X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor langt???


Svar
TKTKSkrevet 05/10-03 21:32 
Dette er et spørgsmål til live-spillerne!!! hvor lang er det kabel som sættes i xboxen og til bredbåndsadapteren?????
Så vidt jeg kan se står der ude på xboxlive starter kit pakken:

Xbox live nu
*12 måneder af xbox live???? betyder det at man skal indstalere det??? oprette en konto eller såadan noget??? og hvad så efter de 12 måneder??? fatter ik en meter!!! :-(
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/10-03 21:54 
Kabel ???

Der følger ikke noget kabel med i Live pakken.

men til gengæld er det bare et danske amenlig netkabel som du skal smække i røven på Xboxen.

når du køber Live kittet betaler du samtidig for 12abb. (med i prisen) så efter de 12mdr skal man betale igen. og det sker automatisk da dit kreditkort nr. bliver skrevet ind i dit Live profile som der bliver gemt i din Xbox.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
TKTKSkrevet 06/10-03 15:16 
Okay, så det er bare et kabel, som skal i xboxen og derefter i bredbåndsboxen? Hvor meget koster det hver 12 måned? afhænger det af hvor meget man spiller?
ThomasS
KTCKTCSkrevet 06/10-03 15:18 
Hvis du læser hvad der allerede er blevet skrevet, så betaler du for 12 måneder ved køb af Live-kittet. Derefter vil du blive trukket på dit kreditkort en gang om året. Og nej, det afhænger ikke af hvor meget du spiller.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TKTKSkrevet 06/10-03 15:21 
ja, men hvad er det beløb på!?!
KTCKTCSkrevet 06/10-03 15:54 
Jeg ved det ikke, men jeg synes at kunne huske at det er samme beløb som startpakken...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/10-03 17:34 
500kr - det står der, når man registrerer sig...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig