X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PC KOTOR på IGN


Svar
OkottaOkottaSkrevet 12/10-03 14:46 
"Running at a crisp 1024x768 resolution, the game looks much cleaner than it does on the Xbox. The game supports resolutions up to 1600x1200 (provided your hardware does as well), so you can get even more definition if you like. The framerate seems to have smoothed out a bit since we last saw this game. In any case, it seems to run more smoothly than its Xbox cousin."

"The textures are also much improved. During the design process the team created large texture files for the game at 512 and 1024 sizes. For the Xbox version, they had to scale back the textures a bit to preserve space on the disc and meet the hardware capabilities of the Xbox. Now that their finishing up the PC version, the team is able to go back and reuse the larger size textures. Seeing the nice 1024 textures on the Ebon Hawk on the beach of the Unknown World (or is it Unnamed World?), you get a real sense of how much prettier this game can be on the PC."

Mmmm - nice; Så mangler vi bare at de fjerner alle de pokkers fejl, savegame-deletes, og crashbugs i Xbox versionen.

Nu med bedre framerate
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 12/10-03 16:12 
Det er vel klart, at pc-udgaven af KOTOR vil være bedre grafisk end udgaven til Xbox. Alt andet ville jo være dårlig programmering.

Spørgsmålet er så, hvor kraftig en pc man skal have, for at kunne køre det optimalt og hvor meget man som gamer vil ofre, for at kunne køre de nye spil ordentligt.

Jeg er selv stået af opgraderingsræset efter, at jeg har investeret i min Xbox og det er min pengepung/bankkonto ret glad for! ;-)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/10-03 16:56 
Jeg er til konsoller, playright et konsolforum...Desuden foretrækker jeg alle fordelene på konsoller fremfor computer!
soon the world will be one big computer
RitesRitesSkrevet 12/10-03 17:19 
Det kan godt være det er pænere - det skulle det faktisk helst være. Men igen, jeg vil helst spille konsolspil på en konsol. KotOR er et spil der helt klart skal spilles på Xbox!
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 12/10-03 23:09 
Njaa Rites jeg er nu ikke helt enig. Tror faktisk KOTOR vil egne sig glimrende på en PC. Det er jo groft sagt bare en 3D version af Neverwinter Nights.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
yokanabsteryokanabsterSkrevet 13/10-03 00:48, rettet 13/10-03 00:51 
Jeg er slet ikke til nogen former for rpg's eller rts's på pc,
(eller de fleste andre former for spil)
At sidde i en kontorstol med stereo eller 4.1 på en 17'tommers
er ikke mig; hellere en afslappende sofa, en behageligt stor skærm, mulighed bragende dolby digital 1.5 lyd og muligheden for at sidde fuldstændigt som man vil.
Når man nu skal spille i mindst 40timer, kan man ligeså godt gøre det behageligt!

det syntes jeg bare :)
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig