X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lidt hjælp i geografi!


Svar
RaGeRaGeSkrevet 01/10-03 20:11, rettet 01/10-03 20:13 
Jeg har en lillesøster, som har brug for lidt hjælp (kan ikke selv hjælpe hende) med nogle spørgsmål angående Hovden i Norge.

1. Hvor mange indbygger er der i Hovden? Jeg har søgt over det hele, men kan ikke finde svaret til hende.

2. Afstanden mellem Rønshoved/Kruså (sønderjylland) til Hirtshals (nordjylland)?

Hvis en eller anden kan hjælpe videre med disse spørgsmål, så vil min søster være meget taknemmelig - der er trodsalt mange kloge hoveder herinde ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KakarotKakarotSkrevet 01/10-03 20:25, rettet 01/10-03 21:02 
Her er der lidt info om Hovden..

http://www.hovden.com/hovden.asp?init=2&cate_id=1022

http://www.hovden.com/kart.asp?init=7

Kruså-Hirtshals= ca 350km
Så må du lige hilse din lillesøster;)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
APHAPHSkrevet 01/10-03 20:32 
RaGe >
2. Afstanden mellem Rønshoved/Kruså (sønderjylland) til Hirtshals (nordjylland)?


Prøv Kraks Ruteplan
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 01/10-03 20:32 
Har osse kigget på den som Kakarot foreslår, og så vidt jeg kan se er der ikke noget om indbyggertal.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KakarotKakarotSkrevet 01/10-03 20:47, rettet 01/10-03 21:13 
Nej, jeg kun heller ik finde noget om indbyggertal, men det var mere bare lidt info om Hovden. Sys ik rigtig man kan finde noget på netter om denne by...

Ja,RaGe hvis du stædig hade dit super duper mega ghetto leksikon,(som KUN kosted 10.000kr)så ku du jo ha fundet ud af det.. :P
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
BobbeBobbeSkrevet 01/10-03 21:29 
Mener du lademann? :D
Har kigget, ingen Hovden :(
Spiller nu: Wii
KakarotKakarotSkrevet 01/10-03 21:38 
Kan ik huske hva det hed, men kan bare huske at det var RaGe der købte det, og det kosted ca 8.000kr eller sådan... Og fik man brugt det...hmmm.. NEJ! :P
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
DizzyDizzySkrevet 01/10-03 21:48 
Vi er 864 innbyggjarar (pr. 01.04.03)

Håber dette er godt nok, det gælder vist hele kommunen

Link...
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 00:10, rettet 02/10-03 00:10 
Kakarot >
Nej, jeg kun heller ik finde noget om indbyggertal, men det var mere bare lidt info om Hovden. Sys ik rigtig man kan finde noget på netter om denne by...

Ja,RaGe hvis du stædig hade dit super duper mega ghetto leksikon,(som KUN kosted 10.000kr)så ku du jo ha fundet ud af det.. :P

Ahahahahaha! Ghetto leksikon - den var sgu god!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 00:11 
Mange tak for hjælpen allesammen!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SchwenSchwenSkrevet 02/10-03 19:26 
Jeg har faktisk været på skiferie i Hovden for nogle år siden, og det er en meget lille by, så 864 indbyggere skal nok passe.

Gode hoteller og løjper forresten:)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 02/10-03 22:33 
RaGe >
Mange tak for hjælpen allesammen!


det er da ikk din søster som ska vide det...du ska da op til din kæreste i norge.... og fange elge
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig