X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

gameseek eller gameplay.co.uk ?


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-03 10:47, rettet 24/09-03 11:24 
Jeg vil invistere i en skærm til min Xbox, men jeg har nogle spørgsmål angående shoppene.

http://www.gameseek.co.uk/productdetail/Xboxetkx3zb5jtvxgjck/

http://shop.gameplay.co.uk/tvg/productpage.asp?ProductCode=XB0553

Man kan betale med Visa, hvilket er fint nok. Men kommer der porto på varene? Og hvor lang tid går der før man modtager varene?
Jeg skulle gerne have noget at lave til min studietur til Firenze om aftenen;)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 24/09-03 10:50, rettet 24/09-03 10:53 
Dine links bliver desværre dræbt :(

EDIT: Hjælper lige lidt

første link
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 24/09-03 10:52 
nummer to...

andet link
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-03 10:53 
Ja, desværre.

Jeg kan ikke engang diregere jer, for der er firewall på skolens computer der forhindrer os i at se siderne:/
Men skærmen skulle kunne se under Xbox-accesorios og skærm, men jeg ved ikke hilken side det er på.
Spiller nu: Halo 3
PoulPoulSkrevet 24/09-03 11:07 
Jeg har handlet med Gameplay en håndfuld gange og været fuldt ud tilfreds hver gang. De har hver gang leveret indenfor 1-2 uger, nogle gange tog det kun 3-4 dage. Du skal nok regne med at der skal lægges noget porto på.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-03 11:24 
Hvor meget skal jeg ca. regne med i porto?
Spiller nu: Halo 3
PoulPoulSkrevet 24/09-03 12:03 
Det afhænger vel af hvor stor en vare det er. Jeg mener at portoen på spil er 2 pund.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-03 12:33 
2 pund er da til at overkomme, men jeg tror nu at den bærbar skærm er lidt tungere.

Men jeg vil da håbe de har en hurtig levering:)
Spiller nu: Halo 3
bootsbootsSkrevet 24/09-03 14:23, rettet 24/09-03 14:29 
Jeg skrev til Gameplay for ca. 2 måneder siden, for at få porto på en konsol at vide; men de svarede tilbage, at de ikke sender udenfor England. Jeg ved ikke om det samme gælder for en skærm. Her er hvad hun skrev: I'm afraid we can't actually ship consoles overseas, shipping for games is £4.00 per order...
Hos Gameseek sender de kun spil og DVD udenfor England....
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-03 14:44 
Det gør de da!... gør de ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
bootsbootsSkrevet 24/09-03 14:52 
Tjaaa.... Gameplay skrev det til mig i en mail, og hos Gameseek står det faktisk på deres side...
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-03 15:00 
Pis, jeg skal altså bruge en skærm hvis der ikke er fjernsyn på hotellet, jeg gider ikke slæbe en 14" med:(

Er der ingen danske internetshoppe der sælger sådan en skærm?
Spiller nu: Halo 3
bootsbootsSkrevet 24/09-03 15:07, rettet 24/09-03 15:08 
Men du gider godt slæbe din X-Box med? Hvorfor nøjes du ikke bare med GBA'en og et par fede spil? Måske kan du finde nogen billige spil i Firenze....

Hmmm....studietur til Firenze...så er du da slet ikke på hotellet om aftenen.... ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-03 15:43 
Der er altid tid til at spille:)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 25/09-03 00:31 
boots >
Men du gider godt slæbe din X-Box med? Hvorfor nøjes du ikke bare med GBA'en og et par fede spil? Måske kan du finde nogen billige spil i Firenze....

Helt sikkert, man må yde for at nyde...eller noget:)
Ej, de har sikkert fjernsyn på det hotel vi skal bo på, og et par kilo fra og til gør ikke noget.

Men det med skærmen bliver ikke til noget, jeg har lige fået en bekræftende mail.

"No Sorry, its not worth us sending hardware outside the UK as the postage
charges are astronomical.
But Software we will ship to you Tem no probs.

If there is anything else i could help you with please let me know and i
will be glad to assist,"

Så det er altså kun hardware de har problemer med at sende til Danmark:(
Spiller nu: Halo 3
juventus champjuventus champSkrevet 25/09-03 05:35 
Jeg bruger meget gameplay,spillet kommer dagen efter release day.Portoen er 35kr.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
MajorPMajorPSkrevet 26/09-03 14:39 
Brug Gameplay. De tager kun 3£ i porto og varen sendes hurtigt. AAA butik!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PoulPoulSkrevet 26/09-03 15:03 
Hurtige er de i hvert fald. Jeg havde bestilt det seneste CM Magazine hos dem og det fik jeg i går, som jo var samme dag som bladet røg i butikkerne i England.
PlaykidPlaykidSkrevet 26/09-03 16:04 
MajorP >
Brug Gameplay. De tager kun 3£ i porto og varen sendes hurtigt. AAA butik!

Hvis de ikke sender Hardware, kan det være det samme:/
Men tak for tippet.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 26/09-03 17:30 
boots >
Jeg skrev til Gameplay for ca. 2 måneder siden, for at få porto på en konsol at vide; men de svarede tilbage, at de ikke sender udenfor England. Jeg ved ikke om det samme gælder for en skærm. Her er hvad hun skrev: I'm afraid we can't actually ship consoles overseas, shipping for games is £4.00 per order...
Hos Gameseek sender de kun spil og DVD udenfor England....

Jeg har lige snakket med dem over deres live service.

De siger der ikke skulle være nogen problemer med at jeg købte en Joytech skærm hos dem. De sender til Danmark:)
Så der skal nok snart bestilles sådan en skærm:)
Spiller nu: Halo 3
bootsbootsSkrevet 26/09-03 18:50, rettet 26/09-03 19:11 
Det var da lækkert. Skriv lige herinde når du har modtaget den.... Hvor meget i porto, indpakning, hvor hurtigt du fik den m.m.... Så skal jeg måske alligevel snart have en gameboyplayer....

Rettelse: Bortset fra at de ikke sælger den løst mere....:(
MajorPMajorPSkrevet 26/09-03 19:49 
PS2 playkid >
Hvis de ikke sender Hardware, kan det være det samme:/
Men tak for tippet.


Ved ikke om du vil kategorisere Gameboy Player som hardware? Men min Gameboy Player kom i hvert fald til mig smertefrit - faktisk efter kun tre dage!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
bootsbootsSkrevet 26/09-03 20:14 
Det var en skærm han mente.... Det var mig der i sin tid forsøgte at købe en Cube m. player hos Gameplay - uden held... De sagde dengang, at de kun sendte spil udenfor UK. Men....tjooo...en Gameboy Player er da vel hardware, ikke? Det er da ihvertfald ikke software...
Hvor fik du din Player fra? Pris/Porto?
NaieraNaieraSkrevet 26/09-03 20:15 
Man kan altså også bare køb en GB Player i en helt normal dansk butik...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 26/09-03 20:29, rettet 26/09-03 20:32 
Kan man det? Da jeg havde emnet oppe herinde, kunne man "måske" købe den i EBGames (er det ikke dét det hedder) til ca. 500,-. Er der kommet flere steder man kan købe den? Billigere end 500,-?
Dét jeg ville købe dengang var bundlet cube+player, hvor playeren var gratis.
NaieraNaieraSkrevet 26/09-03 20:30 
Nej, prisen er 500,-. Det kostede den da jeg købte den i EB Games omkring halvvejs igennem skolerne sommerferie. Man kan også købe den andre steder, hvor de sælger GameCube og GBA ting.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 26/09-03 20:32 
Problemet er så at finde de steder. Der er efterhånden ikke mange tilbage. Ihvertfald ikke hvor jeg bor....
bootsbootsSkrevet 27/09-03 13:05 
Nu har jeg snakket med Gameplay.co.uk, og jeg vil absolut anbefale deres Live Help. Jeg trykkede på live help, og fik med det samme kontakt med Craig fra Gameplay. Han gav mig et link til hvor jeg kunne finde playeren på deres sider, og den koster kun £39.99 med £2.95 i porto. Desuden spurgte jeg ham mht. det tidligere spørgsmål, om de sender hardware. Ikke konsoller; men skærme og playere er der ingen problemer med. Og portoen er stadig kun £2.95 - uanset hvor meget man bestiller.... Jeg afgav en bestilling på Super Mario Sunshine + noget tilbehør sent i går aftes, og dén ordre er allerede afsendt her til morgen... Lader til at være en virkelig god web-shop...
MajorPMajorPSkrevet 27/09-03 13:43 
Som jeg sagde =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
bootsbootsSkrevet 27/09-03 13:44 
Jeps....som du sagde. Troede bare kun man kunne købe spil der...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/09-03 14:05 
Hvad gør man egenligt hvis ens adress indeholder et "ø"?

I min "Default adress" er "ø'et" blevet lavet om til et "x", der er selvfølgelig nok informationer til man ville kunne finde ejermanden, men?
Spiller nu: Halo 3
olmeolmeSkrevet 27/09-03 14:12 
Ø'et forbliver et x. Der står Kxbenhavn på det jeg har modtaget.
NaieraNaieraSkrevet 27/09-03 14:17 
For at være helt sikker på ikke at forvirre dumme amerikanere i fremtiden, burde I bruge AA istedet for Å, AE istedet for Æ og OE istedet for Ø.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 27/09-03 14:25 
Troede nu at gameplay.co.uk, var englændere. Er sq så forvirrende at de snakker samme sprog :-)
bootsbootsSkrevet 27/09-03 14:28 
Naiera >
For at være helt sikker på ikke at forvirre dumme amerikanere i fremtiden, burde I bruge AA istedet for Å, AE istedet for Æ og OE istedet for Ø.

Amerikanerne/englaenderne er sikkert ret ligeglade; men for det soede danske postbuds skyld, er det smart at bruge ovenstaaende....
NaieraNaieraSkrevet 27/09-03 14:30 
Hvis nu en eller anden fed og dum amerikaner modtager en ordre med et bogstav i han ikke kender, kan man aldrig være sikker på han ikke bare smider den ud...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 27/09-03 14:34 
Hmmm.... du kan da vist ikke li' amerikanere, hva' Naiera? Meeeeenn... sandsynligheden for at det er en amerikaner der modtager ordrer på Gameplay.co.uk er nu nok alligevel temmelig lille, tror du ikke? ;)
NaieraNaieraSkrevet 27/09-03 14:42, rettet 27/09-03 14:43 
Nu snakkede jeg jo, selvfølgelig, generelt når der skal sendes ordrer til folk der taler engelsk...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/09-03 15:47 
Så er skærmen bestilt, det bliver 96,49£ i alt, svarende til ca. 1036,13.
Det bliver sendt med deres "£6.50 Swiftair express delivery", hvilket jeg har fået fortalt af deres supportere, er en ny service.
Jeg fik også fortalt at der nok går en uge til jeg har skærmen, så jeg får måske skærmen inden jeg skal til Firenze, men der er også en risiko for jeg ikke gør.
Jeg tog chance, jeg kan alligevel godt bruge skærmen på andre tidspunker:)

Og jeg vil også rose deres live-service, man er hurtigt logget ind, suppoterne er venlige og svare på det man spørger om. Jeg oplevede dog en anelse vente tid på et spørgsmål jeg stillede, men det var intet problem overhovedet.
Spiller nu: Halo 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/09-03 18:36 
så fortæl lige hvordan den er når du modtager den.. :-)

hehe.. gad godt at prøve SteelBattalion på en 6" skærm.. hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 01/10-03 18:13 
Helt fantastisk service de har der:)
Jeg blev trukket, som lovet, 96,49 i alt.
Jeg bestilte den lørdag, de sendte mandag og jeg havde den i hænderne dag jeg kom hjem i dag (onsdag).
Den var bestilt med swiff air, så den fik højrepriotet end andre pakker.
3 dage! Der er fandme flot klaret, og varen var pakket forsvarligt ind i skum og plastic.

Jeg var dog nødt til at ofre 60 kr. på en adapter, for den "AC power adapter" passede ikke særlig godt ind i vores strømforsygning.
Men hvad fanden:) Jeg vil skrive et par ord om skærmen engang i den nærmeste fremtid.
Spiller nu: Halo 3
bootsbootsSkrevet 02/10-03 18:06, rettet 02/10-03 18:34 
Ja, jeg bestilte Super Mario Sunshine, et gamepad til PC og en æske til 12 GBA spil fredag aften. De sendte det lørdag (med alm. Europa mail) og den ankom i går (kunne først hente den i dag). Nu har jeg bare et andet problem....Dét gamepad til PC passer kun ind i en port på min stationære PC. Det passer ikke i min bærbare.... Findes der mon en løsning på det? Adaptor eller lign.? Det er en 15pin connector der sidder på gamepad'et (ca. 3cm bred); men jeg har kun den lille indgang på min bærbare (ca. 1½ cm).... Nogen der har en idé?
EDIT: KidCaffeine har givet mig løsningen til mit problem...
MrCaseMrCaseSkrevet 02/10-03 18:12 
Jeg vil så i denne fremskredne stund anbefale Gameplay.co.uk .

Jeg har handlet med dem mange gange, og de levere rigtig hurtigt, i sikker embalage, det er relativt billigt, og de har det meste!

So reliable and cheap.... what more can you ask for?
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig