X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har i hørt det?


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 24/09-03 09:32 
Kronprinsen skal giftes med Mary! Hvem havde dog gættet det?

Citat fra www.tv2.dk

"Hofmarskal Ove Ullerup har i dag meddelt, at Dronning Margrethe onsdag den 8. oktober vil give Kronprins Frederik og Mary Donaldson tilladelse til at gifte sig.
Forlovelse vil ske ved et statsråd onsdag den 8. oktober 2003, kl. 10.00 i Residenspalæet på Amalienborg
"Hendes Majestæt Dronningen (...) agter at give sit samtykke til, at Hans Kongelige Højhed Kronprinsen indgår ægteskab med konsulent, frøken Mary Elizabeth Donaldson," hedder det i meddelelsen."

Synes bare lige i skulle vide det ;o)
LWSLWSSkrevet 24/09-03 09:42 
Hvor er jeg dog ligeglad. Strømsvigtet har heldigvis reddet mig fra at skulle se denne nyhed på DR/TV2 repeat - ad noxium.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 24/09-03 09:44 
Det er jo også bare gasssss!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-03 09:54 
Arg! Bare de dog ville holde kæft! Jeg er da pisse ligeglad, med de overfladiske ligegyldige snobber! Og ikke nok med det så ryger der fanme også en hel aften i TV pga. DR1 og TV2 ikke kan finde ud ad at sende noget forskelligt!

...Så fuck det...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 24/09-03 10:45 
Tænk sig at man faktisk kan ønske, at man har strømafbrydelse...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-03 10:49 
Jeg kunne ikke være mere ligeglad, godt der var strømafbrydelse:) For der ville sikkert ikke blive vist andet;P
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-03 11:41 
KTC >
Tænk sig at man faktisk kan ønske, at man har strømafbrydelse...

Hehe, men jeg tror nu ikke at det vil forhindre dig i at spille konsol... vel? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 24/09-03 11:52 
og hvad så? jeg er da fulstændig ligeglad med kongehuset og især dronningen (En hel dag ødelagt da hun vil ha hele udstillingen for sig selv i Odense den dag man tager den lange vej for at se den og må ta hjem igen) men nok om det

Et bryllup er da et bryllup om det så er kongeligt eller ej og jeg må give konsolkongen 100% ret i at der lige ryger en hel aften...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/09-03 12:00 
couldn't care less...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 24/09-03 12:30 
Der kommer da både Fodbold og Robinson i aften, så helt værst er det nu ikke at strømafbrydelsen er væk :)

At de to gifter sig har alle vel haft på fornæmmelsen de sidste 2 år. Så jeg er rimlig ligeglad...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 24/09-03 14:35 
De går da helt amok med det der lort.

Endnu et citat fra www.tv2.dk

"I anledning af forlovelsen sender TV 2!NYHEDERNE ekstra hver time frem til klokken 22.00 i aften."

Hver time! Hvor meget kan der være at sige om det?!

Godt man har et par gode spil man kan fordybe sig i i stedet for.

Hver time! LOL
MarcusMarcusSkrevet 24/09-03 16:09 
Ja det er spild af tid og et latterligt emne.......men jeg synes nu strømsvigt generelt er en fed ting......ville være sjovt hvis det skete til et netparty engang! :) eller et P:R træf! :)
RJKRJKSkrevet 24/09-03 16:11 
The Party - et eller andet år (dårlig hukommelse). 2.500 computernørder uden strøm. Ikke så fedt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 24/09-03 16:31, rettet 24/09-03 16:34 
Jeg var der. Det var... mørkt.
Det var i 1997, og nu husker jeg faktisk, at jeg kørte med din far :)

Her er et lille sjovt billede med det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AndyAndySkrevet 24/09-03 16:44 
Jeg er også pisse MEGET ligeglad med de kongelige og ALT andet der har noget med dem at gøre!!!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
dRxLdRxLSkrevet 24/09-03 17:10 
Det bedste ved det er følgende citat fra en tilfældig dansker som radioavisen bragte: "Det rager mig langsomt". Smukt udtryk.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 24/09-03 17:22, rettet 24/09-03 17:50 
Strømmen gik også til The Party 1999, så vidt jeg husker. Det kan også have været et andet år deromkring.. jeg var træt og opdagede det sikkert ikke :)

Edit: Det var nok i 1998 hvor jeg var med i 3d grafik konkurrencen... Eller også var det bare, som i siger, i 1997 som vist nok var mit første TP.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig