X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Modning. Udseende


Svar
TLTLSkrevet 19/10-03 11:22 
Jeg har moddet min PS2 færdig nu. Der vil snart være billeder oppe...

Beskrivelse: Den er lidt sølvfarvet (Ikke inspireret af den "Special ed." de sælger i butikkerne), og har blåt lys i fronten (Bogstaverne "PS2").
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 21/10-03 21:45, rettet 25/10-03 02:13 
Her er billederne så. *Site design. Pending*

Min nye side:

PS2 mod :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 21/10-03 21:57 
AD ;)
TLTLSkrevet 21/10-03 22:27 
Siden. Eller moddet?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
quadquadSkrevet 21/10-03 22:29 
Moddet ;)
FanboyFanboySkrevet 21/10-03 22:31, rettet 21/10-03 22:32 
Sorry, men syntes ikke det er pænt. Det sølv der, er det maling? I så fald syntes jeg at det skal have et lag ekstra, man kan se det er sort under, desuden er det ikke helt lige i den ene ende. Der udover syntes jeg ikke det ser særlig fedt ud med de der blå ledninger du har sat fast på PS2 mærket. Nu kender jeg ikke lige så meget til PS2, hvad er det du har lavet med tape omme ved stikkene?

Men ellers friskt forsøg!
quadquadSkrevet 21/10-03 22:34 
Det er nok oven på KTC og Mikaels "Ibox" vi er svære at imponere :)
FanboyFanboySkrevet 21/10-03 22:39 
Wagner har du et link til at jeg kan se denne Ibox?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/10-03 22:47, rettet 21/10-03 22:48 
Tjae, synes nu også det ser mærkeligt ud. Jeg synes ideen virker god nok, den ser bare lidt halvfærdig ud. Jeg kan heller ikke rigtig se hvad det er der er sket omme på bagsiden?

But keep it up, kunne godt tænke mig at se det færdige produkt
RJKRJKSkrevet 21/10-03 22:49 
Fanboy >
Wagner har du et link til at jeg kan se denne Ibox?

Der er et par billeder fra sidste konsoltræf med den og der kommer mere meget snart...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 21/10-03 22:51, rettet 21/10-03 22:51 
Jeg ved godt det ikke er det pæneste. Men det ser fedt ud i mørke :]

Dette er desuden mit første mod-forsøg, nogen sinde.

Under processen har jeg brændt noget af i min PS2 så blæseren ikke virkede. Så jeg kunnne ikke spille i ret lang tid før den blev overophedet.

Jeg har derfor sat en extern adapter til den. Derfor alle de kabler, som også skal fixes så det ser pænere ud.

I starten havde jeg en idé, med at sætte nogle dioder i og en plastik-glas plade. Og så få pladen til at lyse op. Men pladen var for tyk, og jeg kunne ikke få fat i en der var tyndere... Det var også der jeg kom til at kortslutte et eller andet så blæseren stoppede :[

Nu har jeg så købt en blå neonstring her:

http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=270028&kat=

Og sat den i. Den er lidt for lille til at fylde de huller jeg har boret, filet og savet. Jeg har også tænkt på at lægge den dobbelt... Anyway her er mit 1. mod, som bliver pænere med tiden. Og jeg har også lige lavet en ny side til at præsentere den på :]

EDIT: I skulle selv prøve det. Det er er god udfordring :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/10-03 22:54 
Ideen har strejfet mig, men jeg er bange for at smadre min PS2 :)
TLTLSkrevet 21/10-03 23:15, rettet 21/10-03 23:17 
Det var jeg også første gang jeg åbnede den, men det skete først 6. eller 7. gang. Jeg ved ikke hvorfor det skete.

En PS2 er ret tricky at sætte lys i, og jeg kan klart anbefale at bruge Neonstrings til det :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/10-03 23:39 
Jeg er ked af at sige det.................... nej det er jeg egentlig ik! jeg synes faktisk den er rimelig ækel! :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Zzap!Zzap!Skrevet 22/10-03 11:48 
Hvis du skulle fortryde/har fortrudt vansiringen af din PS2 (sorry :) ), så vil jeg lige huske dig på, at du kan købe nye PS2 cases fra omkring 100 kr. fra div. mod-shops, enten realworld eller net. :)
Born to kill space
AndyAndySkrevet 22/10-03 12:08, rettet 22/10-03 12:09 
Ikke for at være ond;O), men det er nok ikke det pæneste...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DommergaardDommergaardSkrevet 22/10-03 13:51, rettet 22/10-03 13:52 
Kunne du tage et aftenfoto, ser ud somom du har lagt en del arbejde i det. Vil gerne se det om aftenen...

Det er ikke ligefrem konstruktiv kritik folk kommer med :D
JAAJAASkrevet 22/10-03 14:25 
Man kan da roligt sige, at den er helt sin egen.
DommergaardDommergaardSkrevet 22/10-03 14:31 
Topic skulle næsten ændres...

Ikke "MODNING. UDSEENDE", men "MOBNING. UDSEENDE" ;)
JAAJAASkrevet 22/10-03 15:50 
Jeg vil da godt sige, at det rustikke design på forsiden er en fin idé. Dog ville jeg nok have valgt at farve hele forsiden sølvfarvet. Bagsiden ligner til gengæld noget der er løgn :)
TLTLSkrevet 22/10-03 21:14 
Jeg har skrevet at bagsiden er noget juks. Ved det. Det er nok heller ikke det man ser mest.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 22/10-03 21:27 
Fanboy >
Sorry, men syntes ikke det er pænt. Det sølv der, er det maling? I så fald syntes jeg at det skal have et lag ekstra, man kan se det er sort under, desuden er det ikke helt lige i den ene ende. Der udover syntes jeg ikke det ser særlig fedt ud med de der blå ledninger du har sat fast på PS2 mærket. Nu kender jeg ikke lige så meget til PS2, hvad er det du har lavet med tape omme ved stikkene?

Men ellers friskt forsøg!

Jeg svarer lige på HELE spørgsmålet...

Sølvet er (sølv)tush og det har fået flere lag, men er slidt af (For mange ture i tasken :!). Det kunne godt trænge til et lag ja, men det tager tid og jeg har ikke såå meget fritid lige nu.
Det er svært at lave det lige, når man ikke kan finde en vinkel. Skal rettes ja. Måske skulle jeg også bruge maling i stædet for tush (narj).

Der sidder ikke noget fast "på" den. Der er lavet huller til noget andet, som jeg har beskrevet. Hvor neonstringen* så ligger i. Den sidder fast med tape inde i PS2´en.

Det jeg har lavet bagpå er en kombineret lodning og samling med en "samlemuffe". Det er ledningen til blæseren der kommer ud dér. Den er blevet ret kort nu (Fejl på fejl. Jeg har været extremt uheldig, med denne del af modningen. Måske fordi at ledningen er så fscking tynd). Du skulle se selve ledningen til den externe adapter *lol*.

Tak.

*Et bøjeligt neonrør. Det er én neonstring der løber igennem alle bogstaverne på én gang...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/10-03 21:31 
Er sådan et neonrør egentlig sat i en kontakt et sted, eller hvordan virker det? :)
TLTLSkrevet 22/10-03 21:31 
Sonic.dk >
Topic skulle næsten ændres...

Ikke "MODNING. UDSEENDE", men "MOBNING. UDSEENDE" ;)

At i mobbet mit mod rammer mig ikke. Jeg er efterhånden blevet vandt til det.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 22/10-03 21:33, rettet 22/10-03 21:37 
KidCaffeine >
Er sådan et neonrør egentlig sat i en kontakt et sted, eller hvordan virker det? :)

Det er egentlig beregnet til at sætte i en PC. Og 12v. Men klip ledningen og sæt den til 6.5v så funker det også :]

Den lyser dog ikke så kraftigt som jeg ville ha´ :[

EDIT: Det er en neon STRING ikke et rør... Den er meget fleksibel...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 24/10-03 17:11 
Det var ikke ret positv respons. I´ll be back... Når mit mod er for fedt til at genere...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 24/10-03 18:53 
Mobber dig ikke mester. Vil se et aftenbillede du ;)
TLTLSkrevet 25/10-03 01:30, rettet 25/10-03 01:45 
Ok da... Det vil komme op snart...

EDIT: Det er oppe nu.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 25/10-03 01:40 
Lige om 2 min. faktisk 1 stk. nattebillede... :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 25/10-03 11:17 
Hehe sejt!

Det er dog sjælendt at du sidder og spiller i et kulsort rum, men godt initiativ! :)
TLTLSkrevet 25/10-03 12:53 
Sonic.dk >
Det er dog sjælendt at du sidder og spiller i et kulsort rum

Er det. Det vidste jeg ikke...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
StriferStriferSkrevet 25/10-03 12:54 
Ikke for at blande mig... Men for mit vedkomme elsker jeg at spille når det er kulsort.. Måske ikke så kulsort som der.. Men især i SOCOM Online, man ser meget bedre..
XBL Gamertag: ZeNtiX
TLTLSkrevet 25/10-03 15:49 
Det syntes jeg generelt at man gør i alle spil. Så mit værelse er mørkelagt det meste af dagen. Så meget det er muligt med pasienner :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig