X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp mig med Halo demo


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/10-03 18:39 
Jeg kan ikke gå ind i setup filen, får bare følgende fejlmeddelelse: "Det er ikke et gyldigt win32 program" - betyder det, at det ikke kan gøre med XP? Help me out! Aner nada om PC problemer...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-03 19:16 
Det kan sagtens køre med Win XP. (min ven har det)

Men ærlig talt, så stinker det spil fanme til pc!
Spiller nu: Phantasy Star IV
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 18/10-03 21:58 
Men ærlig talt, så stinker det spil fanme til pc!

Helt enig! Det er nok noget af det dårligste og mest langtrukne PC FPS jeg nogen sinde er stødt på .. I guder hvor er det dårligt..
notatplayright
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/10-03 22:16 
Well,

jeg kan slet ikke få spillet til at funke heller.
Teksturerne mangler... de er tværede helt ud... nærmest ikke tilstedeværende :S
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/10-03 22:21 
Hvis man ser på grafikken så har jeg lagt mærke til at mange anmeldelser lægger vægt på at denne er bedre end i Xbox versionen. Jeg har nu sammenlignet de to versioner af den samme bane og med mit system der lyder... p4 2,4 GFTI4200 (128DDR 8xagp) og 1gb DDR333 ram i 1024x768 og alt geil slået til.... vinder xbox versionen overraskende. Det første jeg lagde mærke til var at vandet var markant pænere i pc versionen og den højere opløsning nød spillet da også godt af. Men når man så kommer indenfor og lyser med sin lygte, så forsvinder det fede pludselig. For det første er der slet ikke det lækre metalliske genskind fra væggene, hvilket der er i Xbox versionen og for det andet er det, der på min xbox ligner guldvægge, blot en kedelig brun facade. Bumpmappingen skulle også være åhh så meget bedre i pc udgaven, men efter at have sammenlignet de to ved siden af hinanden synes jeg det er helt ved siden af.

Det kan godt være det er fordi det er en demo, eller fordi jeg ikke har et R9800 pro, men det burde da i det mindste matche Xbox versionen med mit setup... men nej.

Og hvad sker der for den framerate????

Nogen der kan nikke genkendende til nogle af mine påstande?
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-03 22:35 
Jeg mener at det umidlbart ligner en dårlig portet version af xboxens. Det kan tydeligt ses på de alt for store sigtekorne, og så mener jeg også at de nye baner er alt for simple og ikke nær så gennemtænkte som de gamle.

Så fra et næsten perfekt Konsolspil, til et middelmådigt pc-spil...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 19/10-03 01:59, rettet 19/10-03 02:04 
Nu er det yderst sjældent et spil af den genre som Halo er er, kan bestå en prøve på to år. Det er lang tid, ikke at genren har bevæget sig meget længere siden da.
Men stadig går jeg ud fra at alle i dette indlæg har gennemspillet det, hvilket selvfølgelig gør at vi ikke har en "wow" oplevelse i vente når det smækkes i maskinen.

Folk der oplever Halo for første gang (hvis jomfruer da stadig findes) skal nok få en god oplevelse ud af det.

Spillet kører ganske udemærket på min pc (2200+, Ti 4200, 256 ram). Kan dog sagtens nikke genkendene til at det IMO går for langsomt for et PC spil.

Born2Play --> Lyder som en corrupt fil, prøv at downloade igen, eventuelt fra et andet sted.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 20/10-03 23:28 
Mange af problemerne bunder i, at Halo til PC benytter DirectX 9 effekter, og disse har Nvidia ikke helt fattet at implementere i deres drivere endnu. Se spillet på et Radeon 9800PRO, hvor det virkeligt får lov at vise tænder...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/10-03 17:52 
Dvs hvor det matcher/overgår sin forgænger?? :P
I win, you loose
MrCaseMrCaseSkrevet 21/10-03 18:48 
RaO >
Men ærlig talt, så stinker det spil fanme til pc!

Helt enig! Det er nok noget af det dårligste og mest langtrukne PC FPS jeg nogen sinde er stødt på .. I guder hvor er det dårligt..



Det er måske det mest upassende jeg nogen sinde har hørt!

...Jeg har fuld forståelse for at det vist ikke er helt godt til PC, meeen... det er lidt det samme som at sige Jesus var bøsse til en flok Jesus-freaks!

Ja ja. Alle har vel lov til deres meninger...
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig