X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Full Alert: Hong Kong-action på DR2


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/11-03 22:37 
Begynder i dag kl 2300 på DR2. En absolut must-see Ringo Lam-flick, hvis man er til underholdende og ofte opfindsomme asiatiske action-film.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 13/11-03 22:47 
Så lige et kort uddrag fra den inden Deadline begyndte. Hvis det ikke var fordi jeg skulle i skole imorgen kl. lort, havde jeg muligvis set nærmere på den ;)
(...)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/11-03 22:55, rettet 13/11-03 22:56 
Så har man selvfølgelig en video til at optage den med? >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 13/11-03 23:00 
Nu håber jeg for dig at den er god, Anders! ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/11-03 01:40, rettet 14/11-03 02:38 
Hvis man kunne lide den, bør man også kaste sig ud i Ringo Lams 'Victim' (1999). Den har dog en noget mørkere og næsten skræmmende atmosfære med overraskende plotdrejninger. Sund næring til underbevidstheden. Det er ikke til at fatte, at Ringo Lam har lavet Van Damme-film som 'Maximum Risk' (1996) og 'The Replicant' (2001).

Sogoodreviews.com
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig