X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem skal se Iron Maiden


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 11/11-03 17:35 
Camperer allerede Valby Hallens P-plads fra kl 13 i morgen, selvom koncerten begynder kl 20.00 - 20.30.

DET BLIVER STORT!!!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/11-03 17:45 
Jeg kommer også (iført en suspekt 'all-over' Eddie-trøje). Har hørt der skulle blive omkring 7000-8000 mennesker...? Har aldrig været i Valby-hallen før.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 11/11-03 17:55 
Er iført en trøje, hvor Eddie er djævel og spider Bruce på sin trefork :D

Ja, der er KOMPLET udsolgt.

Har heller ikke været i Valby Hallen før
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
MajorPMajorPSkrevet 11/11-03 18:11 
Var i Valby Hallen til 50 cent. Der kan være 8.000 mennesker, men der lukkes under normale omstændigheder "kun" 5.000 mennesker ind. Det er et ok koncertsted - hvis man har brug for et stort sted. Lyden er ikke god, men det kan man vel heller ikke forvente af den bitte hal :)

God koncert til alle der skal derind =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/11-03 00:18, rettet 13/11-03 00:20 
Så er undertegnede tilbage efter at have lavet en 'Runner' efter koncerten (nuppede en taxi).
Var den første i køen, den første i hallen - allerforest i midten.

Greb Steve Harris' Svedbånd, Bruce snakkede til mig og spurgte, hvor gammel jeg var - ja det var mig han spurgte (under hans MTV = Crap snak) og alle gutterne sang med mig (de stod næsten heletiden foran mig i midten, 3 af gangen).

Jeg er verdens lykkeligste mand.
For 30 minutter siden, da jeg lige var kommet hjem, skrev jeg alt i CAPS LOCK!

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIDEEEEEEEEEEN!!

og btw, Steves svedbånd er stadig soaking wet >:D Ligger i en plastik pose - skal have det folieret og indrammet :D
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
JAAJAASkrevet 13/11-03 03:56 
Fedt, Cosmos. Jeg tror ikke, at de fyre kan præstere en dårlig koncert.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/11-03 08:20, rettet 13/11-03 08:24 
cosmos_dk >
Greb Steve Harris' Svedbånd, Bruce snakkede til mig og spurgte, hvor gammel jeg var - ja det var mig han spurgte (under hans MTV = Crap snak) og alle gutterne sang med mig (de stod næsten heletiden foran mig i midten, 3 af gangen).

Haha, var det dig? Hørte det tydeligt, men så ikke vedkommende - var du personen på 15? >;D

Jeg er stadig selv Maiden-beruset og har faktisk præsteret ikke at have sovet endnu siden koncertens afslutning. I stedet blev det til en *lille* artikel inkl. den fatale "MTV-ting" skrevet det meste af natten, da jeg fandt nyhedsværdien ekstremt vigtig. Men undskyld mig, nu må jeg sove til middag... >;)

Up The Irons!

Geek Culture: Iron Maiden World Tour 2003
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-03 08:37 
cosmos_dk >
...og btw, Steves svedbånd er stadig soaking wet >:D Ligger i en plastik pose - skal have det folieret og indrammet :D

Hvis du tænder på svedigt stof har jeg da en del sokker, jeg kan poste til dig ;).
Spiller nu: Phantasy Star IV
RebelheartRebelheartSkrevet 13/11-03 10:00 
cosmos_dk >
og btw, Steves svedbånd er stadig soaking wet >:D Ligger i en plastik pose - skal have det folieret og indrammet :D

Det lyder ulækkert!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/11-03 12:02 
Først spurgte han mig, jeg svarede 22.
Han spurgte også en gut vedsiden af mig, der vidst forsøgte at sige han var 15 eller 16 ^_^

Yeah, Han brugte mig i sit bash af MTV :D
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/11-03 16:46 
Så fik man omsider øjne igen (mere eller mindre). Glæder mig til 'Rainmaker' DVD Singlen d. 24. nov...

Så kan "Meget Træls Video" stikke deres politik op et vist sted.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/11-03 23:19, rettet 13/11-03 23:20 
"Meget Træls Video"

Tjah...

...eller "Mega Tåbelig Vision"

Yeah, det bli'r fedt!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/11-03 00:05 
Jeg kender intet til klassisk Iron Maiden, men jeg har netop hørt og set "Rainmaker" på deres website.

Det kan da sagtens spilles på Mtv. Faktisk var det ret catchy.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kom til at tænke på Sonic Adventure soundtracket... Jeg ved ikke, om det er en god ting?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/11-03 01:56 
Sonic og Maiden...tjaeh måske, det var godt nok ikke den første parallel, der faldt mig til hovedet første gang, jeg hørte nummeret ;)

Nu har jeg endnu ikke set 'Rainmaker'-musikvideoen (venter på DVD Singlen). Deres videoer er ofte ret inspirerede af andre medier. 'Wildest Dreams' videoen er f.eks. udelukkende lavet i CGI med et fantasy-tema.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RitesRitesSkrevet 14/11-03 06:01 
Nico er forelsket...
» a winner is you «
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/11-03 22:09 
LOL, en af mine kammerater der stod længere tilbage i salen sagde, at Bruce havde sagt følgende:

Bruce Dickinson til Nicolas "How old are you? Twelve?!" ... "Oh, Twenty-Two!".

Heh, kunne ikke så godt høre hvad han fyrede af, da jeg stod og RÅBTE "Twenty-Two" til ham.

DAMN det er sq morsomt :P

Selvom jeg aldrig har set en 12-årig med skæg ;)

Bruce tog altså gas på mig ^_^ Nu giver det sq mere mening
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/11-03 22:09 
Rites >
Nico er forelsket...

Ja for satan!!!!!!!!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/11-03 19:34 
Yeah!

Det lykkes mig at finde mig selv på pressebillederne:

http://home19.inet.tele.dk/elmoe/jegerher.jpg

:D
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/11-03 19:36 
Det ser ud til at have været en superfed koncert :)
The BruceThe BruceSkrevet 17/11-03 19:43 
Jeg så dem på "Roskilde" i år og til trods for, at jeg ikke har fuldt med i hvad Iron Maiden har lavet siden slutningen af firserne, så var det en klasse koncert!!

Jeg blev meget positivt overrasket!! De var desuden meget bedre til at fyre op under publikum end Metallica!!
Go Bruce D.- din fede navnebror!!! :)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig