X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Slap Shot


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/10-03 16:52 
Eftersom jeg i dag, lang om længe, har anskaffet mig den bedste sportsfilm nogensinde, ville jeg lige høre om der var andre herinde der deler samme begejstring for dette mesterværk?

Filmen er selvfølgelig Slap Shot, med Paul Newman i hovedrollen.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SideshowSideshowSkrevet 06/10-03 17:22 
Hvornår er den fra?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/10-03 17:25 
Fra 1977 kan jeg se. Har dog ikke selv set den...

Linkage
(...)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/10-03 17:39 
Så er du gået glip af noget fox! den er mega fed!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:16 
Er der ingen der har set dette mesterværk?

I så fald vil jeg kraftigt anbefale jer at se den :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:23 
Hvis man må anbefale andre sports-film, vil da jeg godt lige give Prefontaine med Jared Leto et godt ord med på vejen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:24 
hvor kan man læse mere om den?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:26 
Du kan se noget på imdb.com, men det er ikke så fyldestgørende synes jeg.

Den handler om en ung langdistance-løber med kænpepotentiale, der dør alt for tidligt. Den er ret god.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:28 
Lyder fedt!

jeg elsker fede sportsfilm! andre du kan anbefale?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:34 
Ikke sådant rigtigt. Det er begrænset hvor mange gode sports-film der er.

Og nej jeg kunne ikke lide Mighty Ducks-filmene med lorte Emilio Estevez, eller Shaolin Soccer... *gg*

Men kom da lige i tanke om Fever Pitch. Filmatiseringen af den engelske forfatter Nick Hornby's bog. Ikke så meget sport i den, men alligevel en udmærket film.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:37 
Er det rigtig hvad mine øjne fortæller mig?...........

Har vi en Ducks fan herinde?.......

Nogle af mine helt store filmopleveler! (pånær 3'eren)

arbejder du ikke i stereostudio dchang? (hvis ja ved du så om i har ducks filmene på dvd?)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:41 
Nogle gange kan ironi være svær at få øje på. Men den er der ikke nu. :-)

Nej jeg kunne ikke lide Ducks-filmene. Desværre, det er du ene om. *g*

Jo jeg arbejder i Stereo Studio, og kan godt lige tjekke imorgen om vi har noget. Vi har ihvertfald haft, men kan ikke lige huske om vi har dem mere. Men kigger lige.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:44, rettet 09/10-03 19:46 
Mange tak!

jeg blev helt fibrilsk da jeg så du havde skevet ducks og kom helt til at springe ikke over :) Tro hvist jeg er på vej i seng ;)

EDIT: er fever pitch den med liverpool fans ?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
ViolatorViolatorSkrevet 09/10-03 19:45, rettet 09/10-03 19:46 
"Youngblood" er, efter min mening, en anden rigtig fed ishockey-film...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:47 
Hehe. :-)

Fever Pitch er den med en Arsenal-fan. Derfor er den så god. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:47 
Jeps hun er bare rim'lig klam hende de kneppe alle sammen! og så er den lidt for amerikansk på en ikke sjov måde, men helt klart en af de bedre hockeyfilm

Nu vi snakker sportsfilm må Happy Gilmoure da helt klart falde i god jord hos de fleste?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:48 
dchang >

Fever Pitch er den med en Arsenal-fan. Derfor er den så god. ;-)

Kan være det er mig der tager fejl! der hvist begge to røde og hvide? (ikke lså hvis det er et dumt spørgsmål!)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:53 
De er begge to røde og hvide. Så helt fejl tager du ikke. :-) Men det er en udmærket film faktisk.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ComradeComradeSkrevet 09/10-03 19:59 
Palsgaard >
Er det rigtig hvad mine øjne fortæller mig?...........

Har vi en Ducks fan herinde?.......

Nogle af mine helt store filmopleveler! (pånær 3'eren)

arbejder du ikke i stereostudio dchang? (hvis ja ved du så om i har ducks filmene på dvd?)

Yep, hardcore Mighty Ducks fan, that's me ;)

da jeg var yngre var de absolut mine yndlingsfilm :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 20:11 
Nice så skal du seriøst få set Slap Shop!

Har du selv Mighty Ducks filmene på DVD?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
TLTLSkrevet 09/10-03 20:19, rettet 09/10-03 20:20 
"World Record" - filmen i "The Animatrix" er nok den fedeste sports kortfilm, jeg har set.

Jeg vil også anbefale "Cool Runnings" og "Major League"

Major League
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 20:32 
World Record er MEGA fed! men det synes jeg nu de fleste er på animatrix! Cool Runnings sefølig ;)

Jeg har aldrig set Major League, men det ligner heller ikke lige min stil!

En anden sportsfilm jeg var vild med som barn er Little Giants!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
ComradeComradeSkrevet 09/10-03 20:49 
Nej, har desværre ikke Ducks filmene på DVD, kan man få dem eller hva?

sagde du at man kan få Slap Shot ret billigt på DVD, hvor henne ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/10-03 01:44 
Jeg fandt den tilfældigvis i læsehesten brugt til 80kr. Men standen er perfekt så jeg brokker mig ikke!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
TLTLSkrevet 10/10-03 01:48 
Palsgaard >

Jeg har aldrig set Major League, men det ligner heller ikke lige min stil!

Den har eller været i fjernsynet ret mange gange efterhånden, og jeg syntes at der er værd at se, hver gang den er der.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig