Okotta >
Er SOCOM en ren Counter Strike klon, hvor det gælder om at spille som et team, og ikke bare at gå solo, når man spiller online? Er det egentligt meget svært SOCOM - jeg tænker på om det primært er en simulation, fremfor et actionspil?
SOCOM er et meget hold-baseret Actionspil og nej det er ikke ren CS klon, da jeg syntes at det gør en stor forskel at man ser personen bag fra. Men samtidig kan skifte til Første Person (Ghost Recon) Derfor syntes jeg ikke at det er ren CS oplevelse.
Hvordan er frameraten i SOCOM? Jeg bliver sur, hvis jeg bruger ca. 900,- på Broadband Adaptor + SOCOM, og det så ligger og kører mellem 15 og 20 FPS.
Frameraten i SOCOM er ikke den bedste (Jeg er IKKE prof. Frame Rate tjekker.)Den ligger nogenlunde normalt vil jeg bedømme. Steder hvor der er meget landskab ligger den "normalt" og steder hvor der ikke er så meget stiger den lidt. Fra min side er frame raten ikke det største prob.!
Er SONY's dedikerede servere helt stabile? Hvordan med lag? Irritationsmomenter mht. lag og latency + høje pings?
Sony's dedikerede servere er rigtig gode. Jeg har selv en 512/512 forbindelse og der køre de fint. MEGET fint. Men det servere man selv Creater kan sviinge meget (men det kan ikke blive så slemt som RTCW) Det fleste der hoster har tænkt sig om på forhånd, inden de hoster.
Hoster I selv jeres spil, eller er der nok dedikerede servere sat op, så man kan spille - også selvom man er newbie i SOCOM?
Der er mange dedikerede servere, men for mit vedkomme bruger jeg mest egen-hostede servere (mest nogen de kaldes noget med DK) Med hensyn til Newbie's tror jeg ikke du skal tage de dedikerede servere da de (for mig) er ret hårde. Som newbie tog jeg mest DK serverene.
Er der nogle stykker herinde fra, som ville være klar på at spille SOCOM, således vi rigtigt kan game? Hvor mange herinde spiller egentligt SOCOM? Er der blevet banket en klan op? :-)
'
Jeg er personligt klar på noget SOCOM (vores klan er som jeg håber, ligeledes) Vores klan er fra P:R. Medlemmer: MartinM, T.REX, Palssgård og RaGe (indtil videre:))