X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt arcadestick


Svar
olmeolmeSkrevet 30/09-03 15:00 
Hvilke arcadestick skal jeg købe. Det behøver ikke at koste en arm. Ville helst undgå at importere fra asien også.
RJKRJKSkrevet 30/09-03 15:13 
Namcos er det bedste.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
olmeolmeSkrevet 30/09-03 15:20 
Hvor finder man dem henne?
RJKRJKSkrevet 30/09-03 15:25 
Man er bare heldig, tror jeg - i hvert fald hvis det er i Danmark. Jeg fandt mit i en Electronic World for 3-4 år siden til 100,-. Naieras "fund" var vist noget af det samme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 30/09-03 15:32, rettet 30/09-03 15:37 
Jep, 100,- i Fona her i sommerferien. Sticket er i øvrigt ligeså sjældent udenfor Danmark, som det er i Danmark. Der er ikke afsindigt mange på eBay...

Hvis du aldrig finder noget godt, så vent til det her kommer. Det bliver nok hentet til England af diverse importforhandlere. Det kan godt være det er et "tema-stick", men det har i det mindste alle knapperne, i modsætning til Soul Calibur II og Guilty Gear XX stickene.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 30/09-03 15:40 
Har du et link til de omtalte importforhandlere i england?
NaieraNaieraSkrevet 30/09-03 15:44 
Omtalte stick kommer nok først sammen med spillet, og det bliver tidligst 18. December.

Men ellers er forhandlere der nok får sådanne stick hjem:

www.goblindirect.com
www.videogamimports.com
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 30/09-03 15:48 
goblindirect havde kun et ASCII til 55£. Lidt dyrt måske :-)
Bliver nok nød til at kigge en masse butikker igennem.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig