X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke spil skal man have?


Svar
enfenenfenSkrevet 24/09-03 15:55 
Da Metro har tilbud på en GC imorgen til en billig penge, ser jeg ingen anden udvej end at købe en GC. Så kan endelig for set, om den har noget at byde på.

Jeg har allerede besluttet mig for følgende spil:

Resident Evil
Resident Evil Zero
Star Wars Rogue Leader
F-Zero

Er der andre spil, som man burde kigge nærmere på? Jeg er ikke interesseret i Metroid Prime.
What is the Matrix?
JimPPJimPPSkrevet 24/09-03 16:00 
Zelda WW virker næsten for åbentlyst at anbefale ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
tastasSkrevet 24/09-03 16:05, rettet 24/09-03 16:05 
Super Monkey Ball 2 vil jeg også mene helt klart er værd at se nærmere på.
Mario også.

Ellers af kommende er der jo også Viewtifull Joe og Rogue Squandron III: Rebel Strike som kommer den 7 nov.

Faktisk bør du overveje om du vil have Rogue Leader nu - hele Rogue Leader kommer som Co-op i Rebel Strike, samtidig med at Rebel Strike vil have en stor single player del ved siden af.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/09-03 16:24 
Hvis du virkelig er hooked på Resident Evil burde du kigge på Eternal Darkness, det kan fås til lidt over 200 garanteret. Ellers skal du helt sikkert ha Super Smash Brothers Melee! Det er nintendo-fighting så det batter. Selvfølgelig erklære jeg mig enig i at Zelda TWW er et must MED BONUSDISCEN (put det øverst på listen!)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 24/09-03 16:30 
Pas på med Super Monkey Ball 2; Det er slet ikke i samme liga som det første SMB. Sega har rodet med gameplay elementerne, og det er IKKE udpræget gode ting, som er kommet ud af det.

Køb det første SMB istedet - det er et genialt spil.

Enfen - Hvorfor er du ikke interesseret i Metroid Prime?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 24/09-03 16:39 
Hvad angår multiplayerdelen - som er spillets kerne - så er SMB2 klart bedre end 1'eren.

Ellers kan du jo tage linkede liste, ignorere multiplatformtitlerne og ellers bare starte fra toppen af. Så går du ikke helt galt...

Arkiv > Toptitler > GameCube
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 24/09-03 17:57 
Zelda: TWW
Final Fantasy Crystal Chronicles
Ikaruga
F-Zero

Et par stykker der ikke er ude endnu...
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 24/09-03 18:12 
SMB2 og Sega Soccer Slam er, efter min mening, de bedste multiplayer-spil til GC pt. Glem alt om Mario Party, de her sparker rüef!

Ellers kan jeg anbefale...

F-Zero GX
Beach Spikers
TWW
Mario Kart: DD
AsseAsseSkrevet 24/09-03 19:39 
Puha, der er jo mange, men jeg nævner nogle af dem:

SSBM! (Det spil skal du altså ha hvis du kan lide multiplayer spil! Efter min mening der bedste spil nogensinde!)
Ikaruga
Burnout og waverace hvis du ka li "racerspil"
TWW, og en masse andre, men jeg regner ikke med at du vil investere mange tusinde her med det samme..:)
enfenenfenSkrevet 24/09-03 19:59, rettet 24/09-03 20:00 
Jeg må hellere lige nævne, at jeg kun er interesseret i titler, som er GC exclusives. Alle multiplatform titler, køber jeg til Xbox - og kun den :)

Jeg tror dog, at jeg har fået nok forslag fra Jer. Tak for oplysningen RJK.

Jeg er dog lige i tvivl omkring Rogue Leader. Er det hele spillet, som man får med i Rebel Strike eller?
What is the Matrix?
AsseAsseSkrevet 24/09-03 20:41 
Det tror jeg, men jeg er ikke sikker på om man kan spille single. Det vil jeg tro, men har kun hørt om co-op..
tastasSkrevet 24/09-03 20:52, rettet 24/09-03 20:53 
Man får hele Rogue Leader med i Rebel Strike, men det kan så tilgengæld kun spilles i Co-op.

Det er i hvert fald det sidste jeg har læst om det.
Er sikkert for at folk der har Rogue Leader ikke skal føle sig helt "snydt".
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
FourDFourDSkrevet 24/09-03 21:14 
hvordan ka du købe F-zero? det er da ikk udkommet endnu..
men hvis du kan købe det så: F-ZERO! har prøvet det.. kan ikke få nok! har selv forudbestilt en PAL version af spillet..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 24/09-03 21:18 
Der er altid en US-version :)
tastasSkrevet 24/09-03 22:13 
Det er der nemlig ;D
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
OkottaOkottaSkrevet 24/09-03 22:45 
Enfen >
Jeg må hellere lige nævne, at jeg kun er interesseret i titler, som er GC exclusives.

Så SKAL du købe Metroid Prime - ellers fortjener du sgu ikke at ha' en GameCube.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 25/09-03 06:36 
Køb hellere en GameBoy Player og Metroid Fusion.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 25/09-03 09:50 
Okotta >
Så SKAL du købe Metroid Prime - ellers fortjener du sgu ikke at ha' en GameCube.

Jeg gider ikke et 1st person shooter look-a-like, når det ikke er det alligevel.

Er det ikke noget med, at fjender spawner hele tiden? Det er jeg nemlig heller ikke interesseret i. Det vil bare minde om Turok - Flot spil, intet gameplay - det er min mening.
What is the Matrix?
psychomantispsychomantisSkrevet 25/09-03 10:15 
Du skal ikke se Metroid prime som en 1st person shooter, bare fordi perspektivet er 1.person og du kan skyde...
Det er i virkeligheden et platform/adventure spil med stort set samme gameplay elementer som 2D udgaverne.
Og i den forbindelse er det utroligt vellykket, også selvom fjenderne respawner. Flot grafik, jovist! Intet gameplay? Glem det.
enfenenfenSkrevet 25/09-03 10:59 
Det er det jeg mener. Derfor er jeg ikke interesseret i spillet :)
What is the Matrix?
psychomantispsychomantisSkrevet 25/09-03 11:09 
Fair nok. Troede, at du bedømte som var det en dårlig 1.person shooter...
PlaykidPlaykidSkrevet 25/09-03 11:30 
Jeg kunne faktisk godt lide MP, men det blev kasseret pga. en elendig styring.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 25/09-03 12:04 
Enfen >
Jeg gider ikke et 1st person shooter look-a-like, når det ikke er det alligevel.

Er det ikke noget med, at fjender spawner hele tiden? Det er jeg nemlig heller ikke interesseret i. Det vil bare minde om Turok - Flot spil, intet gameplay - det er min mening.

Jeg synes ikke du skal købe en Gamecube.

Ikke kun fordi du ikke er interesseret i Metroid Prime, men osse fordi du ikke kender de andre spil, du overvejer at købe.

Tror du bliver skuffet over dit køb af en Gamecube - hold dig til Xbox'en; Jeg har indtryk af, at du mest er til amerikanske/vestlige spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 25/09-03 12:27, rettet 25/09-03 14:16 
Det var da noget underligt noget at skrive...

Hvor ved du fra, at jeg ikke kender til de spil, jeg overvejer at købe?

Jeg kender dem sgu alle sammen.

Det kan være, at jeg går hen og bliver skuffet over Gamecube, det regner jeg næsten også med. Derfor kan jeg næsten kun blive positivt overrasket. Når GC'en kun koster 1000,-, så er det næsten dumt at lade være med at købe den.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 25/09-03 12:30 
Jeg tror skam gerne, at du kender de spil du vil købe, af navn, men jeg tror du bliver skuffet over dem, når du spiller dem.

Har du nogensinde spillet et Resident Evil spil f.eks?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 25/09-03 13:06 
Eh ja.

Resident Evil 1+2+3 på Playstation
Resident Evil: Code Veronica på PS2.

Så jeg tror jeg kender dem.

Jeg har prøvet Rogue Leader kort og da jeg altid har spillet Star Wars spil, vil jeg også gerne spille førnævnte.

Lad nu være med at komme med formodninger. Spørg istedet.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 25/09-03 21:16 
Så fik jeg købt en Gamecube. Jeg har selvfølgelig ikke nogen spil endnu, så jeg kan ikke teste den endnu :)

Jeg fik også købt et originalt RGB kabel med til 125,- - Ved ikke om det er overpris, da jeg ikke har studeret Gamecube markedet så nøje :)

Kan man ikke få fat i en demo disc et eller andet sted?

PS:
Fik også købt en masse guf derude - Pringles til 10,- pr. pakke og 2 kilo peanuts til 65,- :)
What is the Matrix?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 25/09-03 21:23 
Hvad med Pikmin, det er da også udelukkende udkommet til GC. Jeg har det til salg for kun 150 kr. incl. porto. Helt nyt og stadig pakket i folie!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig