X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kalender/dagbog?


Svar
bootsbootsSkrevet 15/11-03 09:43 
I øjeblikket sælger/køber/bytter jeg en masse spil. Det fyger frem og tilbage med spil, og det kan nogengange være lidt svært at holde styr på betalinger, adresser, titler... Er der mon nogen herinde der kan komme med en idé til ét eller andet (gratis) program - en slags kalender - hvor jeg kan skrive adresser på dem jeg handler med, holde øje med hvilke spil jeg har i vente, beløb der er blevet betalt, beløb jeg skal betale m.m. I øjeblikket kører jeg et system, hvor jeg skriver små sedler - og der er ikke smuttet noget for mig endnu - men jeg kunne tænke mig en bedre løsning.
Det var vel ikke en mulighed at lave noget herinde? Man kunne måske udvide "handler" med en slags kalender? Det skulle selvfølgelig kun være brugeren der har adgang til den; men samtidig kunne der måske være mulighed for, at P:R kunne plotte diverse arrangementer ind i alle kalendere - uden at gå ind i selve kalenderen/dagbogen....
Nogen idéer?
JimPPJimPPSkrevet 15/11-03 10:10 
Det lyder som noget lidt php kan løse ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PoulPoulSkrevet 15/11-03 10:16, rettet 15/11-03 10:17 
I Outlook er der kalender + du har mulighed for at oprette små tasks/reminders, som du så kan krydse af når de er håndteret. Bruger selv disse funkioner meget på mit arbejde.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig