X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBC HELP!!


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 27/09-03 13:48 
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!! Jeg har lige købt et patch kabel til min Xbox for, at connecte den til min trådløse router, D-Link 614+, som er Xbox compatible (står på pakken). Sat kablet i routeren og i min Xbox, og når jeg åbner mit XBC og sætter min maskine i System Link Modem, så står der at Xboxen ER "found". Problemet er dog, at når jeg vil connecte til en server, så kommer den aldrig frem på mit TV :/ Jeg har virkelig prøvet alt, og ville håbe at i kunne guide mig igennem det, da jeg virkelig gerne vil få det til at virke!

Alt hjælp vil blive værdsat!
HardballerHardballerSkrevet 27/09-03 13:50 
Hvis der står på pakken at den er Xbox compatible, så må der vel også stå noget om det i brugsforvirringen?
DommergaardDommergaardSkrevet 27/09-03 13:55 
Nope står bare hvordan man sætter den til etc.

Help :/
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 27/09-03 21:26 
Det kan være at du har joinet en tysk, fransk, spansk, italiensk eller ntsc sever for dem kan du ihvertald ikke spille imod.

Håber det ka´ hjælpe
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/09-03 23:47, rettet 27/09-03 23:58 
Halv off topic:
Jeg kan ikke hoste, kan det ikke have noget med en firewall at gøre, jeg køre med win2000; så mit spørgsmål er: Hvordan fjerner man en eventuel firewall fra win2000; måske lyder spørgsmålet dumt men jeg vil sætte pris på hvis et klogt hovede gad at svare :)

Edit:
Ellers Hvordan fjerner man en n.a.t eller forwarder porte i en helt normal sandberg switch? Hvis det er det der skal til?
soon the world will be one big computer
KTCKTCSkrevet 27/09-03 23:56, rettet 27/09-03 23:57 
Normalt er der ikke aktiveret firewall når du installerer Win 2000, men ellers kan du finde det i kontrolpanelet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/09-03 00:01 
Jeg har tjekket alt i kontrolpaneler, men kan ikke finde noget om firewall...ved dog godt hvor man ordner det i winxp, men det er åbenbart ikke det samme i win2000, ellers er det måske min switch; (refererer til edit ovenfor,
soon the world will be one big computer
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 10:41 
Kan i ikke vende tilbage til mit spg?

KTC, har skrevet til dig mange gange :/
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/09-03 11:53 
Okay, hvis det ikke fordi du spiller med lande der ikke kan ses, kan det være at du skal vente lidt når du er inde på serveren, der er nemlig ikke altid
at serveren er klar nå hosten har startet spillet.
soon the world will be one big computer
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 12:15 
Forsøget værd... har bare prøvet alt snart :(
KTCKTCSkrevet 28/09-03 12:27 
Jeg har nu set dine beskeder, men da min computer lige har brændt CPU, bundkort og RAM af, så har jeg hverken haft mulighed, tid eller overskud til at svare dig.

Mit bud er, at det måske kan have noget med NAT at gøre. Du kan teste dette ved at starte en FTP-server på din PC, og så se om folk kan komme ind på den fra nettet...
Jeg kender ikke dit udstyr, så du må selv lige finde ud af det med NAT.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 13:44 
OK, vil prøve videre!

Tak for hjælpen alle sammen, keep it coming! ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 22:32 
Ingen højere? :(
DommergaardDommergaardSkrevet 30/09-03 15:38 
Please hjælp mig, snart ved at miste modet!
nullernullerSkrevet 30/09-03 16:25 
har du kigget på www.eksperten.dk
der er over 200 spørgsmål/svar ang xbox
det kan da være der er et du kan bruge
Nuller
Nu med Xbox 360
DommergaardDommergaardSkrevet 06/10-03 21:35 
Har stadig brug for hjælp... ingen der har den mindste anelse?
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 21:39 
Joeh, men det er blevet sagt :/
Engang hvor jeg havde problemer med min router genstartede jeg den 10 gange or so, og så virkede det pludselig :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DommergaardDommergaardSkrevet 06/10-03 22:03 
Besynderlig måde... men er da værd at prøve :)

Keep it coming...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig