X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

sega master import???


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 30/10-03 08:44 
er der nogen der ved om sega master er "religionsfri"
er hvad skal der til for at spille udlandske spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Wired NickyWired NickySkrevet 30/10-03 09:21 
MS'en er ganske regionsfri, der skulle ikke være nogen problemer med "udenlandske" spil.
Lunch is for wimps.
msxtrdmsxtrdSkrevet 30/10-03 10:11 
Det vil nok være smart at montere 60Hz switch for at spille US spil i den rigtige hastighed ;).
The DaneThe DaneSkrevet 30/10-03 11:28 
Hvad med SEGA Genesis?

Ellers er det da dejligt med en "religionsfri" konsol :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 30/10-03 11:33 
msxtrd >
Det vil nok være smart at montere 60Hz switch for at spille US spil i den rigtige hastighed ;).

OG PAL-spillene...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
majjohamajjohaSkrevet 30/10-03 14:05 
Nu vi er igang hvad med Mega Drive II?
NaieraNaieraSkrevet 30/10-03 14:06 
Genesis og Mega Drive maskinerne er ikke regionsfrie.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TurricanTurricanSkrevet 30/10-03 16:30 
Naiera

Men hvis man ser bort fra hastighedsproblemet kan man vel afspille alle spil i MD´en? Man skal måske lige have fat i en fil, men der er vel ikke nogen lås i maskinen. Eller husker jeg forkert?
The Gods pause for a moment...
NaieraNaieraSkrevet 30/10-03 16:32, rettet 30/10-03 16:33 
En fil? Jeg tænkte mig ikke om, da jeg skrev det jeg skrev. Nogle spil er ikke regionslåste, men mange er, men det er så spillene, og ikke maskinerne der sørger for at det ikke virker. Man skal ikke købe et US spil, og satse på at det bare kører...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TurricanTurricanSkrevet 30/10-03 16:48 
I starten af halvfemserne lærte jeg tricket med at file lidt på plastichjørnerne lige over connectoren, så mine japanske spil kunne proppes ned i MD1 pal maskinen. Det virkede fint med alle mine spil, men der er selvfølgelig mange spil jeg ikke har haft, så hvor mange det virker med kan jeg selvfølgelig ikke sige.
The Gods pause for a moment...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig