X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GC/N64 controller til PC-brug


Svar
bootsbootsSkrevet 21/09-03 22:26 
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe dén dingenot som er nødvendig for at kunne bruge en GC/N64 controller til PC'en?
Jeg mener jeg så én på eBay engang; men kan ikke huske hvad sådan én hedder. Nogen der kan hjælpe?
NaieraNaieraSkrevet 21/09-03 22:28 
Med den her kan du da bruge en GC controller... De har dog sikkert også en der kan begge dele.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 21/09-03 22:37, rettet 21/09-03 22:51 
Hmm...findes der ikke noget billigere? Ellers kan jeg jo ligeså godt bare købe en gamepad til 'puteren....
Forresten, tak for hjælpen Naiera. Der var også noget billigere på liksang - til N64; men kun til én controller. Ligesom den anden til GC. Jeg søger noget til minimum 2 controllere - hvis det findes. Jeg kan se på liksang, at det findes til X-box controllere; men ikke til GC/N64. Og jeg hader PSone controllere....
NaieraNaieraSkrevet 21/09-03 22:47, rettet 21/09-03 22:47 
Du får ikke en butik som Lik Sang til at sælge dig et produkt som det meget billigere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 21/09-03 22:57 
Du ved ikke om der findes et sted i DK eller UK hvor man kan købe noget lignende? Liksang kan gå hen og blive vældig dyr at købe hos, hvis pakken bliver snuppet i tolden...
NaieraNaieraSkrevet 21/09-03 22:58 
GameBits sælger samme adaptor for 199,-.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 21/09-03 23:14 
Hmmm... kan vidst bedre betale sig at købe gamepads til PC'en så...; men tak for hjælpen.
KTCKTCSkrevet 22/09-03 11:38 
Jeg kan anbefale Xbox controllere til PC, da der findes nogle lækre drivere, der bare virker :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
bootsbootsSkrevet 22/09-03 12:05 
Tak, KTC; men jeg har ikke x-box. Jeg ville derimod blive glad, hvis der er nogen der kan anbefale nogen gode (læs:billige) gamepads til PC.
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:14 
Derfor kan du jo godt købe en billig Xbox controller ;)
Umiddelbart har jeg ikke købt gamepads til min PC siden mit Gravis Gamepad, men generelt synes jeg deres kvalitet er ringere end til konsollerne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
bootsbootsSkrevet 22/09-03 12:24 
Det har du da ret i; men så skal jeg jo alligevel også have fat i sådan en dims, så jeg kan bruge den til PC'en. Nok billigere at købe en gamepad eller 2 til PC. Tja, kvaliteten er måske nok ringere; men jeg er bare så dødtræt af at bruge tastatur/mus (jeg er ikke hurtig nok), og jeg gider heller ikke bruge et traditionelt joystick - har nok vænnet mig for meget til konsol-controllere....
ChronoChronoSkrevet 22/09-03 12:58 
Jeg kan bestemt anbefale både N64 og PSX usb-adapterer. Jeg har ikke fundet et pc-joypad der var ligeså godt som Sony's dualshock. Et N64 joypad er knap så anvendeligt på pc, men i nogle spil er det da fint.

Næste ting jeg skal have mig er en GC usb-adapter. Selvom joypad'et nok også er lidt for specielt til de fleste pc-spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig