X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Online.


Svar
TKTKSkrevet 05/10-03 12:13 
Hej. kan man købe xbox-live på en dansk hjemmeside, for jeg kan ikke rigtig finde det! kun på coolshop, men kan ik finde ud af om de har det på lager, eller om det er på vej!
og på en anden hjemmeside fandt jeg en slags adapter så man ikke skal bruge en ledning til at putte i sin bredbåndsboks(pc) men at det var en "laser-stråle" :-) elller hva det nu hedder der erstatter den korte ledning... Så kunne man jo stille sin xbox et andet sted i huset end lige op af sin pc... fås det i DK???
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/10-03 15:15, rettet 05/10-03 15:22 
hehe Dovnskab???

Du går ind på Coolshop.dk og så kan du jo evt. tjekker deres top10 over best sellers og kigger på hvad der ligger på anden pladsen.. hehe

hehe Lazerstråle... :-)
Tror du mener Wireless networking som bruger "Radiobølger" hehe.

MS kommer snart med en special designet adapter så man så kan sætte sin xbox på trådsøst netværk.
http://geartest.com/sections/games/xbox_wireless_adapter.html

men jeg vil da tro at man sagtens kan bruge en fra PC verden uden problemer. men du skal lige sørge for at den trådløseforbindelsen er hurtig, jeg mener at det skal være en 11mb linje.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
TKTKSkrevet 05/10-03 21:01 
jo jo... men coolshop havde også pro beach soccer hjemme eller på lager som det også hedder men da jeg så ville bestille det, skrev de at det først kom... ja senere! :-( men det er os´ lige meget...
Ja wireless... he he... do´h! ;-)
T.REXT.REXSkrevet 05/10-03 22:03 
XBL kommer i DK i denne måned d. 30/10
One PS2 to rule them all
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/10-03 08:18 
jeg har for nylig købt et livekit hos coolshop, så de har dem på lager!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
TKTKSkrevet 06/10-03 15:17 
okay, men så skal jeg da bar bestille det! :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig