X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kærester og konsoller...


Svar
BlossomBlossomSkrevet 30/09-03 22:51, rettet 30/09-03 22:54 
Jeg har lagt mærke til at der gentagne gange, har været emner op omkring hvilke spil man skulle købe for at få kæresten til at spille..

Derfor bliver jeg lidt nysgerrig..

Hvor mange herinde HAR egentlig en kæreste der interreserer sig for konsollerne??
Kun en lille smule?? Eller lige så meget som dig selv???

Skal du nogensinde fravælge at spille fordi ... Se hele indlægget
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/10-03 12:57 
Blossom >

Jeg kan som kvinde ikke bare sætte mig ned og spille hvis der f.eks er en stak vasketøj eller en opvask der står og venter. Det accepteres ikke.



Det skal du ikke finde dig i Blossom! Kan godt huske når min to meter høje far ikke ville gøre noget, som min mor ville have ham til!O_o.... Så begyndte 3 verdenskrig, skal jeg lige love for! LOL... Deres skilsmisseproblemer var ikke noget der hjalp på humøret og sammenholdet!! Kort sagt - Tag tyren ved hornene(hvis du ved hvad jeg mener):D... Bare ikke gå for langt som mine forældre gjorde - Og blive skilt! De blev ikke skilt fordi min mor også pressede på og forlangte at min far skulle tage sin torn i huset, men andre problemer(Min far var/er på flasken), men den stabiliten og ligestilling så ud til kun at være sundt!:=)

Det kan godt være lidt nederen når man er 6 år:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
MarcusMarcusSkrevet 21/10-03 13:28 
Val>> Selvfølgelig er ligestilling godt men vil nu ikke lige frem satse forholdet pga. en interesse konflikt. Så synes jeg man overdriver lidt. Fint med at prøve at overtale en person men et ultimatum ville ødelægge et forhold der måske er rigtig godt på mange andre punkter.
MarcusMarcusSkrevet 21/10-03 13:41 
Blossom>> Interessante minder :) Jeg kan også godt lide at tæve folk i Tekken og vinder også for det meste :) Vi burde næsten tage en kamp engang :)

Lidt ærgeligt med veninderne & vennerne at ingen af dem af spil interesserede hvis det er en vigtig ting for dig.
Da multiplayer spil klart er en af de fede ting ved konsoller og computer spil. Er det slet ikke muligt for dig at finde nogen at spille med/imod? Ud fra din forklaring så har du vidst masser at lave og så må man jo bare vælge om man vil have nye venner med den interesse og tilgengæld droppe eller bruge mindre tid på ens nuværende eller vennerne overgår hobbyen. Men det har du jo nok allerede taget stilling til, til venindernes/vennernes fordel. Så det er svært at finde løsningen på problemet. Men så må du jo komme til nogle Playright stævner og spille igennem så du kan vente et år med noget mere multiplayer :)

Lidt ærgeligt at han er så stædig at han slet ikke vil. Men svært at sige hvad man kan gøre imod det. Man må håbe på han indser at han er for stædig og tænker lidt mere på at glæde dig og give igen for det du giver ham :)

Nej, det med at blive voksen er selvfølgelig et problem, men det varierer også hvordan folk ser på det. Personligt vil jeg foretrække selv at forblive på nogenlunde samme måde som nu (18 år) dog forbedre mig og lave flere interessante ting. Og lære omkring diverse ting så mine holdninger bliver mere gennemtænkte.

Andre kan så godt lide at blive meget seriøse og sætte humoren lavere hvilket jeg ikke helt forstår men det er jo nok bare så meget anderledes at det er svært at sætte sig ind i.

Lommeregner tændt. = 40 år gammel----jep det er en rimelig stor forskel.
Det må være noget specielt. Hvis man tænker på 18års forskel så kunne man også gå nedad i stedet og gå ned til en kæreste på 4år. Selvfølgelig er der større ændring mellem hver alder i barndommen men alligevel.

Men kærlighed er jo også noget halv mystisk noget som ofte overrasker :)
JAAJAASkrevet 21/10-03 13:55, rettet 21/10-03 13:57 
Jeg kan kun sige, Blossom, at det er elementær psykologi, at noget vil gå galt før eller senere, hvis du ikke giver dig selv lov til at tage nogle timer hist og pist med din hobby uden at spekulere på, hvad andre måtte synes om det. Det er et spørgsmål om at gøre det klart for andre, at det her altså er vigtigt for dig - at det er noget, der gør dig glad og dermed til et rarere menneske at være sammen med i det lange løb.
BlossomBlossomSkrevet 21/10-03 14:00 
Den kommentar med at man gerne vil holde sig ung som da man var 18 hører jeg kun alt for tit.

jeg tror (ved) bare at det ikke er så enkelt.
Selvfølglig kan man holde sig ung og frisk på mange punkter, men med alderen kommer et andet ansvar (job, kone, børn, hus, bil, penge, penge, penge) og dermed andre interesser og holdninger.

Verden idag er stresset og samfundets måde at fungere på giver generelt ikke meget tid tilovers.

Ang. det med at spille multiplayer, så har jeg da muligheden når hans 3 børn er hos os hver 2. weekend, men set i forhold til den tid og hygge vi havde for nogle år tilbage, så kan man godt se at han i løbet af kun et par år er blevet en del ældre og mere stresset.

Det er som jeg skrev nok bare lidt brok fra min side, over at vi mangler lidt hyggeligt samvær i vores forhold... ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 21/10-03 14:04 
JAA >
Jeg kan kun sige, Blossom, at det er elementær psykologi, at noget vil gå galt før eller senere, hvis du ikke giver dig selv lov til at tage nogle timer hist og pist med din hobby uden at spekulere på, hvad andre måtte synes om det. Det er et spørgsmål om at gøre det klart for andre, at det her altså er vigtigt for dig - at det er noget, der gør dig glad og dermed til et rarere menneske at være sammen med i det lange løb.

Jeg vil give dig fuldstændig ret, men der er jeg nok for svag. Jeg tror også at jeg får dårlig samvittighed overfor mig selv, da jeg jo går hjemme til daglig ( indtil videre), og det er hans pengepung der sørger for at jeg kan tillade mig det.
Det skal lige siges i den anledning, at jeg er hjemmegående, og altså har 0,- i indtægt. Heller ikke fra kommunen.
Men du har stadig ret.
Jeg har også tænkt på at finde noget deltids, da det ikke er rart at gå og føle at man "skylder" ham noget.
Men det er jo så min egen kærlige tankegang...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
JAAJAASkrevet 21/10-03 14:04 
Blossom >
Verden idag er stresset og samfundets måde at fungere på giver generelt ikke meget tid tilovers.

Hvilket selvfølgelig gør det endnu mere vigtigt, at man finder sine pusterum.
BlossomBlossomSkrevet 21/10-03 14:07, rettet 21/10-03 14:10 
Mysterious >
Val>> Selvfølgelig er ligestilling godt men vil nu ikke lige frem satse forholdet pga. en interesse konflikt. Så synes jeg man overdriver lidt. Fint med at prøve at overtale en person men et ultimatum ville ødelægge et forhold der måske er rigtig godt på mange andre punkter.

Jeg forstår udmærket hvad VAL mener...
Jeg er ikke særlig god til at stampe i gulvet hvad angår ligestilling hos os..
Det har nok meget med ovenstående svar at gøre, og så fordi jeg netop lever sammen med en mand som er så meget ældre og derfor også af lidt ældre holdning end de fleste unge er idag..

Han har jo haft et tidligere liv sammen med en anden kvinde (gift i 12 år) og de var jævnaldrende og sammen fra de var helt unge..
I sådan et forhold er man mere jævnbyrdige, og kan "opdrage" på hinanden.
Det bliver starks sværere at opdrage på en "brugt" mand.

(og hans eks har desværre været ringe til den opgave på nogle punkter)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
MarcusMarcusSkrevet 21/10-03 16:01, rettet 30/10-03 21:49 
Blossom omkring Val + mere>>

Jeg forstod det også, synes bare det lød lidt som om at han virkeligt opfordrede til noget der var tæt opad en skilsmisse.

Selvfølgelig skal du også ha' lov til at lave de ting du har lyst til. Det er klart. Måske tjener han pengene men det koster sådan set også penge at gøre alt det arbejde du gør hvilket så er en udbetaling mindre :)
Og dit arbejde i huset er sikkert også lige så hårdt som hans arbejde hvis du ikke har så meget tid til overs. Og udover det snakkede du også om en salon.

Så han burde da respektere dig lige så meget som ham selv og ikke stille sig selv over dig. I er lige meget værd!

Han ved nok mere(18 år's liv mere er trodsalt rimelig meget mere erfaring), men der er stadig en masse som han ikke ved som du ved noget om, som du ved noget om.

Fx. at være venlig og sætte andre over sig selv. Dog skal man selvfølgelig ikke altid lade sig manipulere.

Og så burde han være en gentleman og værdsætte dig langt over ham selv.
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig