X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KOTOR spørgsmål


Svar
PapandPapandSkrevet 20/09-03 21:39 
Jeg har efterhånden 20-30 timers spilletid bag mig, men har alligevel undret mig over en ting:
Hører rifles under single-handed eller double-handed våben?
Det er jo ret vigtigt at vide, eftersom man jo kan risikere at investere sine feats total forkert, hos de personer der skal bruge rifles.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
3of193of19Skrevet 20/09-03 22:06, rettet 20/09-03 22:09 
Jeg er heller ikke helt sikker. I vejledningen står der at Duelling giver bonus hvis man kun bruger ét våben.
Men skillbeskrivelsen i spillet taler om "single one-handed weapons" (hvilket rifles ikke er).
Prøv evt næste gang en character får level up at gemme spillet, equippe en rifle og så KUN give personen dueling og ikke ændre andet. Hvis personens attack modifier stiger, giver duelling bonus til rifles.
3of193of19Skrevet 21/09-03 01:13 
Har lige afprøvet det og checket et par faq'er. Dueling kan kun bruges med et enkeltægget (lys)sværd eller blaster pistol
PapandPapandSkrevet 21/09-03 01:18 
Det vil altså sige, hvis man bruger rifler, bør man smide points i double-handed? Eller hører rifler ikke til nogen steder?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
StriferStriferSkrevet 21/09-03 14:11 
Nu når vi er ved KOTOR spørgsmål.

Går der nogen rygter om hvilke ting det er man vil kunne komme til at downloade via. download content? I så fald hvad?
XBL Gamertag: ZeNtiX
PapandPapandSkrevet 21/09-03 15:44 
Jeg har hørt lidt vilde rygter om udvidelser, men der er ikke være kommet nogen udtalelse fra officiel side endnu.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig