X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5: Lost and found


Svar
RJKRJKSkrevet 17/03-03 00:12, rettet 17/03-03 00:38 
Found:

IMac strømforsyning (MIKA-L?)
Microsoft USB mus (MIKA-L?)
Dreamcast RGB kabel (Dark-Light?)
Mærkeligt composite + lyd -> lyd + mærkelig composite kabel (???)
PS2 æske (Fizban?)
DDRMAX 6th PS2 (MIKA-L?)

Disce:
Akira Sampler DVD 1 + 2 (MIKA-L?)
Ghost In The Shell DVD (MIKA-L?)
System Of A Down (Regn?)
Systme Of A Down (Regn?)
Sorten Muld (Regn?)
Linkin Park (Regn?)
En-eller-anden-cd (MIKA-L?)

(Og nu ved vi så, hvordan MIKA-L fik plads til sin Tekki-controller - han smed bare alt andet... ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/03-03 01:14 
Lost:

'Japan Photo' éngangskamera. Det er ikke mærket med mit navn, men ingen kan vist tage fejl af det...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 17/03-03 01:21 
Vi fandt så IKKE kameraet under oprydning, så mon ikke nogen har fået det med hjem på en måde?

Og så fik jeg et strømkabel (Philips-type) for meget med hjem. Om det så går op for det jeg mistede til KT3-4-stykker eller nogen savner det for vildt, må vi lige finde ud af...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RegnRegnSkrevet 17/03-03 07:49, rettet 17/03-03 07:50 
Ligger alt det glemte i klubhuset?

Og ja de anførte cd'er er mine.

Og den der ps2 æske er vist ret sikkert også Jonas's kan huske han havde en med, og jeg havde ikke nogen med tilbage :)
.regnen.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 17/03-03 11:33 
RJK >
(Og nu ved vi så, hvordan MIKA-L fik plads til sin Tekki-controller - han smed bare alt andet... ;))

Ja okay, måske havde jeg (lidt) for travlt med at komme afsted med den kønne unge pige, der pludselig befandt sig i lokalet - så kan jeg lære det, man kan ikke både have mel i munden og puste samtidig, eller noget,,,,
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
AmbyAmbySkrevet 17/03-03 13:09 
Grundet manglende internet derhjemme kan jeg kan svare sporadisk.
Jeg har ikke pakket ud endnu men checke det i løbet af dagen og melder tilbage :
if ($internet) { echo "i aften"; }
else if (!$internet) { echo "i morgen"; }
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 17/03-03 13:23, rettet 17/03-03 13:23 
Regn >
Ligger alt det glemte i klubhuset?

Nej, jeg tog det hele med hjem, fordi jeg tænkte at "nogen" (*host* MIKA-L *host*) nok gerne ville have nogle af deres ting ASAP.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 17/03-03 15:24 
Jeg er lidt i tvivl.

Jeg mangler 1 stk. MotoGP som i hvertfald ikke lå i æsken da jeg tog det med tilbage, men hvis Hauke slet ikke fik det med til KT#5, så ligger det hjemme hos ham selv;)
Spiller nu: Halo 3
AmbyAmbySkrevet 17/03-03 19:42 
RJK >
Found:
Dreamcast RGB kabel (Dark-Light?)

Det er ikke min. (Stadig ingen internet :/)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 17/03-03 19:55 
Så må det næsten være mit, hvis altså det er originalt, men jeg mindes altså ikke at have medbragt et, men det lå mistænksomt tæt på min andre sager i starten af træffet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 17/03-03 20:30 
Well, det er magen til mit originale, men der står ikke noget Sega eller lignende på det, så jeg kan jo ikke garantere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 17/03-03 20:54 
Det mindes jeg overhovedet heller ikke der gør på mit, så det må vel være mit :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 18/03-03 06:39 
MotoGP fundet:)
Spiller nu: Halo 3
MIKA-LMIKA-LSkrevet 18/03-03 11:14 
Strømforsynng modtaget - The Power's back in my PowerBook ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig