X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2 mdr. "gratis" Xbox Live


Svar
OkottaOkottaSkrevet 29/10-03 12:22 
Det er fint nok, at man får 2 mdr's gratis Xbox Live oveni hatten, hvis man køber MS's Christmas Bundle og/eller Crimson Skies, men...

Tilsyneladende får man ikke et headset med + den der dims man skal putte i sin controller, den følger heller ikke med.

Kan man egentligt købe de to ting i løssalg? Headsettet mener jeg man kan købe, men dimsen til controlleren?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 29/10-03 12:28 
Okotta >
Kan man egentligt købe de to ting i løssalg? Headsettet mener jeg man kan købe, men dimsen til controlleren?


Fra imorgen skulle man kunne.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 29/10-03 12:36 
Ok - jeg var bare nysgerrig; Har stadig mit eget headset + dims til controller, så jeg kan sagtens gå på Live, hvis/når jeg får Xbox.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 29/10-03 13:07 
De reklamere da for det inde på gamebits.dk
Spiller nu: Halo 3
PoulPoulSkrevet 29/10-03 13:35 
Headsettet og dimsen køber man vel sammen? Eller er det to produkter man skal købe hver for sig?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 29/10-03 14:27 
når man køber XBL pakken er ALT inkl.

Headset+Det stick der ska i dit Joypad.

... og så xbl demo'en
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
APHAPHSkrevet 29/10-03 14:30 
Har du overhoved læst okotta´s indlæg?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 29/10-03 14:32 
Mit spørgsmål var ikke mindet på XBL-pakken, men derimod på Headset-pakken. Det ville dog ikke give nogen mening, hvis dimsen ikke fulgte med i communicator-pakken.
APHAPHSkrevet 29/10-03 14:44, rettet 29/10-03 14:44 
Jeg kan heller ikke tror andet end at begge dele medfølger i communicator pakken, da begge dele er en nødvendighed for at headsettet til at virke(duh).
Den eneste grund til at delene muligvis skulle sælges seperat, ville være hvis folk med feks et defekt headsets skulle have et nyt, og derfor ikke skulle bruge selve connectoren til noget.
Men nu er det jo gratis af få et byttet et defekt headset.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RebelheartRebelheartSkrevet 29/10-03 22:10 
Okotta >
Ok - jeg var bare nysgerrig; Har stadig mit eget headset + dims til controller, så jeg kan sagtens gå på Live, hvis/når jeg får Xbox.

Har du afmeldt dit tidligere Xbox Live abonnement og hvordan gjorde du det i praksis?
OkottaOkottaSkrevet 30/10-03 01:28 
Jeg har ikke afmeldt mit Xbox Live abonnement - skal se hvordan Halo 2 bruger konceptet, og hvis det ikke er godt nok, så er det farvel til XBL.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 30/10-03 01:54 
Jeg må indrømme, at det er sjældent, at jeg udnytter mit Live abonnement. Som vi før har været enige om Okotta, så er der tit for meget lag og de manglende dedikerede servere er derfor et stort minus.

Følgende spil har jeg dog forudbestilt næsten kun med henblik på onlinemulighederne:
Top Spin
Crimson Skies.

Mit Live abonnement udløber vist til marts næste år og hvis jeg ikke føler, at disse nye Live spil er blevet bedre optimeret end de lidt ældre af slagsen (RtCW bl.a.), så tror jeg nu nok, at jeg vil opsige mit abonnement.

Selvom jeg er en Xboxfanboy, betyder det ikke, at jeg ikke også kan være kritisk og jeg har ikke tænkt mig at betale en mindre formue for at kunne udnytte Live ordentligt.

At Microsoft tør satse på, at almindelige mennesker vil/kan ofre de ekstra penge for en hurtig forbindelse, er IMO vanvittigt og det kan i længden betyde at Live trods en fremragende start, ender med at blive en fiasko.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig