X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Just like 1999


Svar
OkottaOkottaSkrevet 26/09-03 19:39 
Jeg købte min Dreamcast i 1999, og købte samtidigt Soul Calibur, da det så SÅ lækkert ud, at jeg bare måtte eje det.

Har aldrig været særligt interesseret i beat'em ups eller fighterspil, men der har nu altid været et eller andet over SC, som fangede mig, og fik mig til at bruge meget tid med det; Det er et af de eneste spil, hvor jeg gider lære combos, og gider spille igennem med alle karakterene - så glad er jeg for Soul Calibur.

Idag købte jeg så Soul Calibur 2 til Gamecube, og det er helt li'som at være tilbage i 1999 igen - jeg kommer til at bruge SÅ meget tid sammen med det spil.

Jeg savner stadig min Dreamcast, men SC 2 er et plaster på såret.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 27/09-03 02:02 
Du kommer også til at savne din Xbox!
Det er jeg sikker på!
AndyAndySkrevet 27/09-03 08:49 
Jeg har det også lige fået det til GameCube og jeg ELSKER virkelig det spil!!!!! og især Weapon Master Mode:o)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
OkottaOkottaSkrevet 27/09-03 10:20 
Rebelheart >
Du kommer også til at savne din Xbox!
Det er jeg sikker på!

Hvis Halo 2 pludselig dukker op til jul, i år, og scorer 10/10 i Edge, så vil jeg savne en Xbox.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 27/09-03 10:43, rettet 27/09-03 10:43 
Jeg vil savne min Xbox lige meget hvad hvis jeg ikke kommer til at prøve Halo 2, The fall of Max Payne, det nye Splinter Cell 2 og en masse andet gejl!

Btw. Power Stone spillene til DC var fantastiske, og gav mig nogle timer med en ven, hvilket Fur Fighters også gjorde!
dpldplSkrevet 27/09-03 11:38 
Jeg fik SC2 igår. Og jeg blev helt overrasket. Minde mig bare om de gode "gamle" tid med min PSX og soul blade.

Og det er sgu fedt de har fået weapon master mode tilbage i spillet. Noget jeg savnet ved SC, hvor var alle våbene.

Nåå det her er en god weekend SC2 og powerstone(kom ind af døren idag)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DommergaardDommergaardSkrevet 27/09-03 13:35 
Sagde jo at Power Stone var fedt!

Btw. så skaffer jeg mig også snart et eksemplar af SC2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig