X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

konsol frustrationer


Svar
FourDFourDSkrevet 01/11-03 14:09, rettet 01/11-03 14:36 
har i nogensinde prøvet at blive så hidsig over et spil at i sparkede til jeres konsol, kastede spillet op mod væggen, eller værere?

fortæl det her!

selv skriger jeg nogen gange op til 14 gange fordi jeg hele tiden støder ind i biler i Burnout2, er jeg lover jer, det er VIRKELIG frustrerende.

jeg har vist også flippet fuldstændig ud over Ocarina of time, og blev nød til at slukke min N64 og holde en stor pause, så min hjerne lige kunne slappe af efter utallige alt for svære puzzles :P

hvad med jer?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PapandPapandSkrevet 01/11-03 14:13 
Dead or Alive 2 i kamp mod min lillebror. Da jeg bliver nakket for 117 gang, smider jeg controlleren ned i gulvet, så den hopper tilbage i mine hænder. Endte dog med jeg grinede, fordi det så så komisk ud :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ChronoChronoSkrevet 01/11-03 14:23 
Jeg lavede flere huller i væggen da jeg var mindre, men nu er det mest multiplay der kan hidse mig sådan op.

Har også kastet med et par controllere, de er heldigvis aldrig gået i stykker af det :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JoachimMAJoachimMASkrevet 01/11-03 14:35 
Jeg er blevet bedre til at styre det med tiden, men jeg har vist smadret et par controllere eller 3, og knækket et spil, fordi det ikke makkede ret.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
FanboyFanboySkrevet 01/11-03 14:42 
Det er også oftest kontrollerne det går ud over hos mig, bla. har jeg smadret 2 Xbox controlere et Gc memorycard, og en N64 kontroller :/ Jeg er dog blevet bedre til at styre det nu.

En af mine bekendte har en gang smidt sin Xbox ud fra 3. sal fordi der var nogen lodde arbejde der gik galt.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/11-03 14:48 
Jeg skriger.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
kooikkooikSkrevet 01/11-03 14:50 
Jeg ender altid med at slå mit joypad ned i puden og dernæst slukke maskinen.
quadquadSkrevet 01/11-03 14:52 
Jeg bliver total koncentreret og nægter at give op, har misset mange aftaler på den måde :)
DommergaardDommergaardSkrevet 01/11-03 14:59 
Hmm... på min Nintendo 64 da tingene blev for svære og jeg hele tiden døde, i f.eks Zelda: OOT! Så bed jeg alt hvad jeg kunne i joypaddet, hvorefter utallige bidemærker blev synelige, damn :)

En af mine venner blev så frustreret under en dyst i Fifa 2003, fordi han lavede selvmål med målmanden, to gange i træk! Han blev ved med at sige at han ikke kunne styre :P Derefter smed han bare joypaddet over mod min væg og gik!
AndyAndySkrevet 01/11-03 15:17 
Jeg bliver ALTID pisse SUR hvis jeg fx. taber et ræs F-Zero GX! også råber, skriger, bander og svovler og til sidst smadre jeg joypadtet ned i sofaen - det spil er SIMPELTHEN så SVÆRT
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
PoulPoulSkrevet 01/11-03 15:33 
Jeg har tit været tæt på at kaste rundt med min controller under kampene i PES og andre multiplayerspil, men har dog indtil videre behersket mig og tæsket en pude istedet for.
SideshowSideshowSkrevet 01/11-03 15:34 
Jeg bliver lettere frustreret, hvis modstanderen bringer sig foran i NHL 2K3 over Xbox Live, hvis jeg har haft ALT spillet.

Det væreste er dog de adventure spil, hvor man på et eller andet tidspunkt, skal hoppe fra en masse platforme og man så konstant falder ned, hver gang man næsten har nået toppen. Det er fandme til at blive sindsyg af. Og jeg plejer at blive ved af ren stædighed, hvilket jeg bliver endnu mere sindsyg af.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
MarcusMarcusSkrevet 01/11-03 15:35 
Har ikke ladet mine frustrationer gå ud over mine konsoller endnu :) Kun få gange controller kast :)
JAAJAASkrevet 01/11-03 16:01 
Nej, jeg har aldrig øvet vold mod noget konsoludstyr. Jeg bander og knurrer i stedet.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/11-03 16:02, rettet 01/11-03 16:06 
Jeg kan ikke få mig selv til at kaste med controllerne, uanset hvor vred jeg bliver. Det afslører desuden mine frustrationer over for mine modspillere, hvis vi sidder og gambler lidt multiplayer... Og det går jo ikke :)

Derfor har jeg udviklet den fantastiske teknik: Klemmeteknikken. Jeg klemmer så hårdt om controlleren som jeg kan, mens jeg skærer tænder og bander og råber og skriger indvendigt :) På den måde er der ingen der opdager, at jeg er på grænsen til at blive helt psykotisk over mine manglende evner ;)

EDIT: Efter at have skrevet indlægget, kom jeg lige til at tænke på engang for nogle år siden, da jeg for 117. gang havde tabt i et eller andet latterligt shareware spil, og derfor tævede min sofapude det bedste jeg havde lært for at slippe af med mine aggressioner. Det var mindre fedt, da min far kom ind på mit værelse og spurgte hvad jeg havde gang i :)
RJKRJKSkrevet 01/11-03 16:07 
Jeg er som JAA. De fleste spil (jeg gider bruge tid på) er fair. Det er kun min egen skyld, når jeg fejler. Det er frustrerrende IGEN at dø på vej op til diamantrummet på bane 20 i Bubble Bobble, men - hey - det lykkes til sidst.

Multiplayer er noget andet. Der er jo nok mere den opgivende type, når alt går galt, og jeg begynder at lave desperate glidende tacklinger i PES... Hvormed det kun går endnu mere galt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
StriferStriferSkrevet 01/11-03 16:10 
1. Bruger Joysticket som lasso....

2. Nikker konsollen en flyve-skalle....
XBL Gamertag: ZeNtiX
DommergaardDommergaardSkrevet 01/11-03 16:12 
Kom lige i tanke om noget mere! :D

Har tit siddet og spillet cs, og kan slet ikke klare at blive skudt. Sad og spillede en bane der hedder office, og var ude ven en tank, som larmer så sindsygt!! Så blev jeg skudt og slog så hårdt jeg kunne på mit headset, som stadig sad på mit hovede, hvorefter den en højtaler faldt af! Doh... har ødelagt ca. 3 headset af bare frustration :)

Engang sad jeg også og spillede cs, var lidt gnaven i forvejen, og det blev ikke bedre da jeg blev skudt, af en eller anden lo2-nar, hvorefter jeg tog en knytnæve og smadrede ind i skærmen. Så blev alt bare sort på skærmen, og den duede så ikke mere, shit :)
RebelheartRebelheartSkrevet 01/11-03 16:16 
Mysterious >
Har ikke ladet mine frustrationer gå ud over mine konsoller endnu :) Kun få gange controller kast :)

Jeg har kunnet styre mig selv indtil videre, men hvis jeg bliver ved med at prøve at gennemføre singleplayerdelen i MM3 til Xbox, så går det nok snart meget galt!
Damn, dét spil kan være frustrerende!
The BruceThe BruceSkrevet 02/11-03 21:03, rettet 02/11-03 21:30 
Efter at jeg for 60. gang tabte til Balrog i Street Fighter 2 til SNES'en, blev jeg så arrig, at jeg pissede ned i cart-slot'en!
- Jeg tilgav den dog senere, og det udviklede sig istedet til en hed omgang toilet-sex


...............................;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
JimPPJimPPSkrevet 02/11-03 21:21 
Slog min daværende bedste ven i hoved med et N64 joypad, da jeg syntes han var lidt for hoven (vi spillede Goldeneye).

Men ellers er jeg normalt meget rolig, plejer at skrige i en pude hvis alt går galt.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 02/11-03 21:23 
Jeg har aldrig smadret en konsol, men når jeg sider og spiller på min pc kan jeg meget nemt smadre et keyboard når jeg bliver sur!! der kan godt ryge et keyboard hver måned :) men nu koster en jo heller ikke mere end 60,-
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
PlaykidPlaykidSkrevet 02/11-03 21:37 
Jeg har aldrig smidt med mine joypads eller sparket til mine konsoller i frustration, men de har stadigt være på gulvet fordi ledningerne ligger i vejen;)

Jeg har haft en del smid-din-controller-ind-i-væggen oplevelser, hvad jeg kan huske er f.eks. Mario 64 hvor jeg blev ved med at hoppe ud af kanten eller fordi jeg hele tiden blev slået tilbage af en lille koopa fordi jeg timede slagende dårligt.

Her på det sidste er det kun Split screen der har pisset mig af. Hader når mine kammerater kigger skærm og jeg ikke kan benytte mig af stealth;(
Spiller nu: Halo 3
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/11-03 21:48 
Jeg har en enkelt gang udøvet vold på en kammerart i SFO'en, da han vandt over mig i Bomberman 64. Det er dog (forhåbenligt) glemt nu :)
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 22:16 
The Bruce >
- Jeg tilgav den dog senere, og det udviklede sig istedet til en hed omgang toilet-sex

Går udfra, at DU havde ondt i hånden bagefter? :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig