X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NHL 2004 vs. ESPN Hockey


Svar
ViolatorViolatorSkrevet 15/10-03 10:02 
Er der nogen herinde, der har prøvet begge titler? Jeg er nemlig i tvivl om hvilken en af dem, jeg skal købe...
ComradeComradeSkrevet 15/10-03 11:13, rettet 15/10-03 11:15 
Jep jeg har prøvet begge titler.

Der er en del forskel på de to titler, ESPN er mere realistisk end NHL er.

Grafisk ligner de meget hinanden, alligevel kan jeg bedst lide NHL på dette punkt, da dette spil har 3D tilskuere, som er virkelig pæne at kigge på og altså ikke bare sådan nogle papskiver, som man er vant til og som også er tilfældet i ESPN.
Dog er der en del slowdown i NHL 2004 og det trækker en del ned.
Animationerne af spillerne ligner meget hinanden, men i NHL virker bevægelserne mere realistiske end i ESPN.
F.eks. under "opvarmningen" som altid er før en kamp, ligner det at spillerne i ESPN kører på skinner og kører meget i hak, hvor de virker mere "frie" i NHL.

Kommentatorerne i NHL er væsentlig bedre end dem i ESPN, de virker mere fængende og ikke så kedelige, som de hurtigt kan blive i ESPN.

Min konklusion er, at NHL i år tilbyder en masse nye ting, som et helt nyt fighting system som er væsentlig bedre end det i ESPN, 3 nye ligaer (Sverige, Finland og Tyskland), hvor man kan hente danske spillere til NHL.
Dog er der alligevel ting i ESPN, som også gør det en smule bedre end NHL, heriblandt realismen og så det, at der ikke er slowdowns.

Er du hockeyfan som mig køber du begge spil! :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ViolatorViolatorSkrevet 15/10-03 12:02 
Tak for hjælpen!

Det ender sgu nok med, at jeg bliver nødt til at købe dem begge...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/10-03 12:37 
Slowdowns i NHL 2004?

Ikke på Xbox.

Sidder i øjeblikket og gamer det, og det kører SÅ sindsygt flydende. Langt over de 30 FPS stabilt.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ComradeComradeSkrevet 15/10-03 12:51 
Jeg oplever tit slowdowns på den Xbox version jeg sidder med.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/10-03 13:39 
Så må der være noget i vejen med din xbox :S
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ComradeComradeSkrevet 15/10-03 13:53 
Ja, eller min disc..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 15/10-03 13:58 
cosmos_dk >
Sidder i øjeblikket og gamer det, og det kører SÅ sindsygt flydende. Langt over de 30 FPS stabilt.

De to sætninger passer ikke sammen. Et konsolspil i PAL kører enten 50 eller 25 fps (eller mindre). "Sindsygt flydende" må være fuldstændig stabil 50 fps. Ikke andet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/10-03 14:30 
Plejer man ikke at sige, at 30+ fps er mere end hvad det menneskelige øje kan opfatte? Om det kører i 30 eller 100 fps kan jeg så ikke vurdere. Dog kan jeg sagtens konkludere, at det kører helt og aldeles optimalt.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig