X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KOTOR spørgsmål


Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/10-03 11:44, rettet 30/10-03 11:45 
Jeg har nu spillet KOTOR i lidt over 21 timer og er først nu ved at være parat, til at forlade Dantooine, efter min Jedi-oplæring.

Er jeg bare langsom (eller grundig - tror jeg har løst næsten alle subquests) eller er spillet bare meget langt? Det lader jo til, at der er 4-5 planeter endnu.

Også, hvor lang tid var i om at gennemføre spillet?

Det skal lige siges, at jeg på ingen måde klager, da spillet jo er fremragende. Just curious, that's all.
(...)
RitesRitesSkrevet 30/10-03 11:48 
Jeg havde brugt 15-16 timer der hvor du er nu.
Spillet er langt og du er langsom :)
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 30/10-03 12:40 
Første gang tog jeg omkring 15 timer og havde samtidig sprunget en masse over. Anden gang tog det 10-12 timer, og der havde jeg alt med. Men altså der er ingen grund til at skamme sig over den tid man bruger, for KOTOR er en nydelse for hvert minut.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/10-03 14:19, rettet 30/10-03 14:21 
Shit, kan godt se jeg er ret langsom :)

Men det er der vist flere grunde:

På et tidspunkt fandt jeg ud af, at jeg i en kort periode havde brugt B istedet for A, når jeg undersøgte lig, skabe m.m. og dermed ikke havde fået items'ne og derfor blev nødt til at backtrackke visse sektioner. Doh!

For det andet har jeg også en tendens til, at pause meget i kampene og micro-manage hver enkelt figurs træk. Det trækker kampene i langdrag, men jeg kan godt lide at have fuld kontrol over begivenhederne.

Sidst men ikke mindst har jeg også brugt en del tid, og tabt en del penge, på Pazaak. Det kan faktisk blive ret vanedannende!

Men Snowman har helt ret, når han siger, at man nyder hvert minut, så det gør ikke noget. Men jeez, 15 / 10-12 timer for at gennemføre hele spillet? Lyder sgu ret vildt...

Edit: Jeg har muligvis også ladet spillet stå i inventory menuen og så gået fra det i en periode.
(...)
PapandPapandSkrevet 30/10-03 15:44, rettet 30/10-03 15:45 
Fox McCloud >
Men jeez, 15 / 10-12 timer for at gennemføre hele spillet? Lyder sgu ret vildt...

Hov hov de 10-12 timer var brugt efter Dantooine. Gang det med cirka 3, og du har den tid, jeg brugte på at gennemføre spillet :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/10-03 16:04 
Pyha, så var det bare mig der misforstod! Jeg troede du svarede på spørgsmålet om, hvor lang tid i var om, at gennemføre hele spillet. Og ja, jeg kunne vel have sagt mig selv, at det ikke kan lade sig gøre :)
My bad...
(...)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/10-03 17:45 
Det tog mig ca 11 timer at blive udlært jedi første gang.
og ca 7-8 anden gang hvor jeg selv mener at have mange (næsten alle) sub questne med...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig