X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ishockey kort - hvordan kommer jeg af me


Svar
JimPPJimPPSkrevet 20/10-03 18:50 
Hvor kan man sælge sådan noget, har kigget hos ebay, syntes ikke rigtigt jeg kunne så noget.

Har omkring 5000 kort, fra forskellige serier. Det fylder ret meget i skabet, håber der er en her der ved hvor jeg kan komme af med det, og måske tjene lidt.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PalsgaardPalsgaardSkrevet 20/10-03 18:53 
Skal jeg kigge på dem?

jeg har nogle blade og har selv en respektibel samling inkl. nogle rigtig giftige kort ;)

Ellers skal du vente nogle år! De står ikke i særlig høj kurs nu!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JimPPJimPPSkrevet 20/10-03 19:00 
JAmen ok, men hvor kan man sælge dem - hvis det nu er? hvor kan jeg se hvad de går til? samlingen starter med Topps fra 80'erne - og så op af igennem tiden.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PalsgaardPalsgaardSkrevet 20/10-03 19:30 
Det bedste er at finde de enkelte kort der er noget værd og så sælge dem enkeltvis eller hvis du har en helt serie af disse special cards så sælge dem som serie.

Alle de kort der er "almindelige" er ingen ting værd rigtigt!

Det er en god ide at få fat i et Beckett blad hvor værdien på alle kort fra 50erne til nu står! Bladet koster ikke mere end 50 kroner og burde kunne skaffes i en eller anden butik......måske EB-games, der har jeg ihvert fald set der har beckett blade!

men kig efter Rookie card med gode spillere samt kort der nummeret som X ud af X (det antyder at det er en del af en speciel serie)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 20/10-03 23:01 
Men for at svare på dit spørgsmål:

Du skal ikke sælge nu! TRO MIG lad dem ligge et sted de ikke er i vejen, men ligger godt! Lige nu er der ikke marked for dem og der er ikke andet at gøre indtil de stiger i pris igen!

Har du nogle specielle kort?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig