect.
enfenenfenSkrevet 18/11-03 09:40 
Lidt Off Topic, men benytter man samme character over Live som i Career? - altså at ens character først skal bygges op, før man giver sig i kast med Live.
What is the Matrix?
PoulPoulSkrevet 18/11-03 09:44, rettet 18/11-03 09:45 
Man kan benytte sig af sin karriere character i det som hedder "Official matches", mens man i Exhibition kan benytte sig af hvem man end nu har lyst til. Der findes leaderboards for begge dele.
RJKRJKSkrevet 18/11-03 11:16 
3of19 >
Har selv oplevet det samme Rune. Spillet saver ret ofte og hvis man får DDE mens spillet er igang med at save skodder ens savefil.

Jaeh, det vil jeg gerne tro. Jeg siger bare at den DDE du får her ikke nødvendigvis betyder, at den ikke kan læse fra cd'en. Fx kan den også godt betyde, at den ikke kan læse fra harddisken. Som fx savegamet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PoulPoulSkrevet 18/11-03 11:29 
For at konkretisere min situation, så tror jeg faktisk nok at fejlen opstod da jeg trykkede mig ind i en kamp, og der burde den jo ikke skulle save.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig