X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Matrix Reloaded


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 10/10-03 00:28, rettet 10/10-03 00:33 
Jeg har lige siddet og nydt gensynet med Matrix Reloaded i min egen lille hjemmebiograf. Fik den på DVD idag og jeg må sige, at det er en rigtig fed udgivelse. Lyden og billedkvaliteten er i top. Jeg kunne dog godt have tænkt mig et DTS lydspor, men Dolby Digital lydsporet er slet ikke så ringe endda! Tror dog ikke mine naboer er helt så glade for mig idag! Min subwoofer har i hvert fald været på overarbejde idag ;o)

Jeg har ikke nærstuderet ekstramaterielt endnu, men umiddelbart ser det meget fornuftigt ud. Nu kan jeg bare næsten ikke vente til den tredje og sidste film i serien snart får premiere - Matrix Revolutions har biografpremiere den 5. november og nedtællingen er begyndt!

Er der nogen herinde der har set "The Animatrix" og The Matrix: Revisited" og kan sige mig om de er værd at investere i - de koster jo trods alt ikke mere end ca. 100 kr. stk. ude i butikkerne!?
enfenenfenSkrevet 10/10-03 01:23 
Animatrix skal haves, hvis man er fan af Matrix universet. Den ene film - The Final Flight Of The Osiris - er prologen til Reloaded og Enter The Matrix spillet. Filmen er lavet af de samme, som lavede Final Fantasy - The Spirits Within. En af de andre film handler om knægten, som Neo møder i Zion, og om Hvordan han bliver befriet fra The Matrix.

Køb den før din nabo...
What is the Matrix?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 10/10-03 01:27 
Så må jeg hellere få købt og set "The Animatrix" så jeg er helt klar til det "Matrix Revolutions" kommer.
TLTLSkrevet 10/10-03 01:28, rettet 10/10-03 01:28 
Enfen - > Burde dit indlæg ikke pakkes ind i reklameskilte :p

Men det er da rigtig... :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
enfenenfenSkrevet 10/10-03 01:32 
Det kan være :)

Jeg er bare helt vild med Matrix universet og glæder mig til Reloaded kommer ind af døren på dvd og Revolutions kommer i biografen. Håber på at dvd'en kommer i morgen. Min The Matrix dvd er ved at være lidt slidt, men jeg har også set filmen 67 gange for at være helt præcis...sygt? ja lidt :(
What is the Matrix?
TLTLSkrevet 10/10-03 01:46, rettet 10/10-03 01:52 
Jeg var også meget skuffet da der stod "to be continued", så jeg glæder mig til Revolutions kommer, lige så meget som du gør :]

Det er IMO det bedste science fiction i lang tid, og det bliver for håbentligt bedre.

EDIT: Mon Star Wars 3 kan slå den...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
MrCaseMrCaseSkrevet 10/10-03 06:51 
Matrix:Revisited kan være lige meget. Det er så gamle ting der ligger på den så....

Animatrix er meget vigtig, dog! Det er en rigtig god "begynder"-disk, hvis man måske ikke er verdens største manga-tegnefilms-nørd. Det er alle sammen nogle fede historier, og det er super koolt at de hver af dem har et unikt visuelt udtryk.
Meget vigtig disk!
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 10/10-03 07:37 
Revisited er kun vigtig hvis man er fan.b
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 10/10-03 10:23 
Er der Matrix versioner der er bedre end andre ? f.eks. en 2 disc udgave ligesom toeren ?

Hvor kan man få dem så billigt ?

Har nemlig kig på Matrix & Matrix Reloaded fra cd-wow, men Mtraix fylder kun 1 disc, så jeg er lidt i tvivl om at det er den "gode" version.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
D.B.M.D.B.M.Skrevet 10/10-03 10:28 
Der findes mig bekendt en 2-disc udgave af The Matrix i England, men disc 2 er bare Revisited, så hvis jeg var dig ville jeg måske kigge lidt nærmere på denne double pack hos Dvdoo til kun 219 kr., som også har Animatrix til 99 kr.

DVDOO
enfenenfenSkrevet 10/10-03 10:36, rettet 10/10-03 10:36 
Dark-Light >
Er der Matrix versioner der er bedre end andre ? f.eks. en 2 disc udgave ligesom toeren ?

Hvor kan man få dem så billigt ?

Har nemlig kig på Matrix & Matrix Reloaded fra cd-wow, men Mtraix fylder kun 1 disc, så jeg er lidt i tvivl om at det er den "gode" version.

Jeg har både region1 og region2dk udgaven af The Matrix.

Forskellen på de to er, at region1 udgaven har audio commentary og isolated music score inkluderet og det er ikke at finde på region2.

Vær opmærksom på, at region2uk er cutted med nogle sek..
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 10/10-03 10:52, rettet 10/10-03 10:55 
Ok, mange tak.
Dvs at det er R1 udgaven fra cd-wow jeg skal have.
Har i forvejen (self.) Animatrix og Revisited interessere mig ikke synderligt.

EDIT: Enfen, det ser ikke ud til der er audiocommentary med ?
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1955
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 10/10-03 11:03, rettet 10/10-03 11:17 
Der er audio commentary på region1 udgaven af The Matrix :)

CD Wow er ikke de bedste til at skrive de korrekte specs på diverse film.

Jeg har heller ikke selv købt Revisited. Det er dog på grund af, at det ekstra materiale, skulle være at finde på den fremtidige ultimate edition af Matrix/Reloaded/Revolutions.

Du kan bruge dette site til sammenligning af dvd regioner:

Rewind
What is the Matrix?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 10/10-03 11:05 
Har du kigget på DVDcrave? Der er The Matrix også ret billig!

DVDcrave.com
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 10/10-03 11:24 
Enfen >
Vær opmærksom på, at region2uk er cutted med nogle sek..

er det ikke tit sådan med uk-udgivelser? du ved vel ikke præcis hvilke sekunder vi taler om? nu har du jo set den 67 gange... :O

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/10-03 11:46 
Animatrix er helt klart værd at købe blot for de "to" film , The Second Renaissance, der fortæller om hvordan Matrixuniverset opstod. Resten er alle meget flotte rent teknisk, og de fleste er også velskrevne.
元気ですか。
enfenenfenSkrevet 10/10-03 12:08, rettet 10/10-03 12:11 
dynamitedavo >
er det ikke tit sådan med uk-udgivelser? du ved vel ikke præcis hvilke sekunder vi taler om? nu har du jo set den 67 gange... :O

/dd

Nu er det region2dk, som jeg har og den er ikke cutted.

Det, som er cutted i region2uk, er en masse headbutts. Når Morpheus kommer op at slås med A. Smith( bygning) og senere når Neo slås mod ditto( subway). Jeg tror, at der er tale om 12 skaller i alt, som er blevet cutted.

Skaller, Butterfly knive og "dyr der falder uheldigt" er noget, som den engelske cencur ikke er glade for.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig