X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overførsel???


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 15/10-03 14:25 
Nogen der ved om det er muligt via et linkkabel at overføre sine saves fra en Xbox til en anden Xbox eller skal man bruge et memorycard???

Jeg overvejer nemlig at beholde min gamle Xbox selvom jeg snart får en ny Limited Edition. Så kan den nye nemlig stå i stuen og den gamle kan ryge ind i soveværelset. Så kan jeg både game og se dvd i sengen ;o)

Men jeg vil jo gerne kunne spille videre i Halo, RTCW osv. fra mit sidste savepoint inde i stuen på den nye Xbox også!
D.B.M.D.B.M.Skrevet 15/10-03 14:29 
Er der forresten nogen der ved hvor jeg kan få et langt linkkabel (ca. 5 meter) til en fornuftig pris?

Har set et hos Gamebits til 99 kr., men der står ikke noget om hvor langt det er!
RitesRitesSkrevet 15/10-03 14:30 
Gå i Fona or something...
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 15/10-03 14:39 
Siden der blev sagt ordentlig pris, så prøv nærmeste computerforhandler
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
D.B.M.D.B.M.Skrevet 15/10-03 14:45 
Det er vel ligegyldigt om der er originalt eller uoriginalt! Eller hvad?

Hvad med mit første spørgsmål - er der ikke nogen der kan svare på det?
3of193of19Skrevet 15/10-03 14:57 
Det er bare et helt almindeligt krydset netværkskabel.

Nej, man kan ikke overføre saves mellem linkede Xboxe, man skal bruge et memorycard (eller en af de der søde magic key usb tingester eller hvad de nu hedder).
Musik kan dog ikke kopieres, derudover kan nogle saves ikke kopieres overhovedet (uden at modde sin Xbox) og andre er for store til almindelige memorycards (et save i KotOR fylder 2000 blocks f.eks.).
D.B.M.D.B.M.Skrevet 15/10-03 15:03 
Øv øv øv - er der ikke nogen der lige har et billigt memorycard eller et jeg lige kan låne??? ;o)

Så er det sku' da godt jeg ikke er gået igang med Star Wars:KOTOR på den gamle Xbox endnu - jeg har ellers lige købt det.

Hvad tror du sådan et netværkskabel på ca. 5 meter koster?
SolaegSolaegSkrevet 15/10-03 15:51 
De har nogle ganske fornuftige priser på netkabler på Bj-trading.
AmbyAmbySkrevet 15/10-03 15:52 
det kan som regel ikke betale sig at købe et netkabel over nettet. Gå hellere ned i din lokale computerbiks.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/10-03 17:09 
D.B.M. >
Øv øv øv - er der ikke nogen der lige har et billigt memorycard eller et jeg lige kan låne??? ;o)

EBgames sælger nogle Noname Memkort.. til 99kr... Ganke billigt. (8mb Standart)
Men husk lige at de downloaded baner kan man ikke overføre.. dem er du nød til at downloade igen.. men wha fan.. det er jo gratis...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 15/10-03 18:03 
Nu har jeg været nede i den lokale legetøjsforretning og har købt et originalt memorycard til kun 150 kr. Det var sat ned da de ikke længere skal have Xbox i deres sortiment. Så kan jeg få overført mine saves til den nye Xbox :o)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig