X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolutions theatrical trailer


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/10-03 22:02 
Jeg...

ARRGGGH - Bare se den og savl dig-selv ihjel!

Måske er det old news...Så brug de første par indlæg på at håne mig - Men lad os diskutere dette stykke kunst!

Yes sir!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
TLTLSkrevet 17/10-03 00:15, rettet 17/10-03 00:15 
Jeg ser meget frem til denne afsluting på Reloaded. Nu skal jeg så bare hente den... Vente vente.

EDIT: Ultra bandwith
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/10-03 06:42 
Jeg håber ikke den er lige så røvhamrende dårlig som Reloaded var... Det var simpelthen penge lige ud af vinduet :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/10-03 10:06 
slap af, reloaded er da klart en værdig efterfølger. den er måske ikke ligeså revolutionerende som sin forgænger, men bestemt god underholdning! nu venter jeg bare i spænding på sidste del...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JmogJmogSkrevet 17/10-03 11:27 
Er det den samme som den de viste efter Reloaded eller har de lavet en ny?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/10-03 12:16 
Det er en ny.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 17/10-03 12:26 
...og den er god :)
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 17/10-03 20:04 
Jeg kunne ikke være mere enig med KidCaffeine, Reloaded er en skuffelse. Om det er en værdig efterfølger er vel op til den enkelte..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
TLTLSkrevet 18/10-03 00:12 
Jeg håber at revolutions laver en helhed af de to sidste film. Og jeg mener ikke at man kan bedømme reloadet som alenestående film, da den jo på en måde kun er en halv film.

Nu har jeg set traileren, og jeg forvænter flere flash-backs til the animatrix, og en bedre slutning end "To be concluted". :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/10-03 08:27 
Det er jo smag og behag, og måske er røvhamrende dårlig et lidt stærkt ord.. :) Men jeg havde virkelig lyst til at rejse mig og gå, da jeg var i biografen for at se den... Hvis ikke det var fordi jeg var afhængig af min kammerats bil havde jeg nok også gjort det ;)

Den er flot, helt sikkert, men ligesom jeg ikke kan spille et helt spil bare på grund af den flotte grafik, kan jeg heller ikke se en hel film på grund af de flotte effekter
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig