X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CM4 snart ude...


Svar
PoulPoulSkrevet 17/03-03 21:26, rettet 17/03-03 21:27 
Godt nyt til alle de garvede CM-fanatikere herinde. Efter mange rygter om endnu en udsættelse af releasedaten, skulle det nu endelig være klart at spillet bliver udgivet d. 28 marts i UK. Tjek linket herunder.

Jeg glæder mig sindssygt til dette spil. Andre der har det på samme måde?? Hvis der findes et spil som kan få mig til at "droppe" konsollerne, så er det CM-serien. I ... Se hele indlægget


CM4 releasedate
56 emne(r).
1 2 > »

Svar
PoulPoulSkrevet 17/03-03 21:26, rettet 17/03-03 21:27 
Godt nyt til alle de garvede CM-fanatikere herinde. Efter mange rygter om endnu en udsættelse af releasedaten, skulle det nu endelig være klart at spillet bliver udgivet d. 28 marts i UK. Tjek linket herunder.

Jeg glæder mig sindssygt til dette spil. Andre der har det på samme måde?? Hvis der findes et spil som kan få mig til at "droppe" konsollerne, så er det CM-serien. I love this game!

CM4 releasedate
ViolatorViolatorSkrevet 17/03-03 21:32 
Så er vi to! Har efterhånden også gået og ventet på dette spil i, efter min mening, alt for lang tid. Man må bare håbe, at det lever op til alle forventningerne, men mon ikke det gør det? Jeg er i hvert fald endnu ikke blevet skuffet over et CM spil...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/03-03 21:39, rettet 17/03-03 22:02 
Glæder mig også enormt, det er det eneste spil til PC der kan holde mig beskæftiget i mere end 1 time foran skærmen ;)
I har da prøvet demoen, ik'?
Den kan findes...

*link rettet*

...her!
APHAPHSkrevet 17/03-03 22:00, rettet 17/03-03 22:53 
Sigames udtalte den gang betaversionen blev offenligjort, at der vil blive udgivet endnu en demo når spillet er "gone gold"(hvilket det er), Demoen skulle efter sigende indeholder alle features som er includeret i den endelige version...

er der nogle der har hørt om en konkret dato på demo udgivelsen???(mon ikke det bliver på fredag)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RitesRitesSkrevet 17/03-03 22:26 
Gone gold=gået guld. Betyder at skidtet er færdigt og er igang med at blive produceret.
» a winner is you «
APHAPHSkrevet 17/03-03 22:52, rettet 17/03-03 22:53 
jeg ved altså godt hvad gone gold betyder rites....men hvad har det egenligt med indlæget at gøre??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 17/03-03 23:23 
I linket til artiklen omkring releasedaten, står der at der på fredag vil komme ydereligere information omkring en "gold demo".
RitesRitesSkrevet 18/03-03 07:20 
paasch >
jeg ved altså godt hvad gone gold betyder rites....men hvad har det egenligt med indlæget at gøre??

Well, dit indlæg som var lidt dårligt formuleret, lød som om du ikke vidste hvad det var.
» a winner is you «
APHAPHSkrevet 20/03-03 22:46 
så kom Gold demoen og den kan downloades her:

rerytS hcsaaP
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/03-03 22:46 
Har i prøvet den nye demo?

SI Games
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/03-03 22:47 
Hvordan kan det være, at vi havde den samme tanke, næsten på præcist samme tidspunkt, i et emne, der ikke har været oppe at køre i flere dage? :D
APHAPHSkrevet 20/03-03 22:49, rettet 20/03-03 22:50 
fordi du er en lille efterligner *GAL* :-0

5 sec efter:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 20/03-03 22:53 
Ha ha. Weird. :-) Er den god???
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/03-03 18:37 
Den er FÆÆ! Glæder mig til på fredag :)
PoulPoulSkrevet 23/03-03 09:22 
Ja, det er da super at de skandinaviske importører nu har besluttet at importere den engelske version, så spillet allerede skulle være i de danske butikker på fredag.

CM4 på fredag
APHAPHSkrevet 23/03-03 09:43, rettet 23/03-03 09:43 
jeg har forudbestilt mit eksemplar af cm 4 hos gamemail.dk, og det står til udgivelse mellem 28/3 - 4/4, men forvendtes at udkomme 4/4, så mon ikke jeg modtager den danske udgave, det håber jeg ihvertfald
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 27/03-03 17:51, rettet 27/03-03 17:51 
jeg har lige modtaget en mail fra gamemail.dk, hvor de skriver at de har afsendt spillet i morges, så jeg modtager den engelske version af spillet, men heldigvis der er en sprog patch på vej

så skal der endeligt games cm4:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
john1983john1983Skrevet 27/03-03 18:24 
mit er også sendt fra EBGAMES
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/03-03 18:30 
Jeg hopper ned og køber det imorgen...
PoulPoulSkrevet 27/03-03 19:57 
DAMN...det er nu jeg ærgrer mig og over at have preordered det i England. Håber godt nok jeg modtager spillet lørdag.
APHAPHSkrevet 30/03-03 13:09, rettet 30/03-03 13:38 
Er der slet ingen der har haft tid til at kommentere dette spil, eller er i godt igang med jeres manager kariere???

Personligt er jeg godt igang med at gøre Gravesend fra den engelske conference til Englands førende hold...første season blev en stor succes med en første plads i divisionen og dermed oprykning til 3 division...jeg har som ambision om at være i PL om 4 seasoner..

Er der nogle der ved, om man kan søge om stadion udvidelse ligesom i cm3??? jeg syntes mit stadion med 4000 (250 seated) er lige i underkanten til premier league bold:)

EDIT: glem bare det sidste jeg har selv fundet ud af det
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 30/03-03 15:12 
Er du godt tilfreds med spillet indtil videre Paasch? Mit kom ind ad døren lørdag, da jeg var på vej ud af døren. Jeg regner dog med at komme igang med det idag.
APHAPHSkrevet 30/03-03 16:52 
jeg er rimelig tilfreds med spillet...men men men selvom der allerede er udgivet en patch til spillet, er der stadigvæk alt for mange fejl i spillet...der er også en patch nr 2 på vej som skulle komme engang iaften.
Hvornår lærer spiludviklere at lave deres produkter færdig før de udgiver dem:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 30/03-03 17:48 
Paasch >
jeg er rimelig tilfreds med spillet...men men men selvom der allerede er udgivet en patch til spillet, er der stadigvæk alt for mange fejl i spillet...der er også en patch nr 2 på vej som skulle komme engang iaften.
Hvornår lærer spiludviklere at lave deres produkter færdig før de udgiver dem:/



Hvor har du hørt der skulle komme en patch nr. 2 i aften? Jeg ved de allerede er igang med en Enhancement Pack 2, men der kan eftersigende gå op til en måned inden den kommer.
APHAPHSkrevet 30/03-03 18:20, rettet 30/03-03 18:24 
jeg læste det inde på en dansk cm side, men efter søgen på det officielle board, fandt jeg ud af at den næste patch der kommer, er Enhancement Pack 2, som du omtalte i dit forige indlæg
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 30/03-03 19:15, rettet 30/03-03 19:16 
er der andre der oplever, at spillet crasher alt for tit??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 01/04-03 09:45 
Jeg har endnu ikke spillet så meget, men jeg har ikke været ude for at det crasher.
ChronoChronoSkrevet 01/04-03 10:23 
Det er aldrig crashed for mig. Har spillet én sæson med Vissel Kobe...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 01/04-03 12:48 
det crasher for rigtigt mange når man spille netværksspil og har IRC kørende samtidigt

Vissel Kobe???er der noget specielt spændende ved J league siden du valgte den??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SoqratesSoqratesSkrevet 01/04-03 14:08 
Ja, spillet skulle åbenbart være totalt fryd, tjek linket :)

100 % = total bliss
APHAPHSkrevet 01/04-03 14:14 
Det er gamerankings i en nødeskald....10/10 er nødvendigvis ikke 100%
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChronoChronoSkrevet 01/04-03 15:24 
Da jeg valgte J-league var målet jo at skabe storhed i japansk klub fodbold... Men det er lidt svært når det er så godt som umuligt at lokke store stjerner til landet. Og så er Vissel Kobe desværre ikke den rigeste klub.

Hvilket hold og hvilken formation spiller du? Jeg eksperimenterer lidt med en 3-3-4. Det giver en del mål... i begge ender.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 01/04-03 15:37, rettet 01/04-03 15:41 
jeg har valgt at spille med Gravesend fra den engelske conference, da jeg syntes de har et meget talentfuld hold desværre er økonomien ikke alt for god, så jeg satser udelukkende på unge talenter...Dog bondefangede jeg den 29 årige nigeriansk landsholdspiller Babangida der før har spillet fast mand på Ajax og vitesse´s hold. Jeg købte ham på en free transfer før seasonen gik igang

Jeg spiller med en 4 - 1 - 3 -2 formation...

DL og DR Laver forward runs.....alle mine forsvars spiller har Defensiv i mentalitet

DM har Normal i mentalitet

ML og MR har forward runs, og crossing slået til og deres mentalitet er Attacking

MC = Attacking

Sc = Attacking

Team instructions:

Passing: direct
Mentality: Attacking
Marking : Zonal
Tackling: Normal
Closing Down: Always
Counter Attack

i den første season blev det til en første plads i ligaen og jeg fik kun 1 nederlag i 42 kampe
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
john1983john1983Skrevet 01/04-03 16:42 
Nogen andre som har oplevet dette?

Jeg sidder og spiller en sæson med Herfølge og rykker op ved enden af sæsonen marts 2003, men den nye sæson begynder først i august 2004. Nogen andre som har oplevet dette. Det er da virkelig irriterende.

Desuden er det lidt plat at HFK Sønderjylland har fået babangida og B93 har fået Mark Bosnich
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
APHAPHSkrevet 01/04-03 21:48, rettet 01/04-03 21:49 
den danske 2003/2004 season har si "glemt", men det bliver rettet når den nye patch bliver udgivet
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 01/04-03 23:07 
Jeg har nu endelig fået spillet mine første 10 kampe og må sige jeg er ved at være hooked på spillet. Hvordan ser i kampene?? Jeg har valgt at se dem med extended highlights og synes faktisk det er ganske fedt at mine spillere i de afgørende situationer.
john1983john1983Skrevet 02/04-03 02:15, rettet 02/04-03 02:15 
jeg er halvvejs i min anden sæson og ligger nummer 2 efter BIF... kun 1 point efter, men har problemer når jeg møder dem og AGF, men jeg har kun 1 nederlag, brøndby har 2...

Jeg ser det i Key(2D). Jeg syns det er et kanon spil bortset fra at de har glemt sæson 03/04 i den danske, men sådan er det jo.

Mit hold:
Cramer

Feldtsted - Jon Rói Jacobsen - Frank - Myssing

Kapo(lån) - Høyer - Karkov - K.Jensen

Portillo(lån) - Josefsen

Bænk:
Kjær
Lykke
Hargraeves(lån)
Lyhne
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
APHAPHSkrevet 02/04-03 08:00 
john1983 >
Hargraeves(lån)

er det Owen Hargraeves du har lejet??? hvis du har det, så er jeg godtnok imponeret, da han er engelsk landsholdspillere, og spiller normalt i Bayern München....og du sætter ham tilmed på bænken:)

Poul: Hvilket hold spiller du med??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 02/04-03 08:35, rettet 02/04-03 08:38 
Først startede jeg med Dormund alene, hvor det blev til cirka 10 kampe, men jeg tror ikke dette spil vil optage så meget af min CM-tid, da jeg netop er gået i gang med et netværksspil i England, hvor jeg har valgt Newcastle. If you don't mind me saying, så synes jeg faktik de har en temmlig solid trup!

Hvad er i øvrigt den konkrete forskel på Key og Extended Highlights? Har det noget at gøre med at du ser lidt mere end bare selve chancen??
APHAPHSkrevet 02/04-03 08:47 
Poul >
jeg er netop gået i gang med et netværksspil i England,

Det siger du først nu... Det havde da været en optimal mulighed for mig, til at give jer røv med super holdet WBA:)

(Hvor meget downloader man ca når man spiller online)

Hvad er i øvrigt den konkrete forskel på Key og Extended Highlights? Har det noget at gøre med at du ser lidt mere end bare selve chancen??
ja
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 02/04-03 08:50 
Ang. download, så har jeg ikke tjekket det, men jeg tror ikke det er helt vilde spillet bruger. CM 01/02 brugte i hvert fald ikke så meget.

Anyway, ser man egentlig alle skudforsøg når man bruger 2D highlights/extended eller er det kun nogle af dem??
APHAPHSkrevet 02/04-03 09:02 
jeg ved ikke om man ser alle skudforsøg, men du kan jo bare tælle dine chancer, og bagefter se på statestikken
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
john1983john1983Skrevet 02/04-03 11:27 
Paasch >
john1983 >
Hargraeves(lån)

er det Owen Hargraeves du har lejet??? hvis du har det, så er jeg godtnok imponeret, da han er engelsk landsholdspillere, og spiller normalt i Bayern München....og du sætter ham tilmed på bænken:)

Poul: Hvilket hold spiller du med??


Det er Owen Hargraeves fra Bayern. Jeg har også Mexes på lån(skadet i 4 mdr nu) og Christian Poulsen.
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
john1983john1983Skrevet 03/04-03 00:35 
det med den danske liga er desværre hver sæson. Nu er jeg færdig med min anden sæson(blev nummer 2) og den sidste kamp hører under den nye sæson. og den næste begynder først august året efter. så det er kun Dong Cup man spiller et helt år.
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
Griffen DKGriffen DKSkrevet 03/04-03 22:12 
Til dem, der vil have deres hold forstærket vil jeg gerne henlede opmærksomheden på min profil i spillet :o)
"Han" hedder (naturligvis) S. Hansen og spiller i Skanderborg. Desværre er det tilfældigt hvilke Skanderborg spillere der er med, så jeg er ikke med hver gang.

Glæder mig til at skulle styre Real Madrid's forsvar i en CL finale :o)
- Der er stadig et skridt op hvis du er toer -
APHAPHSkrevet 05/04-03 21:44, rettet 05/04-03 22:01 
Jeg er fortsat med min gravesend kariere og jeg har forstærket truppen med et "par" kendte navne:

Alen Boksic - 33 år - 39 landskampe og 10 mål for kroatien
Davor Suker - 35 år - 74 landskampe og 46 mål for kroatien
Niklos Lyberopoulos - 28 år 43 LK og 8 mål for grækenland
John Collins - 35 år - 58 LK og 13 mål for skotland
Andrei Kanchelskis - 34 år og 44 landskampe for Rusland
Brian Petersen - Dansk målmand købt i WBA
Tom Peeters - 24 år, 7 landskampe for belgien og det er helt klart fremtidens mand på mit hold

med disse forstærkninger regner jeg med at rykke op i 2 division allerede denne season....jeg har ihvertfald holdet til det:)

EDIT: første kamp i ligaen 5-1 over barnet og Boksic score 5 mål på 29 min :) LOOL
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 12/04-03 16:53 
så kom patch nr 2 og kan downloades her:(link)

patch 2 retter f.eks den fejl der gør at man kun kan spiller hver anden season i dk...

Der er endnu en patch på vej, men den kommer først midt i maj måned

selv tak mester
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
tue hazukitue hazukiSkrevet 12/04-03 17:51 
Er det rigtigt det jeg har hørt om at CM4 skulle kræve en masse af ens PC?? Jeg har en Intel Celeron 700 mhz og 128 ram ---- er det for lidt til at køre spillet??? Bla. i anmeldelsen hos MSN skriver de noget med at hvis man ikke har en 1 ghz processor kan man godt glemme det...

Hjælp! skal jeg ud at købe ny computer eller hvad?
»You'll never walk alone«
APHAPHSkrevet 12/04-03 17:56, rettet 12/04-03 17:57 
jeg har en TB 900 HZ med 128mb ram, og spillet kører rimeligt langsomt, men spillere der har en 1,5 - 2ghz klager også over spillets hastighed...men du kan prøve at downloade demoen og se om din cpu kan køre det
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
tue hazukitue hazukiSkrevet 12/04-03 18:02 
Ja det har jeg også tænkt på... men jeg har været ude for at jeg har prøvet FIFA 2003 Demo'en på min PC hvor den virkede fint... da jeg så lånte spillet af en ven virkede det ikke... OG da jeg kun har ISDN kan jeg ikke li sån downloade demo'en.

ÅHHH MIT LIV ER IKKE KOMPLET!
»You'll never walk alone«
56 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig